جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

ظاهر برند یکی از تاثیرگذارترین موارد در تصمیم گیری مخاطب و مشتری است. این ظاهر که از آن به عنوان هویت بصری برند یاد می شود، می تواند بازی را عوض کرده و سرنوشت کسب و کار شما را تعیین کند. ظاهر هر چیزی یا هر شخصی، یکی از مهم ترین عوامل در تعیین نوع تعامل مردم با آن مورد یا شخص است. چه بسیار کسب و کارهایی که با محصولات و خدمات با کیفیت، به دلیل ظاهر نامناسب، شکست خورده اند. هویت بصری شامل المان های مختلفی است که از مهم ترین آن ها می توان به طراحی لوگو و طراحی لوگو موشن اختصاصی اشاره کرد. در این مطلب درباره هنر طراحی لوگوموشن صحبت کرده و در پایان یک مرجع حرفه ای را در زمینه طراحی لوگو و لوگو موشن معرفی خواهیم کرد.

آشنایی با لوگوموشن و معرفی مرجع طراحی لوگو موشن اختصاصی

تعریف لوگو موشن

لوگو موشن از دو کلمه لوگو (به معنای نماد) و موشن (به معنای حرکت) تشکیل شده. به صورت تحت الفظی می توان به آن لوگوی متحرک گفت. اما معنی اصلی آن، "انیمیشن لوگو" است. در انیمیشن لوگو، اجزای لوگو بر اساس یک سناریوی جذاب و مرتبط، در کنار هم قرار گرفته و تصویر نماد برند شما تشکیل می دهند. این انیمیشن یک رونمایی از لوگوی برند شما بوده و مقداری از پیام و داستان برند را در دل خود به مخاطب نمایش می دهد. علاوه بر عبارت انیمیشن لوگو، از نام های دیگری برای این حوزه استفاده می شود. از جمله این اسامی می توان به "آرم استیشن"، "لوگو استیشن" و "تیزر لوگو" اشاره کرد.

دلایل طراحی لوگو موشن

طراحی لوگو موشن یکی از مهم ترین المان های هویت بصری بوده و در این بخش دلایل اهمیت آن را بررسی خواهیم کرد.

برقراری ارتباط بین ارزش محتوا و برند

ممکن است شما تعداد زیادی محتوای ویدیویی با کیفیت، آموزنده و جذاب را برای پلتفرم هایی مانند یوتیوب یا اینستاگرام آماده کنید. هرکسی ممکن است بسته به نیاز خود از این محتوا استفاده کرده و از کنار آن بگذرد. بدون آنکه سازنده آن را به یاد بیاورد. این یعنی جدایی ارزش محتوا از برند. در این مورد محتوای شما با کیفیت و تاثیرگذار است. اما تعداد زیادی از مخاطبان متوجه نمی شوند که این محتوای با ارزش متعلق به کدام برند و کسب و کار است. کار لوگوموشن ایجاد ارتباط بین این دو است. فرض کنید تعدادی محتوای آموزشی را مشاهده می کنید. در ابتدای تمامی این ویدیوها، لوگو موشن برند تولید کننده محتوا، دیده می شود. از ویدیوی سوم به بعد، شما به صورت ناخودآگاه منتظر دیدن انیمیشن لوگو هستید و آن را در ذهن خود مرور می کنید. معتبر کردن برند

ارزشی که از مرحله قبل توسط طراحی لوگو موشن به برند اضافه شده، باعث افزایش اعتبار آن نیز خواهد شد. اما مساله فقط به اینجا ختم نمی شود. مشاهده یک انیمیشن جذاب و با کیفیت در ابتدا و انتهای هر ویدیو، جدیت شما را در کسب و کارتان نشان می دهد. در ذهن مخاطب، کسب و کاری که تا این مرحله برای ظاهر خود هزینه می کند، حتما از یک تیم حرفه ای تشکیل شده و سرمایه قابل توجهی دارد. همین دو مورد برای جلب اعتماد مخاطب و تبدیل او به یک مشتری وفادار کافی است.

مراحل سفارش طراحی لوگو موشن

مانند هر حوزه خدماتی دیگری، سفارش طراحی لوگو موشن، مراحل و شرایط مخصوص به خود را دارد. از مدل پرداخت گرفته تا میزان اصلاحات و موارد دیگر.

آشنایی با لوگوموشن و معرفی مرجع طراحی لوگو موشن اختصاصی

قیمت گذاری بر اساس لوگو و حوزه کسب و کار

اولین مورد در روند سفارش طراحی لوگوموشن، تعیین قیمت است. به طور استاندارد، در زمینه طراحی اختصاصی (لوگو، لوگوموشن، سایت و...) قیمت ثابت و واحد وجود ندارد. قیمت هر پروژه بر اساس شرایط و چالش های همان پروژه تعیین می شود. معمولا در موارد استفاده از قالب های آماده از قیمت ثابت استفاده می شود. که همین قیمت ثابت نیز دارای گستردگی و تنوع زیادی است. اما از قدیم گفته اند که هرچقدر پول بدهی، آش خواهی خورد.

پیش پرداخت

یک طراح حرفه ای که به سطح قابل توجهی از تجربه در زمینه کاری خود رسیده باشد، به هیچ وجه و تحت هیچ شرایطی، پروژه را بدون پیش پرداخت شروع نخواهد کرد. میزان استاندارد پیش پرداخت معمولا نصف مبلغ تعیین شده برای کل پروژه است. این مبلغ هم به عنوان تضمین و هم به عنوان یک محرک انگیزشی برای شروع کار دریافت خواهد شد.

طراحی سناریوی لوگو موشن

ایده پردازی همیشه بعد از واریز پیش پرداخت و شروع رسمی پروژه انجام می شود. هرگز انتظار نداشته باشید که کسی بدون دریافت مبلغی برا شما ایده پردازی کند. چون همین مرحله یکی از سخت ترین و چالشی ترین مراحل کار است. معمولا برای یک طراح حرفه ای و با تجربه، اجرای ایده خیلی زمان بر نبوده و طولانی ترین مرحله انجام کار، ایده پردازی می باشد. ممکن است در مواردی ایده با شما هماهنگ نشود. دلیل این است که شاید ایده در طول اجرا بارها تغییر کند. درضمن در طراحی لوگو موشن اختصاصی و حرفه ای، انتظار اتودهای مختلف نداشته باشید. در این صورت برای هر اتود، یک هزینه جداگانه در نظر گرفته می شود. اجازه دهید که تمام تمرکز طراح، بر روی طراحی یک طرح با کیفیت باشد.

اجرای کار

بعد از واریز پیش پرداخت و ایده پردازی، نوبت به اجرای کار می رسد. یکی از مواردی که قبل از شروع کار باید هماهنگ شود، تعداد اصلاحات است. حتما این مورد را با طراح هماهنگ کنید. البته یک طراح حرفه ای تمامی این موارد را به شما خواهد گفت. این نکته را در نظر داشته باشید که در اصلاحیه اول، تمام موارد را با دقت یادداشت کرده و به طراح بگویید تا نیازی به دوباره کاری نباشد.

تفاوت طراحی لوگو موشن حرفه ای و قالب آماده

ساخت لوگوموشن، به طور کلی به دو دسته طراحی لوگو موشن اختصاصی و ساخت لوگوموشن آماده تقسیم می شود. در ادامه تفاوت این دو مورد را برایتان شرح خواهیم داد.

لوگوموشن حرفه ای

در طراحی لوگوموشن اختصاصی و حرفه ای، صفر تا صد کار، متناسب با لوگو و برند شما طراحی خواهد شد. از سناریو گرفته تا انیمیشن المان های مختلف. این مورد، بهترین حالت طراحی انیمیشن لوگو برای برند شما است. یکی از خصوصیات لوگوموشن اختصاصی، انیمیشن مجزا و جداگانه اجزای لوگو است. یعنی هر قسمت از لوگو به شکلی منحصر به فرد و متناسب با سناریو، متحرک شده و تشکیل می شود.

آشنایی با لوگوموشن و معرفی مرجع طراحی لوگو موشن اختصاصی

قالب آماده

توصیه ما همیشه استفاده از طراحی اختصاصی است. اما در مواردی مانند شروع کار یا سرمایه کم، ممکن است قادر به پرداخت هزینه لوگو موشن اختصاصی نباشید. در این موارد می توانید از قالب های آماده استفاده کنید. در قالب آماده هیچ موردی مخصوص لوگوی شما طراحی نشده و همه چیز از قبل آماده شده است. فارغ از سناریو و المان های متحرک در قالب های آماده، لوگوی شما به صورت یکدست ظاهر خواهد شد و دیگر خبری از انیمیشن های مجزای اجزای لوگو نیست. البته ممکن است افراد سودجو، قالب آماده را به عنوان طراحی اختصاصی به شما ارائه کنند. پس باید مراقب این موضوع باشید.

معرفی مرجع حرفه ای برای سفارش لوگوموشن

حال که با مبحث طراحی لوگو موشن و انواع آن آشنا شدید، وقت آن است که یک مرجع حرفه ای و تخصصی را در این زمینه به شما معرفی کنیم. سایت لوگو موشن با آدرس logomotion.org به صورت اختصاصی در زمینه طراحی لوگو و لوگوموشن فعالیت دارد. در این وبسیات خدمات طراحی لوگو موشن اختصاصی و فروش قالب های عمومی مخصوص انواع کسب و کار ارائه می‎شود. با مشاهده نمونه کارهای، متوجه سطح کیفی خدمات خواهید شد و می توانید نسبت به ثبت سفارش اقدام نمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/9CCB4SnO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
احمد فلاحی :
3 ماه پیش
سلام، ممنونم از مقاله خوبتون استودیو مونس خواه در طراحی لوگو و هویت بصری فکر کنم گزینه مناسبی باشن
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه