جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

کسب و کارها همیشه به ابزاری نیاز خواهند داشت که روال کار و مدیریت آن را آسان کند. یک ابزار که لازمه هر کسب و کار و بنگاه اقتصادی خواهد بود، نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری است که عمری بیست ساله داشته و این عرصه را دچار تحولات عمیقی کرده است.

مشتری همیشه از اهمیت فراوانی برخوردار است؛ مدیریت ارتباط با مشتری که به اختصار، crm نامیده می شود، به مجموع فرایندهایی گفته می شود که باعث تعامل بیشتر با مشتری است.
یک بنگاه اقتصادی با کمک نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری، داده ها و اطلاعات خود را واکاوی کرده و از این اطلاعات برای ارتباط متقابل میان بنگاه و مشتری استفاده خواهد کرد.

نرم افزار crm چیست؟

crm از واژه لاتین Customer Relationship Management گرفته شده است که به نوعی استراتژی و روش ارتباط با خریداران را با تدبیر، برنامه ریزی کرده و به بهترین شکل ممکن آن را اجرا می کند.

کاربردی ترین نرم افزار crm در ایران

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری ، اطلاعات را از کانال های متفاوتی مانند ایمیل، تلفن، مکالمات اینترنتی، اطلاعات سایت ها و تمامی راه های ارتباطی دریافت کرده و به تجزیه وتحلیل آن ها می پردازد. نرم افزارهای متفاوتی در این زمینه ساخته شده اند که هرکدام به نوعی کاربردی هستند. این سیستم مدیریتی کمک می کند، مخاطبان هدف خود را ساده تر پیدا کرده و برای یافتن نیازهای مشتری، اطلاعات بیشتری را کسب کنید. crm به حفظ و نگهداری مشتری کمک کرده و رشد فروش و افزایش مشتری را در پی خواهد داشت.

مشتری از هر دوره و زمانی می تواند به این سیستم پیوند خورده و ارتباط کامل و جامعی با تولیدکنندگان و کسب و کارها داشته باشد. این ارتباط سبب خواهد شد که مشتریان و دریافت کنندگان خدمات، به راحتی به بنگاه های اقتصادی متصل شده و هر زمان که نیاز به پشتیبانی داشتند، در کمترین زمان ممکن برطرف شود.

مبنا و اساس استراتژی crm

تمرکز و اساس استراتژی سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، بر توسعه و پیشرفت فرهنگ تجارت بنا نهاده شده است. مرکزیت یک کسب و کار، بر وجود مشتری خواهد بود و مشتری محور بودن و اهمیت به مشتری، به طول عمر ارتباط با مشتری خواهد افزود. ارزش طول عمر مشتری (CLV) در طراحی این استراتژی جایگاه مهمی دارد.

افزایش مشتری و حفظ و نگهداری از آن در مدیریت ارتباط با مشتری، به ایجاد یک هدف می انجامد که آن یکپارچه.سازی فروش و حمایت و پشتیبانی از مشتری است. هدفمندی فروش و بازایابی نیز از دیگر اهداف crm است که باید به آن نیز توجه ویژه داشته باشیم. تمامی این اهداف در یک صفحه به اسم داشبورد فروش یا به صورت کلی، داشبورد قرار می گیرند. عملکرد داشبورد به این صورت بوده که هر مشتری برای خود صفحه جداگانه ای دارد که تمامی اطلاعات مشتری در آن خلاصه شده است. اطلاعات مشتری مانند خریدهای گذشته، ارتباط با فروشندگان، مقدار خرید، زمان خرید و... را شامل می شود؛ تمامی این داده ها به صورت یک نمای کلی قابل مشاهده بوده و شما در کمترین زمان به اطلاعات درخواستی خود خواهید رسید.

بخش های چرخه فروش به کمک نرم افزار

اتوماسیون فروش به مراحل و بخش های مختلفی تقسیم شده که چرخه فروش را سرعت بخشیده و باعث می شود مشتری های قدیمی یا کسانی که فقط برای کسب اطلاعات به شما مراجعه کرده اند، به مشتری ثابت تبدیل شوند؛ این اتوماسیون به کمک آنالیز داده ها پیشرفت فروش را برنامه ریزی کرده و قدم به قدم در پیاده سازی آن همراه شما خواهد بود. اطلاعات تماس گیرنده بدون شک باید در سیستم ثبت شود تا به سادگی به آن ها دسترسی پیداکنید.

یکی از مهم ترین مراحل، رصد حساب مشتری و تاریخچه مراجعه به کسب و کارها است که تلاش های تکراری میان فروشنده ها و مشتری ها را مدیریت کرده و از ایجاد مزاحمت برای طرفین جلوگیری خواهد شد. ابزار CRM یا اتوماسیون ها، با تمرکز بر سهل و آسان کردن فرایند و پروسه بازاریابی و فروش فعالیت می کنند؛ این ابزار، فرایند موردنظر را موثر و کارآمد کرده و بسیاری از وظایف را به صورت خودکار و اتوماتیک انجام می دهد.

وظایف و کارهایی که نیاز به تکرار دارند مانند ارسال ایمیل و اطلاع رسانی های اینترنتی در زمان مشخص شده انجام می شود. استفاده از اتوماسیون با هدف تبدیل یک سرنخ به مشتری و تعامل با او از طریق رسانه ها است. از این طریق مشتریان از چند جهت پشتیبانی شده و هیچ جای خالی برای او باقی نخواهد ماند.

کاربردی ترین نرم افزار crm در ایران

CRM همیار فروش

یکی از نرم افزارهای CRM که کاربردی بوده و همه گیری بالایی دارد، همیار فروش است که به شدت توانسته میان باقی رقبا به جایگاه خوبی برسد؛ این ابزار مزیت هایی خواهد داشت که زمان استفاده به خوبی از آن آگاه می شوید. نرم افزار همیار فروش به شما کمک می کند تا بر مشتری خود اشراف داشته باشید و تمامی جزئیات فروش را به سادگی مرور کنید.

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری مانند همیار فروش، با ایجاد یک تحول در مدیریت ارتباط در کسب و کارها، چند سالی است که به بازار عرضه شده و قسمت بزرگی از مشکلات بنگاه های اقتصادی را رفع کرده است. صاحبان کسب وکارها با استفاده از این نرم افزار یا ابزار، در جهت شناسایی نیاز جامعه گام برداشته و در انتها به فروش بیشتر محصولات خود خواهند رسید.

افزایش مشتری نیاز همه کسب و کارها

یکی از دلایل ایجاد هر کسب و کار و بنگاه اقتصادی، رسیدن به فروش است که بقای هر مجموعه ای را تضمین خواهد کرد. افزایش مشتری چرخه مالی و اقتصادی شرکت ها را به گردش درآورده و مشکلات طرفین را برطرف می کند. یک کسب و کار زمانی فعالیت خود را شروع می کند، که احساس نیاز در جامعه ایجاد شده باشد. جامعه و افراد در آن به محصول یا خدماتی نیاز دارند که یک بنگاه اقتصادی آن را تولید کرده و به توزیع آن می پردازد.

توزیع و پخش خدمات موردنیاز جامعه، سعی بر برطرف شدن نیازها دارد که هر دو طرف فروشنده و تولیدکننده در این چرخه به خواسته خود می رسند. افزایش مشتری برای کسب و کارها تفکری است که همیشه به آن پرداخته می شود و برای ایجاد آن فعالیت می کنند. ماندگاری هر مجموعه به واسطه وجود مشتریان وفادار بوده که در کنار آن، نیاز به یک خدمات ارزنده دارند؛ خدمات ارزنده به کیفیت محصول تولیدی بستگی دارد که توجه ای ویژه می طلبد.

کاربردی ترین نرم افزار crm در ایران

نرم افزار crm در این روزها به یکی از ملزومات کسب وکارها تبدیل شده است و برای فروش و نگهداری مشتری به آن نیاز خواهید داشت؛ زیرا به شما کمک می کند در سریع ترین زمان، نیاز مشتری خود را برطرف کرده و گاهی قبل از ابراز، شما را پیش قدم در این راه خواهد کرد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qIDk8n2X
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه