جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

معنی اکسپلور در اینستاگرام

1 سال پیش ( 1401/5/12 )
 

اکسپلور در اینستاگرام چیست

وقتی صحبت از پلتفرم اینستاگرام به میان می آید، همه ی کاربران دوست دارند تا در مدت زمان اندک به میزان بالای تعامل برسند. این کار نیاز به داشتن استمرار و دانستن الگوریتم های اینستاگرام می باشد. در اینستاگرام می توان از روش های زیادی تعامل با کاربران را افزایش داد، اما یکی از اقدامات مهم که تمام افراد سعی دارند تا به آن برسند ورود به اکسپلور اینستاگرام است. طبق بررسی های صورت گرفته در هر ماه حدود 500 میلیون نفر از کاربران مشغول به فعالیت و بررسی اکسپلور خود هستند.

اما اکسپلور اینستاگرام چیست؟ اکسپلور اینستاگرام در واقع صفحه ای می باشد که در آن استوری ها، ویدئوها، عکس های دیگر کاربران به شما نشان داده خواهد شد.

 اما آیا تمامی مطالب منتشر شده در اینستاگرام در اکسپلور شما نیز نشان داده می شود یا خیر؟ در جواب این سوال باید بگوییم خیر. پلتفرم اینستاگرام با توجه به الگوریتم خود، پست ها و ویدئوهایی را متناسب با علاقه هر شخص در قسمت اکسپلور به آن فرد نشان می دهد. تا کنون اینستاگرام در مورد الگوریتم اکسپلور چیز خاصی را بیان نکرده است، اما با مطالعات صورت گرفته روی چندین پیج می توان نتیجه گرفت که اکسپلور بر اساس معیارهای زیر برای هر فرد نشان داده می شود. این مقاله به نقل از وبسایت معتبر مستر فالوور گردآوری شده.

  1. انتشار محتواهایی که کاربر بیشتر با آن درگیر شده است.
  2. نمایش محتواهایی که بالاترین میزان نرخ تعامل را داشته اند.
  3. نمایش محتواهایی که فالویینگ های شما آنها را دنبال می کنند.
  4. پست هایی که اقدام به ذخیره کردن آنها کردید.
  5. نمایش محتواهایی که شما آنها را در قسمت search جستجو و دنبال می کنید

به این صورت که اینستاگرام برای هر فرد با توجه به علایق و فعالیت آن شخص و حتی علایق دوستانتان، پست های مربوط به آن محتوا را برای هر فرد در قسمت اکسپلور نشان خواهد داد. پس در نتیجه می توان گفت که اکسپلور تمام افراد با هم متفاوت می باشد. این مزیت مهم باعث دسترسی افراد به پست ها و مطالب مورد علاقه شان می شود.

معنی اکسپلور در اینستاگرام

راه ورود به اکسپلور

اکسپلور تاثیر زیادی روی نرخ تعامل و افزایش فالوور دارد. اما باید بدانید که هیچ پستی به صورت اتفاقی به اکسپلور راه پیدا نمی کند. اگر می خواهید پست های شما نیز وارد این بخش مهم شوند، همراه ما باشید تا با به کارگیری راهکارهای ارائه شده بتوانید میزان تعامل خود را بالا ببرید و در نهایت وارد بخش اکسپلور شوید. البته هستند بسیاری از افراد که با استفاده از پنل فالوور اقدام افزایش تعامل و فالوور در اینستاگرام میکنند.

در قسمت پایین اپلیکیشن اینستاگرام یک ذره بین وجود دارد که این بخش همان اکسپلور است. در این بخش همانطور که توضیح داده شد، پست ها و ویدئوهایی برای شما نمایش داده می شود که شما به آنها علاقه دارید و خواهان دنبال کردن آنها هستید. پیج هایی که پست های آن در اکسپلور به شما نشان داده می شود، توسط شما تا کنون فالو نشده اند. هدف اینستاگرام از اکسپلور، دسترسی سریع مخاطبان به محتوای مورد علاقه و بالا بردن نرخ تعامل پیج ها می باشد.

برای رفتن به اکسپلور باید بدانید پست شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  • استفاده از تصاویر باکیفیت

برای انتشار محتوا سعی کنید از تصاویر با کیفیت استفاده کنید. بیشتر مخاطبان به دنبال دیدن پست های باکیفیت بالا هستند. اگر تصاویر و ویدئوهای شما کیفیت پایینی دارند، می توانید از انواع اپلیکیشن هایی که کیفیت آنها را بالا می برند استفاده نمائید.

  • گرافیک و قالب جذاب پست

پست های شما دارای محتوای گرافیکی جذابی باشند، زیرا محتوای جذاب دیداری نقش بالایی در ورود و بالا بردن نرخ تعامل شما خواهد داشت. سعی کنید از یک قالب و تم جذاب برای تمامی پست های خود استفاده کنید تا چیدمان صفحه شما زیبا و جذاب تر شود.

  • عنوان نویسی جذاب

استفاده از عنوان های جذاب برای پست ها اهمیت بالایی دارد. با توجه به تجربیات و تحقیقات صورت گرفته، شانس پیج هایی که از عنوان های جذاب استفاده می کنند برای دیده شدن بسیار بالاتر است. زیرا مخاطبان در نگاه اول می توانند از طریق دیدن عنوان پست، ترغیب به دیدن پست و صفحه شما شوند.

  • تولید محتوای ارگانیک

در اینستاگرام اگر چه بسیاری از صفحات مشغول گذاشتن پست های کپی شده و فیک هستند، اما شما برای رشد پیج خود از انتشار چنین پست هایی بپرهیزید.

  • شناخت مخاطبان خود

 برای ورود به اکسپلور لازم است تا علایق و نیاز مخاطبان خود را بشناسید و با توجه به آن اقدام به تولید محتوا کنید.

  • بررسی پیج رقبا

 در اینستاگرام سعی کنید تا پیج های هم حوزه خود را زیر نظر داشته باشید و محتواهایی را تولید کنید که پیج های رقبا شما در حال تولید آن هستند. در واقع باید به دنبال تولید پرمخاطب ترین محتواها باشید.

  • انتشار محتوا به صورت Reels

 یکی از فرمت هایی که هم اکنون برای انتشار پست ها در این پلتفرم وجود دارد ریلز می باشد. اینستاگرام به محتواهای ریلز بسیار اهمیت می دهد. سعی کنید بعضی از محتواهای خود را به صورت ریلز انتشار دهید.

  • هشتگ گذاری

استفاده از هشتگ های مناسب در انتهای پست ها. از طریق هشتگ گذاری صحیح و اصولی می توانید روزانه افراد زیادی را جذب کنید. با بالا بردن ورودی افراد از طریق هشتگ راه برای ورود به اکسپلور برای شما فراهم خواهد شد.

  • تشخیص موضوع پیج

 اینستاگرام نیاز به تشخیص حوزه کاری هر پیج دارد. اینکار را با پاکسازی اکسپلور پیج انجام دهید تا بتوانید حوزه کاری خود را به اینستاگرام معرفی کنید.

  • تولید مداوم محتوا

 یکی از مهم ترین قسمت ها که به اینستاگرام نشان دهد که شما واقعی هستید، استمرار در پست گذاری می باشد. با توجه به حوزه فعالیتی خود در هفته اقدام به انتشار پست های جذاب و مفید کنید تا بتوانید وارد اکسپلور شوید.

  • لایک بالا

یکی از مواردی که سبب ورود پست های شما می شود، لایک بالای پست های می باشد. هر چه میزان تعداد لایک های شما بالاتر رود، شانس رفتن پست های شما به قسمت اکسپلور بیشتر می شود. شما می توانید از طریق خرید لایک اینستاگرام تضمینی این مشکل را حل کنید تا محتوای انتشار یافته شما هر چه زودتر وارد قسمت اکسپلور شود.

 معنی اکسپلور در اینستاگرام

مزایای ورود به اکسپلور

با توجه به توضیحات داده شده می توان به این نتیجه رسید که اینستاگرام برای کاربران خود محیطی را فراهم آورده تا بتوانند از طریق اکسپلور تعامل خود را بالا ببرند و همچنین فالوورهای بیشتری را به رایگان جذب کنند. اما حتما باید نکات ذکر شده در قسمت قبلی را رعایت نمایید تا بتوانید به اکسپلور وارد شوید. از مزایای ورود به اکسپلور instagram می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تعامل و درگیری افراد بیشتر با پست های شما
  • افزایش تعداد فالوئرها
  • افزایش افراد بازدید کننده از پست ها و استوری های شما
  • افزایش نرخ CTA یا کال تو اکشن
  • بالا رفتن میزان فروش
  • معرفی برند خود به افراد بیشتر

 

 با در نظر گرفتن مزایای ذکر شده می توان به مهم بودن قسمت اکسپلور برای رشد پیج پی برد. در ابتدای راه ممکن است اینکار سخت و زمانبر باشد، اما با گذشت زمان و استمرار می توان وارد این قسمت مهم شد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zCrlccws
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه