پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

سرور hp انتخاب اول کاربران در ایران

سرورها امروزه وظایف پر اهمیتی همچون پردازش گسترده اطلاعات، ذخیره سازی و پشتیبان گیری داده ها، تامین گروهی سخت افزار مورد نیاز و ... را در سازمان ها و شرکت های مختلف بر عهده دارند. سرور HPE در ایران بخش بزرگی از نیاز کاربران در این صنعت را بر طرف نموده است. در ادامه با بررسی انواع مختلف سرورهای این کمپانی شما را با محصولات آن آشنا می کنیم و دلیل اینکه چرا باید سرور HPE را انتخاب نماییم را برایتان بازگو میکنیم.

انواع مختلف سرور بر اساس کاربرد آن ها

در دنیای کامپیوتر سرورها را به انواع مختلفی تقسیم بندی کرده اند که کاربرد آن را نشان می دهد. به نمونه های زیر توجه کنید.

انواع مختلف سرورها:

  • سرور نرم افزار کاربردی
  • سرور محاسباتی
  • سرور پایگاه داده
  • سرور فکس
  • سرور فایل
  • سرور ایمیل
  • و . . .

برای هر یک از نیازهایی که یک کاربر دارد باید سرور متناسب با آن تهیه و راه اندازی شود. البته که در بسیاری از موارد نیاز به تهیه چندین مدل سرور برای کاربردهای مختلف نیست، بلکه می توان از طریق مجازی سازی سخت افزار مورد نظر را تقسیم بندی نمود.

سرورها ویژگی های مختلفی همچون موارد زیر دارند:

  • قابلیت ارتقا سخت افزاری و نرم افزاری
  • پردازش و انتقال داده ها با سرعت بالا
  • قدرت محاسباتی بالا در بارهای کاری سنگین
  • تقسیم منابع سخت افزاری
  • امنیت بالای اطلاعات
  • پیاده سازی رید (Raid) در حالت های مختلف

سرورهای کمپانی HPE

کمپانی اچ پی ای یکی از زیرمجموعه های شرکت HP می باشد که بصورت تخصصی در زمینه سرورهای اینترپرایز فعالیت دارد. این مجموعه توانسته است با عرضه طراحی های گوناگون نیازهای کاربرانش را بر طرف کند. همین توجه به نیاز کاربران محبوبیت HPE را به شدت در میان مهندسین و صاحبان کسب و کار افزایش داده است.

سرور hp انتخاب اول کاربران در ایران

شما می توانید طیف گسترده ای از خدمات، دستگاه ها و تجهیزات را در سایت اصلی این مجموعه مطالعه نمایید.همچنین جهت استعلام قیمت سرور HP به سایت شرکت پردازش رایان پژواک مراجعه کنید. در ادامه با انواع محصولات سرور اچ پی ای آشنا می شوید.

سرورهای رک (رکمونتی)

سرورهای پرولیانت DL به دلیل قرارگرفتن در رک به سرورهای رکمونتی معروف هستند. این نوع از دستگاه ها به دلیل قدرت بالا در پردازش و سرعت در دیتاسنتر ها و مراکزی با حجم بالای تبادل اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرند. سرورهای DL در سری های DL300 ، DL500 ، DL100 و Flex عرضه شده اند. البته سری جدید RL نیز معرفی شده است.

سرورهای رکمونتی با قابلیت ارتقاپذیری بالای خود نیاز شما را از هر جهت برطرف خواهد. از معرف ترین مدل های این سرور می توان به نسل دهم DL380 و DL360 و DL580 اشاره کرد.

سرور HPE DL380 G10 با عملکرد بالای خود توانست به سرعت در میان کاربران محبوب شود و فروش بالایی را برای شرکت اچ پی ای رقم بزند. نسخه محدودتر این سرور یعنی سرور HPE DL360 G10 با قابلیت های کاربردی خود به عنوان یکی دیگر از محبوب ترین سرورها در جهان شناخته می شود.

سرورهای ایستاده

سرور ایستاده یا ML جزو سرورهای مقرون به صرفه و اقتصادی HPE محسوب می شود. سرور پرولیانت ML برای کسب وکارهای کوچک و متوسطی مناسب است که تمایل به استفاده از فضای رک ندارند. این سرورها بسیار کارآمد و ایمن هستند تا پاسخ مناسبی به نیازهای کاربران داده باشند.

سرور hp انتخاب اول کاربران در ایران

سرور پرولیانت ML انتخابی ایده آل برای شرکت های رو به رشد می ‍باشد که سرعت، امنیت و مقرون به صرفه بودن برایشان هائز اهمیت است. سرورهای HPE ProLiant Tower با نوآوری های خود توانسته اند در بین دستگاه های کارآمد قرار بگیرند تا دسترسی آسان و مصرف انرژی پایینی را برای شما فراهم کنند.

بهترین و معروف ترین مدل های سرور ایستاده پرولیانت اچ پی ای عبارت اند از:

  • ML30 G10 : این سرور ایستاده در عین مقرون به صرفه بودن عملکرد، امنیت، قابل اطمینان بودن و ارتقاپذیری را نیز ارائه می دهد.
  • ML110 G10 : این سرور به عنوان سروری تک پردازنده با امنیت بالا و تکنولوژی پیشرفته معرفی شده است.
  • ML350 G10 : یکی از قابل اطمینان ترین سرورهای ایستاده اچ پی ای است که با دو پردازنده عملکرد و ارتقاپذیری بالایی را برای هر کسب وکاری در هر اندازه ای ارائه می دهد.
  • ML30 G10 Plus : مدل ارتقا یافته ML30 G10 است که امکانات بیشتری برای شما فراهم خواهد کرد.

سرورهای ذکر شده در حال حاضر در نسل نهم خود نیز مورد استفاده قرار می گیرند.

سرورهای تیغه ای

سرورهای تیغه ای یا بلید که بصورت مختصر BL عنوان می شوند، همانند سرورهای رکمونتی برای راه اندازی نیاز به قرارگیری در رک دارند. سرور بلید بصورت ماژولار طراحی شده است تا بصورت فشرده در کنار یک دیگر نصب شوند.

منظور از رک در این نوع سرورها محفظه هایی مانند انکلوژر C7000 و C3000 اچ پی ای است. ساختار جدید سرورهای BL سبب انعطاف پذیری بسیار بالای آن شده است. همچنین در بخش عملکردی نیز به طرز قابل توجهی پردازش مناسبی دارند. با تهیه این دستگاه هزینه های تامین و نگهداری سرور کاهش میابد در عین اینکه بازدهی قابل قبولی برای کاربران خود دارد.

پرفروش ترین مدل های سرور Blade :

  • سرور HPE ProLiant WS460c G9
  • سرور پرولیانت HP BL420C G8
  • سرور HPE BL460C G8
  • سرور HPE ProLiant BL460C G8

دستگاه های ذکر شده در واقع جزو پرفروش ترین مدل ها در ایران محسوب می شوند. انکلوژر HPE BladeSystem C7000 Enclosure نیز بهترین و معروف ترین گزینه برای راه اندازی این نوع سرورها در بازار ایران شناخته می شود.

سرور hp انتخاب اول کاربران در ایران

سرور بلید HPE BL460، یکی از اولین گزینه های خرید کاربران است. این سرور با پشتیبانی از دو عدد سی پی یو سرور زئون اینتل در نسل های v3 و v4 می تواند از 4 تا 24 هسته را در اختیارتان قرار دهد. در بخش حافظه مموری نیز رم های DDR4 تا حداکثر 2 ترابایت پشتیبانی می شوند.

فضای ذخیره سازی در BL460c توسط هاردهای HDD با اینترفیس های SAS و SATA و درایوهای SSD در مدل های SAS و SATA و NVMe تامین می شود.

تهیه سرورهای HPE

این مقاله به عنوان راهنمایی برای خرید سرور HP در اختیار شما قرار داده شده است تا سرورهای HPE را بشناسید و با مدل های پرفروش آن در بازار آشنا شوید.

شرکت پردازش رایان پژواک ،ارائه دهنده ی محصولات سرور اچ پی و تجهیزات شبکه و دیتاسنتر در ایران با بیش از 10 سال سابقه کاری است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه سرورها و همچنین دریافت مشاوره رایگان به سایت www.RayanPejvak.ir مراجعه نمایید ویا با شماره 021-41308000 تماس حاصل فرمایید.

تمامی محصولات عرضه شده توسط شرکت رایان پژواک دارای گارانتی رسمی و شرکتی هستند تا مشتریان این مجموعه با خیالی آسوده سرور مورد نیاز خود را تهیه نمایند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Iu6iYwxJ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه