جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

ایلان ماسک بالاخره به نتیجه نظرسنجی دو روز پیش خود مبنی بر کناره گیری یا ادامه مدیریت توییتر واکنش نشان داد. مالک جدید توییتر در توییتی گفته است که به محض اینکه فردی را پیدا کند که به اندازه کافی احمق باشد تا مدیریت توییتر را برعهده بگیرد، از مدیرعاملی استعفا می دهد و در ادامه تنها به مدیریت تیم های نرم افزار و سرور می پردازد.

ایلان ماسک ماه گذشته میلادی گفته بود که نمی خواهد مدیرعامل هیچ شرکتی باشد و مدیریت در توییتر هم موقت خواهد بود. اما از آن زمان تا برگزاری یک نظرسنجی، صحبتی درباره کناره گیری اش نکرد. مالک جدید توییتر دو روز پیش درباره ادامه مدیریتش یک نظرسنجی برگزار کرد که اکثر کاربران خواستار کناره گیری اش از مدیرعاملی شدند. البته طبق گزارش ها، ایلان ماسک پیش از برگزاری این نظرسنجی هم به دنبال جایگزین خودش در توییتر بوده است.

ایلان ماسک به دنبال جانشین خود برای مدیریت توییتر

ایلان ماسک از مدیرعاملی توییتر کنار می رود

در نظرسنجی که ایلان ماسک برگزار کرد، بیش از 17 میلیون کاربر شرکت کردند که نزدیک به 10 میلیون نفر آن ها یعنی 57.5 درصد با کناره گیری اش از مدیرعاملی توییتر موافقت کردند. ایلان ماسک در این نظرسنجی گفته بود که به نتیجه اش متعهد می ماند، بنابراین منتظر بودیم که به فاصله کوتاهی پس از اعلام نتایج، خبر استعفایش را اعلام کند، اما حالا دست به چنین کاری زده است.

ایلان ماسک در توییتی در ادامه نظرسنجی اش گفته به محض پیداکردن جایگزین، استفعا می دهد:

«به محض اینکه فردی را پیدا کنم که به اندازه کافی احمق باشد تا ریاست توییتر را برعهده بگیرد، از مدیرعاملی استعفا می دهم. بعد از آن، تنها مدیریت تیم های نرم افزار و سرور را برعهده خواهم داشت.»

ایلان ماسک به دنبال جانشین خود برای مدیریت توییتر

مدیریت ایلان ماسک در توییتر عمر کوتاهی دارد، اما در همین مدت کوتاه هم دردسرهای زیادی را تجربه کرده است. مالک جدید توییتر که به روش های مختلفی به دنبال افزایش درآمد این شبکه اجتماعی بود، سرویس جدید توییتر بلو را راه اندازی کرد، اما بنابر دلایل مختلفی از جمله جعل هویت، در ابتدا مجبور شد عرضه آن را متوقف کند و پس از چند هفته دوباره این کار را از سر بگیرد. البته با وجود تمام تلاش ها، پیش بینی می شود درآمدهای این شرکت کاهش چشمگیری را تجربه کند.

اما این تمام ماجرا نیست. خرید توییتر توسط ایلان ماسک و تمرکز روی این شبکه اجتماعی، اعتراض سهامداران تسلا را هم در پی داشت و ارزش سهام این شرکت خودروسازی کاهش چشمگیری را تجربه کرد، تا جایی که ایلان ماسک دیگر ثروتمندترین فرد جهان نیست و پس از مدت ها این عنوان را از دست داده است.

حالا باید منتظر ماند و دید چه کسی به عنوان مدیرعامل جدید توییتر انتخاب می شود و آیا با مدیریت جدید، عملکرد این شبکه اجتماعی تغییر می کند یا خیر. علاوه بر این، باید ببینیم ایلان ماسک به عنوان مالک، چه تأثیری روی تصمیمات مدیرعامل جدید خواهد داشت.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0rCQQ4XV
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه