پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

همانطور که می دانید امروزه نگهداری از حیوانات خانگی در بین مردم جامعه اعم از پیر و جوان فراوان شده است. در بین حیوانات خانگی گربه از محبوبیت فراوانی برخوردار می باشد؛ اما باید دانست که نگهداری از گربه های خانگی کاری بسیار مهم و حساس بوده زیرا آن ها نیاز به مراقبت های ویژه ای دارند؛ به طور مثال یکی از مهم ترین و پر اهمیت ترین موردی که در نگهداری گربه ها باید به آن دقت کنیم غذای آن ها می باشد. در این مقاله قصد داریم در رابطه با کنسرو گربه که یک نوع از غذا های مناسب برای گربه ها می باشد، اطلاعات مفیدی در اختیار شما عزیزان قرار دهیم پس تا آخر مطلب ما را همراهی کنید.

چرا باید از کنسرو گربه استفاده کنیم؟

کنسرو گربه

 کنسرو گربه نوعی غذای مرطوب می باشد که به حفظ تندرستی و سلامتی گربه شما عزیزان کمک فراوانی می کند. این کنسرو ها بیش تر برای گربه های نر مناسب می باشند، زیرا غذا های مرطوب مانند کنسرو گربه از انسداد ادرار در گربه های نر جلو گیری کرده و آن ها را از تحمل درد های غیر قابل توصیف و وحشتناک نجات می دهد. هنگامی که شما گربه جدید را به خانه خود می آورید، در ابتدا مجبور می شوید بین دو فرمولاسیون غذای خشک و مرطوب یکی را برای گربه خود انتخاب کنید که پیشنهاد ما به شما غذا های مرطوب مانند کنسرو گربه می باشد.

چرا باید از کنسرو گربه استفاده کنیم؟

 یکی از مهم ترین دلایل مراجعه گربه ها در هر نژادی به دامپزشکی، مشکلات مربوط به دستگاه گوارشی می باشد؛ اگر شما یک رژیم غذایی مناسب را برای گربه خود انتخاب کنید می توانید تا حد امکان مانع از بروز مشکلات مربوط به دستگاه گوارشی شوید، همچنین تا حد امکان هزینه های مربوط به دامپزشکی کاهش می یابد.

 یکی دیگر از دلایل مهم انتخاب کنسرو گربه کربوهیدرات کم و پروتئین زیاد این غذا می باشد که در سلامت گربه شما تاثیر فراوانی دارد.

 قابل ذکر است کنسرو گربه دارای کالری بسیار کمی می باشد که باعث محافظت از حیوان شما در برابر چاقی زیاد می شود؛ پس در نتیجه شما با خرید این محصول غدایی می توانید به کاهش وزن حیوان خود کمک زیادی کنید .

 همچنین این محصول دارای 75 درصد رطوبت بوده و برای گربه هایی که در طول روز آب زیادی نمی نوشند، بسیار مناسب است، زیرا دارای رطوبت کافی می باشد و حیوان شما را از مشکل کم آبی حفظ خواهد کرد.

 این غذای مرطوب برای گربه هایی که از مشکلات لثه ای رنج برده یا دندان های خود را از دست داده اند، بسیار مفید می باشد.

 از دیگر ویژگی های کنسرو گربه می توان به جلوگیری از مشکلات کلیوی، تشکیل سنگ، مشکلات ادراری و... اشاره کرد.

گاهی اوقات شما می توانید کنسرو های گربه را با مقداری غذای خشک ترکیب و مخلوط کنید زیرا باعث ایجاد تعادل در سرو غذای آن ها می شود و یک انتخاب مناسب برای رژیم غذایی گربه ها است. پیشنهاد می دهیم که حتما از کنسرو شسیر گربه استفاده نمایید.

چرا باید از کنسرو گربه استفاده کنیم؟

کنسرو گربه دارای چه مزایایی می باشد؟

 به طور کلی کنسرو گربه دارای مزایای بیشماریست که در ادامه تعدادی از مهم ترین آن ها را بیان خواهیم کرد:

  1. جلوگیری از یبوست: همانطور که می دانید کم آبی در بدن گربه ها یکی از عوامل مهم یبوست آن ها بوده که رطوبت کافی در کنسرو گربه باعث جلوگیری از بروز این مشکل جدی می شود.
  2. بلعیدن راحت: بلعیدن این محصول برای حیواناتی اعم از سگ ها و گربه ها که از زخم دهان و عفونت رنج می برند و یا دندان های خود را از دست داده اند، بسیار راحت و آسان می باشد.
  3. بوی زیاد کنسرو: کنسرو گربه دارای بوی بسیار شدیدی است، در نتیجه برای حیواناتی که کهولت سن دارند و تا حدودی بویایی خود را از دست دادن بسیار مناسب بوده و همچنین بوی شدید این محصول باعث باز شدن اشتهای حیوانات مسن می شود.
  4. رطوبت زیاد: این کنسرو ها دارای آب زیادی می باشند و برای گربه هایی که در طول روز کم تر آب می نوشند کاملاً مناسب بوده و آن ها را از مشکلات کم آبی خفظ خواهد کرد.
  5. کمک به دستگاه ادراری: این کنسرو ها به دلیل رطوبت باعث رقیق شدن ادرار در گربه ها شده و در نتیجه عمل دفع ادرار را برای این حیوانات به مراتب راحت تر و آسان تر می کنند.

 خوراکی های مضر برای گربه

 بسیاری از خوراکی ها و غذاها وجود دارند که برای گربه ها دارای ضرر زیادی هستند و شما باید تا حد امکان از دادن این مواد غذایی به گربه ها خودداری کنید.

 این خوراکی های مضر عبارتند از:

  1. انگور
  2. آب نبات
  3. شیر دارای لاکتوز
  4. سیر
  5. تخم مرغ خام
  6. پیاز

7 . نوشیدنی های الکلی

  1. کافئین

 حتما توجه داشته باشید که مصرف این مواد غذایی توسط گربه ها باعث به خطر انداختن سلامتی آن ها می شود.

چرا باید از کنسرو گربه استفاده کنیم؟

کلام آخر

 توجه داشته باشید امروزه کنسرو های گربه با کیفیت بسیار پایین فراوان شده و استفاده از آن ها می تواند سلامتی گربه ها را به خطر بیندازد؛ پس حتما در نظر داشته باشید که این کنسرو ها را از پت شاپ های معتبر خریداری کنید.

 پیشنهاد ما به شما خرید از پت شاپ ایران زمین می باشد که یکی از بهترین پت شاپ های معتبر در سراسر کشور است و دارای با کیفیت ترین محصولات و غذاهای حیوانات می باشد.

 شما می توانید از طریق لینک iranzaminpetshop.com محصولات مورد نیاز حیوان خانگی خود را با بهترین قیمت ها و بالا ترین کیفیت خریداری کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/uNan9YBe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
علیزاده :
9 ماه پیش
جالب بود برا کسی که اشنایی زیادی با پت نداره خوبه
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه