جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

دبیرکل اتاق بازرگانی معتقد است که ظرفیت های استاتیک نظیر آب و خاک و هوا دیگر قابلیت پاسخگویی به نیازهای توسعه کشور را ندارند. باید به دنبال راه های جدید برای توسعه کشور بود.

به گزارش فرصت امروز به نقل از تجارت نیوز، کارآفرینی اگر با سیاسیت های درست و مناسب در کشور افزایش یابد، می تواند اثرات مثبتی مانند بهبود وضعیت رفاهی مردم، کاهش فقر، افزایش اشتغال در جامعه به وجود آورد.

این در حالی است که براساس نظرات کارشناسان این حوزه، برای توسعه کارآفرینی و به طور کلی توسعه کشور باید از ظرفیت های جدید، اکوسیستم استارتاپی و نوآورانه استفاده کرد. چرا که راهکارهای سنتی دیگر پاسخگوی نیازها نیست.

توسعه کارآفرینی و اشتغالزایی نیازمند نوآوری است

کارآفرینی باید متکی بر نوآوری باشد

 دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران با اشاره به فضای مساعد برای راه اندازی اکوسیستم نوآوری در کشور گفت: در حال حاضر دیگر ظرفیت های استاتیک نظیر آب و خاک و هوا دیگر قابلیت پاسخگویی به نیازهای توسعه کشور را ندارند. باید به دنبال راه های جدید برای توسعه کشور بود.

عشقی مشکل دیگر کشور نبود جریان مولد اندیشه در کشور عنوان کرد و گفت : کانون موقعی می تواند اثر گذار و نقش آفرین باشد که مولد جریان اندیشه در کشور باشد.

وی همچنین پیشنهاد کرد : کانون با توجه به ماهیت خود، بحث کارآفرینی متکی بر نوآوری را به طور جدی مطرح و روی آن تبلیغ کند چرا که جامعه ایران به شنیدن حرف جدید نیاز دارد.

دبیرکل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران در ادامه همکاری کانون کارآفرینی با مدرسه تکاپو را جهت هم افزایی دو مجموعه مفید توصیف کرد.

علی نقیب رئیس هیأت مدیره کانون کارآفرینی استان تهارن نیز در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از نحوه شکل گیری و ساختار کانون از جمله وظایف کمیسیون های چهارگانه اظهار داشت: شرایط حاکم جامعه کانون را بیشتر به سمت تسهیل گری کسب و کار سوق داده است.

بهروز حبیبی نایب رئیس هیأت مدیره کانون هم با بیان دغدغه های حوزه کارآفرینی، تشکیل باشگاه صد ساله ها را مطرح و تصریح کرد: هدف از این کار را تعهد اعضای آن مبنی بر افزایش عمر بنگاه خود را به صد سال و بیشتر است که این کار نیاز به مقدمات و تمهیدات زیادی در زمینه آموزش و … دارد و می تواند در برنامه کار کانون قرار بگیرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/eEecInjM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه