جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اجلاس آینده فدرال رزرو آمریکا که احتمالاً در روز چهارشنبه برگزار می شود و نرخ بهره برای ماه آینده را تعیین می کند، تاثیر بسیاری بر قیمت طلا خواهد گذاشت. قیمت طلا امروز سه شنبه پس از کاهش بیش از یک درصدی در جلسه قبل، تحت تاثیر افزایش ارزش دلار و نگرانی ها نسبت به افزایش بیشتر نرخ بهره آمریکا با نوسان محدود روبه رو شد. افزایش تمایل سرمایه گذاران نسبت به دلار در بحبوحه شدت گرفتن نشانه های رکود اقتصاد دنیا، قیمت طلا را ثابت نگه داشته است.

به گزارش فرصت امروز به نقل از سایت طلا ، بهای هر اونس طلا در لحظه تنظیم این گزارش به 1782 دلار رسید.در حالی که در روز گذشته به پایین ترین حد خود از هشتم آگوست و به ۱۷۷۲ دلار و ۳۰ سنت رسید.

دلار در برابر رقبای خود ۰.۱ درصد افزایش یافت و به بالاترین حد بیش از یک هفته گذشته رسید و طلا را برای خریدارانی که سایر ارزها دارند گرانتر کرد.

افزایش دوباره ارزش دلار آمریکا روند چهار هفته ای بالا رفتن قیمت طلا را آهسته کرده است. آخرین اطلاعات اقتصادی آمریکا نشان می دهد تولید کارخانه ای در این کشور کاهش یافته است. بدین ترتیب نگرانی در مورد احتمال رکود اقتصاد دنیا به دنبال اطلاعات ناامیدکننده اقتصادی از سوی چین شدت می گیرد.

مقامات فدرال رزرو افزایش بیشتر نرخ بهره در سال را برای مهار تورم بالا در نظر گرفته اند. اگرچه طلا به عنوان پوششی در برابر تورم تلقی می شود اما افزایش نرخ بهره در ایالات متحده جذابیت شمش های غیر بازده را کاهش می دهد.

بر اساس گزارش رویترز، سرمایه گذاران اکنون منتظر جلسه جولای فدرال رزرو در روز چهارشنبه برای سرنخ هایی در مورد افزایش بیشتر نرخ بهره هستند. معامله گران با احتمال ۳۶.۵ درصدی برای افزایش ۷۵ واحدی نرخ بهره توسط فدرال رزرو در ماه سپتامبر و ۶۳.۵ درصد احتمال افزایش ۵۰ واحدی قیمت گذاری کردند.

اس پی دی آر گلد تراست، بزرگ ترین صندوق سرمایه گذاری تحت پشتوانه طلا در جهان، اعلام کرد که دارایی های آن ۰.۲ درصد کاهش یافت و ۹۹۵.۹۷ تن روز دوشنبه به ۹۹۳.۹۴ تن در روز جمعه رسید.

جدول کامل قیمت طلا و سکه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qLwDomKM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه