جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

مجموعه ما یعنی مجموعه مرکز پانل بزرگ ترین مرجع فروش و نصب ساندویچ پانل ایران می باشد مجموعه ما انواع ساندویچ پانل ها از تمام برند های ساندویچ پانل همچون تونیکس، ماموت، کبیر و ... را دارد و برای فرشو به مشتریان عزیز برای ارائه گذاشته است.

شما می توانید از مجموعه مرکزپانل با قیمت کمتری ساندویچ پانل مورد نظر را با ضخامت و عرض مورد نظر و برندی که می خواهید و نسبت به کاربرد خودتون تهیه نمایید و از مشاوران ما نیز مشاوره بگیرید تا ساندویچ پنل مورد نظر خود را پیدا کنید همچنین مرکزپانل نسبت به بقیه قیمت کمتری دارد و شما دوستان می توانید به قیمت کمتری از ما ساندویچ پنل تهیه کنید.

ساندویچ پانل چیست؟ | مرکز پانل

معرفی ساندویچ پانل

همان طور که از نام این محصول مشخص است ساختاری مانند یک ساندویچ را شاهد هستیم ، ساندویچ پانل از دو لایه ورق برای پوشش و گاهی از یک ورق برای پوشش هسته و فوم به کار رفته در آن استفاده می شود.

ورق های پانل از نوع گالوانیزه یا آلومینیوم می باشد که بستگی به کاربری و موقعیت جغرافیایی آب و هوا میتوانید از این دو نوع ورق موجود در بازار ایران استفاده کرد.

ساندویچ پنل دارای یک هسته ای است که به آن عایق پانل میگویند تمام خصوصیات یک ساندویچ پنل در عایق فوم به کار رفته در پنل ها می باشد ، برخی از فوم عایق پانل شامل ، فوم اکس پی اس ، فوم پلی یورتان ، فوم پلی اتیلن ، فوم پشم شیشه یا پشم سنگ ، فوم پلی اورتان می باشد.

هرکدام از فوم های نام برده دارای ویژگی های خاصی هستند که در صنعت ساخت و ساز ، سوله سازی و ویلای پیش ساخته با پانل ساندویچی کاربرد دارند.

ساندویچ پانل چیست؟ | مرکز پانل

انواع ساندویچ پانل و کاربرد آن ها

انواع ساندویچ پانل و کاربردهای بسیاری در صنایع مختلف تولیدی ، طراحی و حتی پزشکی دارند ، برخی از این کاربرد ها عبارتند از : استفاده از ساندویچ پانل در ساخت اتاق های ایزوله یا کلین روم پانل برای تولیدی های دارو یا اتاق های حساس برای آزمایشگاه های هسته ای ، استفاده از ساندویچ پانل در ساخت سوله هایی با ابعاد بسیار بزرگ برای تولیدی های خودرو سازی و… ، استفاده از ساندویچ پانل در اتاق یخچالی کامیون و کامیونت ها برای این که ساندویچ پانل ها عایق بسیاری خوبی هستند و برای خنک کردن محیط یخچال از انرژی کم تر استفاده می شود.

اما کاربرد های ساندویچ پانل به موارد گفته شده محدود نمی شود و صرفاً به عنوان نمونه برای درک بیشتر شما عزیزان از این مصالح مدرن ساختمانی یعنی پانل بیان شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاربرد ساندویچ پانل می توانید به مقاله کاربرد ساندویچ پانل در وب سایت مرکز ساندویچ پانل ایران مراجعه کنید.

ساندویچ پانل سقفی

ساندویچ پانل سقفی یکی از بخش های اصلی پانل محسوب می شود ، همانطور که از نام ان مشخص است برای سقف مورد استفاده قرار میگیرد ؛ ممکن است از پانل سقفی در ساخت سوله و ساختمان سازی استفاده شود یا حتی در ساخت اتاق های حمل بار کامیون از این پانل سقفی استفاده می شود.

ساندویچ پانل سقفی ساندویچ پانل های سقفی با توجه به این که بسیاری حساس است باید به صورت تخصصی خریداری و حتی نصب شود ، آب بندی مناسب سقف به طول عمر سازه شما کمک خواهد کرد و حتما باید از بهترین متریال استفاده شود.

جالب است بدانید که بیشترین سهم بازار ساندویچ پانل مربوط به مدل ساندویچ پانل سقفی پلی اورتان است.

مرکز پانل مشاوره و استعلام قیمت انواع ساندویچ پانل

۰۲۱-۲۶۴۲۱۷۷۶۰۲۱-۲۶۴۲۳۸۷۴ 

ساندویچ پانل دیواری

پانل دیواری نوع دیگر اصلی ساندویچ پانل محسوب می شود که برای دیوار سوله و ساخت ویلا های پیش ساخته در شما کشور مورد استفاده قرار میگیرد از کاربرد های مهم ساندویچ پانل دیواری در صنعت تولیدی ساخت پانل ایزوله یا همان اتاق تمیز است.

ساختار پانل دیواری

در ساخت پانل دیواری مانند پانل سقفی و دیگر پانل ها از عایق و دورو ورق استفاده میشود که جنس هر دو با توجه به نیاز و بودجه شما قابل تغییر است.

 ایمنی ساندویچ پانل

ساندویچ پانل در مقابل آب و هوا های مختلف مقاومت بسیاری بالایی دارد از این محصول میتوانید در تمامی مناطق شمال و جنوب کشور استفاده کرد ،گرما و یا رطوبت بالا آب و هوا بر روی پانل ساندویچ تاثیری ندارد و طی مرور زمان ویژگی خود را از دست نمی دهد.

قیمت ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها به دلیل مدل های مختلفی که دارند کاربرد های مختلفی هم در صنایع امروزی دارند و نقش بسیار مهمی را ایفا می کنند از این رو قیمت ساندویچ پنل با توجه به سفارش مشتری نوع ورق و فوم عایق یا حتی برند تولید کنند پانل در ایران متفاوت می باشد.

با توجه به مشکلات یاد شده ساندویچ پانل قیمت های متفاوتی ممکن است داشته باشند پس برای استعلام قیمت و مشاوره رایگان خرید پنل مورد نظر خود در ابعاد مختلف می توانید با مشاورین ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی کنند.

ساندویچ پانل چیست؟ | مرکز پانل

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم تا برای شما عزیزان اطلاعات لازم را در مورد شرکت خودمان یعنی مجموعه مرکز پانل ایران ارائه دهیم امیدواریم اطلاعات لازم و مفید را در اخیرا شما قرار داده باشیم.

ساندویچ پنل یکی از مصالحی است که امروزه کاربرد بسیاری در ساخت و ساز دارد که از دو ورق آلوزینک ، گالوانیزه و… ایجاد می شود که در میان آن عایقی با فوم پلی استایرن، پشم سنک، پشم شیشه وجود دارد و یکی از کاربرد های ساندویچ پانل در کانکس است.

در این مطلب سعی کردیم در رابطه با ساندویچ پانل به طور مختصر و مفید برای شما عزیزان توضیح دهیم امیدواریم اطلاعات لازم را کسب کرده باشید. شما عزیزان همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت ساندویچ پانل یا خرید ساندویچ پانل با مشاوران ما تماس بگیردتا شمارا در این زمینه راهنمایی کنند.

مشاوره رایگان و خرید انواع ساندویچ پانل دیواری و سقفی 

۰۲۱-۲۶۴۲۱۷۷۶۰۲۱-۲۶۴۲۳۸۷۴ 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/wZv3bRzt
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
زیبا ترکمن :
8 ماه پیش
مرکز پانل یکی از فوق العاده ترین شرکت های تامین کننده انواع ساندویچ پانل در ایران است من یک بار تجربه خرید از مجموعه مرکز پانل را داشتم و این تجربه بسیار خوبی بود.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه