شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

چه ویژگی هایی برای سفارش طراحی سایت وردپرسی در نظر بگیریم؟

پیج اینستاگرام، کانال تلگرام یا سایر پلتفرم ها هیچگاه نمی توانند نداشتن یک وبسایت با طراحی خوب را توجیه کنند. طراحی سایت را اغلب کلید ورود به دنیای دیجیتال مارکتینگ می دانند؛ کلیدی که طراحی مناسب و برخی ویژگی های به کار رفته در آن، تفاوت برند ها در فضای وب را به رخ می کشد. در این مقاله به بررسی ویژگی هایی که باید به هنگام سفارش طراحی سایت از یک شرکت معتبر در نظر داشته باشید؛ می پردازیم.

چرا طراحی سایت با وردپرس؟

چه ویژگی هایی برای سفارش طراحی سایت وردپرسی در نظر بگیریم؟

بر اساس نتایجی که دیده ایم، بسیاری از افرادی که کلمه کلیدی طراحی سایت اختصاصی را جستجو می کنند ایده ای از برتر بودن یا نبودن سایت های کدنویسی ASP، PHP و ... ندارند و نیاز آن ها با طراحی سایت وردپرسی کاملا حل می شود. پیش رو به برخی دلایلی که استفاده از وبسایت های وردپرسی را تا این حد محبوب کرده است؛ می پردازیم:

  • CMS وردپرس کاملا ایمن و پایدار است.

وردپرس سابقه طولانی مدتی در بهبود مداوم دارد. از سال 2003 تاکنون پنج نسخه اصلی وردپرس و به روزرسانی های کوچک بی شماری از این پلتفرم منتشر شده است. هر یک از این آپدیت ها قابلیت های پیشرفته، ویژگی های بیشتر و تجربه کاربری بهتر را به وردپرس اضافه کرد.

اپن سورس بودن وردپرس امکان این را می دهد که هزاران برنامه نویس تحت وب روی آن کار کنند و نتیجه نهایی بی نظیر می شود.

علاوه بر این، وردپرس ذاتا ایمن است. تیم های تخصصی امنیتی روی وبسایت هایی مانند HackerOne بصورت دائم میزان امنیت وبسایت های وردپرسی را بررسی می کنند. هر گونه باگ امنیتی کشف شده توسط این تیم به عنوان آپدیت های کوچک منتشر شده و در اختیار وبمستران قرار می گیرد.

علاوه بر این شما روی وبسایت وردپرسی خود هم می توانید از پلاگین های امنیتی فوق العاده ای وردفنس هم استفاده کنید.

  • وردپرس آماده بهینه سازی برای موتور های جستجو است.

شاید ما اینترنت را بدون وجود گوگل و موتور های جستجو نتوانیم تصور کنیم! وردپرس با ایجاد استاندارد هایی در ساختار و افزونه هایی که در اختیار شما قرار می دهد؛ روند سئو سایت را می تواند راحت تر کند. وردپرس بیش از 41 درصد از سهم بازار را در اختیار دارد و به طور خلاصه، وقتی نوبت به دیده شدن می رسد، وردپرس پشت شماست.

  • انجمن های وردپرسی بسیار بزرگی وجود دارد.

اینکه بدانید اگر مشکلی روی سایت وردپرسی شما ایجاد شود، افرادی هستند که به لحظه به سوالات و مشکلات شما پاسخ می دهند، به آدم دلگرمی می دهد. از انجمن های بزرگی مانند المنتور، یوست، رنک مث و ... تا انجمن های تخصصی وردپرس و PHP، در هر جا می توانید از مشکلات وردپرسی حرف بزنید یا پاسخ سوالات قبلی مشابه خود را در آنجا بیابید.

  • وردپرس برای سایت های شرکتی و فروشگاهی کوچک و متوسط ایده آل است.

وردپرس در ابتدا صرفا به عنوان CMS محتوا محور و بلاگ دهی معرفی شد اما امروزه می دانیم بسیاری از سایت های فروشگاهی با محصولات بیشمار روی پلتفرم وردپرس فعالیت می کنند. راحتی کار با افزونه ها، سرعت بالا و طراحی سایت بدون کدنویسی پلتفرم وردپرس را تبدیل به CMS جهانی قدرتمندی کرده است.

مواردی که در طراحی سایت وردپرسی باید رعایت شود!

چه ویژگی هایی برای سفارش طراحی سایت وردپرسی در نظر بگیریم؟

حال که با دلایل انتخاب طراحی سایت وردپرسی آشنا شدیم، بهتر است با دید باز و اطلاعات کامل به سراغ سفارش این نوع طراحی سایت برویم:

  1. خرید قالب (تم) یا طراحی اختصاصی؟

طی سالیان زیاد فعالیت وردپرس، قالب های بیشماری برای استفاده در وردپرس عرضه شده اند و برخی از آنها مانند وودمارت، بی تم، آوادا و ... بسیار خوب هستند. شرکت طراحی سایت پیش از تهیه قالب وردپرسی باید از مواردی مانند آپدیت های بعدی قالب، سرعت و میزان اپتیمایز بودن کد ها، امکانات روی قالب و ... اطمینان حاصل کند. برای برخی از شرکت ها با توجه به ویژگی هایی که در نظر دارند، باید طراحی قالب اختصاصی انجام شود که طبیعتا هزینه آن بالاتر میرود.

توجه داشته باشید که شرکت طراحی سایت حتما قالب را با لایسنس خریداری کرده باشد چراکه استفاده از قالب های به اصطلاح "نال شده" علاوه بر خطرات احتمالی می تواند موجب پنالتی گوگل به دلیل حق کپی رایت شود.

  1. هاست با کیفیت و ایمن

انتخاب هاست مناسب چیزی نیست که به سادگی نادیده گرفته شود. نداشتن هاست مناسب می تواند آسیب های جدی مانند احتمال هک شدن، سئو ضعیف و سرعت پایین را به وب سایت شما وارد کند. ترجیحا از هاست اشتراکی استفاده نکنید و بهتر است به دنبال خرید سرور مجازی یا ابری با کیفیت باشید.

  1. سئو

شاید کمتر صاحب سایتی را پیدا کنید که بعد از طراحی سایت اولویت اصلی خود را سئو نگذاشته باشد. با سایت وردپرسی دیگر بدون دردسر های اطلاع به طراح سایت می توانید افزونه های مربوط به سئو را بصورت رایگان روی سایت نصب کنید و شروع به فرایند بهینه سازی سایت کنید. برخی از این افزونه ها که به مدت طولانی مورد اعتماد ما هستند شامل رنک مث سئو، سئو یوست، wp rocket، اسکیما پرو و ... می باشند.

  1. آنالیز و تجزیه و تحلیل

بر خلاف برخی از سرویس های وبلاگ دهی مانند HubSpot که تجزیه و تحلیل ارائه می دهند، وردپرس فاقد ابزار آنالیز است. به کمک ابزار هایی مانند گوگل سرچ کنسول و یا آنالیتیکس می توانید به راحتی تمامی مخاطبان سایت، کلمات کلیدی و ورودی های خود را تحلیل کنید.

طراحی سایت وردپرسی: کار را آغاز کنید!

چه ویژگی هایی برای سفارش طراحی سایت وردپرسی در نظر بگیریم؟

اگر به این نتیجه رسیدید که داشتن یک وبسایت وردپرسی می تواند نیاز های شما را رفع کند، بهتر است به دنبال یکی از بهترین شرکت های این حوزه باشید. آژانس دیجیتال مارکتینگ ایران وب لایف با سابقه بیش از 7 سال در زمینه طراحی سایت های وردپرسی و اختصاصی داینامیک، سئو و بهینه سازی، سوشال مدیا مارکتینگ و عکاسی فعالیت دارد و با برند های مختلفی همچون کارت هدیه بانک پاسارگاد، مجموعه دکتر عبیدی، KWC ایران، اکسیر کادوس و ... همکاری کرده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8dQtxFus
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه