جمعه, ۷ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Fri, 26 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

می خواهید تابستان خود را در شهری اروپایی و در عین حال ارزان بگذرانید؟ می خواهید لذت خوردن شاورمای گرجی را در کنار سواحل کم نظیر شهری ارزان و سرسبز تجربه کنید؟ پس تور تفلیس لحظه آخر یکی از بهترین گزینه های پیش روی شماست. شب های زنده، سواحل فوق العاده جذاب، معماری آسیایی و اروپایی، کلیساهایی با قدمت چندین سال همگی تنها بخشی از جاذبه های پایتخت گرجستان یعنی شهر تفلیس است. تفلیس با اینکه زمانی جزو خاک ایران بوده اما در حاضر یک شهر اوراسیایی محسوب می‌ شود.

 

تور تفلیس لحظه آخر تنها با 6 میلیون تومان!

قیمت تور تفلیس لحظه آخر

قیمت تور تفلیس لحظه آخر در فصل تابستان 1401 تا مبلغی در حدود 6 میلیون تومان نیز کاهش داشته است و علت اصلی آن نیز این است که در این فصل، هوا کمی گرم تر از دیگر روزهای سال است. از همین جهت هتل ها در تفلیس ارزان تر هستند و همین ارزانی هتل ها باعث می شود تا آژانس های مسافرتی بتوانند تورهای خود را ارزان تر از باقی سال خدمت گردشگران ارائه دهند. وبسایت لحظه آخر به سبب همکاری با برترین کارگزارها و آژانس های مسافتری تور تفلیس و باتومی گرجستان، امکان مقایسه قیمت تورهای متنوع آژانس های مختلف را خدمت کاربران خود فراهم کرده است تا شما عزیزان گردشگران عزیز بتوانید مناسب ترین تور تفلیس و یا باتومی گرجستان را رزرو کنید و سفری خاطره انگیز را برای خودتان و همراهان عزیزتان رقم بزنید.


تور تفلیس لحظه آخر تنها با 6 میلیون تومان!

 

خدمات تور تفلیس لحظه آخر چیست؟

اگر تصمیم قطعی خود را مبنی بر سفر با تور ارزان گرجستان لحظه آخر گرفته اید، پس بهتر است بدانید که آژانس های عضو لحظه آخر، خدمات مختلفی را بر روی تورهای خود خدمت کاربران همیشه همراه لحظه آخر ارائه می دهند. این خدمات را می توانیم به خدمات قبل و بعد از سفر تقسیم کنیم. از جمله خدمات قبل از سفر می توانیم به مشاوره رایگان این عزیزان اشاره کنیم. به این صورت که شما مسافرین گرامی می توانید با تماس با آژانس های ارائه دهنده تور تفلیس گرجستان لحظه آخر، در مورد تور انتخابی خود از کارشناسان آن ها مشاوره و راهنمایی رایگان دریافت کنید و مناسب ترین تور تفلیس را برای خودتان و همراهانتان تهیه کنید. و اما در مورد خدمات بعد از تهیه تور باید بگوییم که می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • رزرو هتل به همراه وعده غذایی

  • بلیط رفت و برگشت

  • گشت رایگان شهری حتی بر روی تورهای ارزان

  • بیمه مسافرتی

  • محل اقامت مناسب

  • راهنمای فارسی زبان

  • تور لیدر

 

تور تفلیس لحظه آخر تنها با 6 میلیون تومان!

 

آیا برای سفر به تفلیس نیازی به اخذ ویزا هست؟

یکی از دلایلی که سفر به تفلیس به عنوان یک شهر اروپایی را برای ما ایرانیان مقرون به صرفه می کند این است که طبق توافقی که در سال 2016 میان مسئولان ایران و گرجستان شکل گرفت، آن دسته از مسافرین ایرانی که قصد سفر توریستی و تفریحی به گرجستان را داشته باشند، می توانند بدون نیاز به اخذ روادید و یا همان ویزا، وارد این کشور اروپایی شوند و از سفر خود نهایت لذت را ببرند و از سواحل، غذاها و جاذبه های این شهر سرسبز و توریستی نهایت لذت را ببرند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8dG0rhpo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه