شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

معرفی یکی از بهترین کلینیک های لیزر مو زائد اصفهان

یکی از موثرترین راهای رفع موهای زائد لیزر نمودن آن ها است، اما برخلاف تصور عموم اگر دستگاه و همچنین اپراتور دستگاه کیفیت و توانایی لازم را نداشته باشند، شما صرفا هزینه و زمان خود را از دست می دهید.

مهمترین اصل برای لیزرموهای زائد، انتخاب دستگاه با تکنولوژی روز دنیا است، دستگاهای لیزر قدیمی معمولا دارای تکنولوژی قدیمی هستند و اثربخشی به مراتب کمتری دارند. به طور مثال در حال حاضر دستگاه لیزر الکساندرایت دوئتو 2022 جدیدترین و به روز ترین دستگاه لیزر مو زائد در دنیا است.

اگر قصد لیزر موهای زائد در اصفهان را دارید حتماً این راهنما را مطالعه فرمایید.

معرفی کلینیک ایران لیزر اصفهان

کلینک ایران لیزر اصفهان یکی از مجهزترین و به روز ترین کلینک لیزر موهای زائد در اصفهان است. این کلینیک با داشتن موثرترین دستگاه سال 2022 یعنی دستگاه الکساندرایت دوئتو، بیشترین اثرگذاری لیزر را برای زیبا جویان فراهم می نماید.

همچنین این مرکز با داشتن کادر درمان و زیبایی متخصص نهایت اثربخشی را به ارمغان میاورند.

معرفی یکی از بهترین کلینیک های لیزر مو زائد اصفهان

 

ویژگی های لیزر مو در کلینیک ایران لیزر

  • استفاده از جدیدترین دستگاه لیزر دنیا
  • تخصص و تسلط کامل اپراتورهای لیزر مو بر دستگاه
  • درصد بالای رضایت زیباجویان
  • برگزاری ورکشاپهای دوره ای برای همه کارکنان
  • سرویس ماهانه دستگاه لیزر
  • ارائه پک بهداشتی به همه زیباجویان
  • پیگیری جلسات شارژ توسط مرکز
  • نوبتدهی دقیق و بدون معطلی
  • آنالیز کامل روند درمان مشتری قبل و بعد از دوره درمان
  • پیدا کردن علت نتیجه نگرفتن از لیزر برای زیباجویان یا عدم رضایت
  • ارائه مشاوره رایگان توسط شخص پزشک در کلینیک ایران لیزر
  • ارائه تمام نکات قبل و بعد از لیزر مو توسط مشاور مجموعه

موارد بالا همگی دلیلی برای این است که با افتخار اعلام کنیم: کلینیک ایران لیزر بهترین کلینیک لیزر مو اصفهان است.

بهترین دستگاه لیزر مو در اصفهان

دستگاهی که بیشترین سازگاری را با پوست داشته باشد، قطعا بهترین دستگاه خواهد بود. دقت داشته باشید که ما ایرانیان 4 طیف پوستی داریم، خیلی روشن، روشن، تیره و خیلی تیره. طول موج مناسب برای این هر یک متفاوت است. در ایران لیزر کار برای همه ساده شده است، دستگاه موجود دراین کلینیک برای همه تایپ های پوستی، حتی افرادی که سولاریوم رفته و آفتاب گرفته باشند، انجام می شود. دستگاه دوئتو 2022 با ساطع کردن همه طول موج ها و البته طول موج میکس ( ترکیب طول موج ها) بهترین گزینه برای لیزر موهای همه تایپ های پوستی است.

 

معرفی یکی از بهترین کلینیک های لیزر مو زائد اصفهان

 

لیزر پوست های تیره و برنز در اصفهان

بهترین کلینیک لیزر مو اصفهان از شما زیباجویانی است که پوستی تیره دارید. اگر برای لیزر موهای زائد به دنبال یک کلینیک هستید که با خیالی آسوده و بدون هیچ سوختگی و عارضه ای از شر موهای زائد خلاص شوید پس دقیقا درست انتخاب کرده اید. معمولا گفته می شود پوست های تیره لیزر نمی شوند، اما بدانید که لیزر پوست های تیره در ایران لیزر با بهترین دستگاه دنیا، بهترین اپراتور و با بهترین کیفیت انجام می شود. در مورد پوست های سولار رفته، ما پیشنهاد می کنیم ابتدا لیزر موهای زائد را کامل کنید و سپس برای سولاریوم اقدام نمایید، اما اگر خیلی برای برنز و سبزه شدن پوستتان شوق دارید، ترجیحا یک هفته از جلسه سولار باید گذشته باشد و سپس برای لیزر مو اقدام نمایید.

کم دردترین دستگاه لیزر در اصفهان

کولینگ اختصاصی ساخته شده توسط کمپانی زیمر آلمان، برای دستگاه لیزر دوئتو 2022 باعث می شود تا درد ناشی از لیزر مو، به کمترین میزان خود برسد. به حدی که قبل از جلسه لیزر نیازی به استفاده از بی حسی نداشته باشید. خنک کننده اختصاصی به این صورت کار می کند. هوای محیط جذب دستگاه شده و دمای آن به منفی 30 درجه می رسد. زمانی که هوا به صورت همزمان با اشعه لیزر به پوست می تابد، منفی 20 درجه دما دارد. به این صورت دردی حین لیزر احساس نخواهید کرد.

 

معرفی یکی از بهترین کلینیک های لیزر مو زائد اصفهان

 

آدرس بهترین کلینیک لیزر مو اصفهان

اصفهان- خیابان توحید میانی- نبش مهرداد شرقی- ساختمان الهیه- طبقه اول- واحد 4

تلفن رزرو نوبت و رزرو مشاوره رایگان: ۰۳۱۳۳۳۸۶۲۵۲

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qSKwx3Az
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه