شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای خرید دزدگیر منزل

1 سال پیش ( 1401/4/16 )
 

 راهنمای خرید دزدگیر منزل

شاید امروزه خیلی از شما ، خبر سرقت از منازل یا مغازه ی دوست و اطرافیان خود را شنیده باشید و یا برای خودتان اتفاق افتاده باشدبیشتر افراد ، طلا و وجوهات نقد خود را در منزل در مکان های قابل پیش بینی پنهان می کنند و هیچ گاه نسبت به امنیت منازل خود اقداماتی انجام نمی دهند.

طبق آمار امسال ، سرقت از منازل 10 درصد افزایش داشته و بیشتر سرقت ها از بازه ی زمانی ۴۵ دقیقه قبل از غروب آفتاب تا ۳ ساعت پس از غروب آفتاب است .

در این مقاله ما قصد داریم شما را با تجهیزات و سیستم های حفاظتی آشنا کنیم تا با استفاده از این وسایل خطر سرقت از منازل،مغازه،ویلا و ... را به حداقل برسانید.یکی از راه های مقدماتی در جهت افزایش امنیت منازل استفاده از دزدگیر اماکن و انواع سنسور های این دزدگیر می باشد.حال دزدگیر اماکن و کاربرد دقیق آن چیست ؟

اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که همیشه خطر سرقت از منازل ، شما را تهدید می کند حتما تا آخر این مقاله با ما همراه باشید!

دزدگیر اماکن و کاربرد آن

دزدگیر اماکن یکی از بهترین سیستم های حفاظتی برای منازل ، فروشگاه ها و ... محسوب می شودمهم ترین وظیفه ی این دستگاه تشخیص ورود غیرمجاز به منزل یا هر حریم شخصی و ... می باشد که از طریق صدا و یا تماس تلفنی شروع به اطلاع رسانی و هشدار می کند.

برای استفاده از این دستگاه حتما باید به همراه آن سنسور دزدگیر خانه نیز خریداری شود.دزدگیر اماکن دارای انواع مختلف سنسور از قبیل سنسور حرکتی ، سنسور دود ، سنسور مگنت ، سنسور ضربه و ... می باشد.

از انواع دزدگیر خانه می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • دزدگیر اماکن ساده
  • دزدگیرهای اماکن خطوط تلفن ثابت
  • دزدگیر منزل سیمکارتی

طریقه ی اطلاع رسانی هر کدام از این دزدگیر خانه ها متفاوت می باشد.محبوب ترین دزدگیر منزل ، دزدگیر منزل های سیم کارتی می باشد که از معروف ترین و بهترین دزدگیر منزل های سیم کارتی می توان به مدل F9 و F10 از برند فایروال اشاره کرد.

امروزه دزدگیر خانه F10 فایروال به دلیل هوشمند بودن بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا با این دستگاه شما می توانید وسایل برقی خانه ی خود را کنترل کنید.

توصیه می شود هنگام خرید دزدگیر منزل حتما از دزدگیر خانه سیمکارتی استفاده کنید زیرا اگر دزدگیر منزل شما فقط به خط ثابت شهری متصل باشد با قطع شدن برق قابلیت برقراری تماس را از دست می دهد.اما اگر از دزدگیر منزل شما از نوع سیمکارتی باشد،با رفتن برق و یا قطع کردن برق توسط سارق،دزدگیر خانه ی شما کارایی خود را از دست نمی دهد و هنگام بروز اتفاق و یا خطری ، با شما تماس می گیرد و شما را مطلع می سازد.

 راهنمای خرید دزدگیر منزل

انواع سنسور های دزدگیر اماکن

هر کدام از این سنسور ها دارای کارکرد متفاوتی می باشند و هر کدام برای مکان و محل خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.توجه داشته باشید که دزدگیر و اماکن و سنسور ها باید به همراه یکدیگر خریداری شوند و هیچ کدام به تنهایی کاربردی ندارند.

سنسور حرکتی

سنسور حرکتی یکی از سنسور های کاربردی و مهم برای دزدگیر اماکن محسوب می شود.از این سنسور هم در محیط داخلی و هم محیط خارجی استفاده می کنند.وظیفه ی اصلی سنسور حرکتی تشخیص کوچکترین حرکت غیر مجاز از انسان و یا هر موجود زنده ی دیگر می باشد.هنگامی که این سنسور حرکتی را تشخیص دهد شروع به فرستادن سیگنال به دزدگیر اماکن می کند و پس از آن آژیر دزدگیر به صدا در می آید و اطلاع رسانی می شود.

سنسور مگنت

این سنسور یکی از سنسور هایی می باشد که وجود آن برای هر خانه ای از الزامات می باشد.سنسور مگنت بیشتر در لای درب،پنجره،درب کمد و کشو ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد.این سنسور از دو قطعه ی مغناطیسی تشکیل شده است و هنگامی که درب و یا پنجره ی خانه ی شما باز شود و این دو مگنت از هم فاصله بگیرند ، سنسور شروع به فرستادن سیگنال به دزدگیر اماکن می کند و آژیر به صدا در می آید.

سنسور ضربه

وظیفه ی اصلی سنسور ضربه تشخیص کوچکترین ضربه می باشد.این سنسور بیشتر بر روی درب و پنجره های شیشه ای نصب می شود و هنگام برخورد کوچکترین ضربه به پنجره و یا درب،سنسور شروع به فرستادن سیگنال به پنل مرکزی می کند.

سنسور دود

این سنسور بیشتر در آشپزخانه ها،انباری ها و مکان هایی که در آن احتمال آتش سوزی بیشتر است نصب می شود.سنسور دود را می توان روی دیوار،سقف و یا پنجره نصب کرد.وظیفه ی اصلی این سنسور تشخیص دود می باشد و از وقوع آتش سوزی و نشتی جلوگیری می کند.

 راهنمای خرید دزدگیر منزل

خرید دزدگیر اماکن برای منزل

هنگام خرید دزدگیر خانه حتما در ابتدا با یک کارشناس فنی در ارتباط باشید تا متناسب با نوع نیاز و شرایط خانه ی شما سنسور و دزدگیر منزل مناسبی را معرفی کنند.یکی از بهترین فروشگاه ها در زمینه فروش سیستم های حفاظتی،فروشگاه اینصب می باشد که امکان خرید اینترنتی برای تمامی شهر ها امکان پذیر می باشد و برای اشخاصی که ساکن تهران هستند نیز نصب در محل دارد.

شما می توانید برای داشتن خریدی مناسب دزدگیر منزل با کارشناسان مجموعه ی اینصب تماس بگیرید و با گرفتن مشاوره رایگان ، بهترین دستگاه و سنسور را برای منزل خود خریداری کنید.همچنین افرادی که ساکن تهران هستند در صورت نیاز می توانند از کارشناسان مجموعه بخواهند تا برای بررسی دقیق تر منازل آن ها به آنجا بروند و با بررسی دقیق تر محیط به آن ها مشاوره دهند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/NAJXuoGJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
مینا رضایی :
1 سال پیش
مرسی از مطلب مفیدتون
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه