جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

داخل جعبه بازی های فکری فقط با تعدادی کارت، مهره و تاس پر نشده است. چیزهای دیگری هم در بسته های بازی فکری وجود دارند. همین که بسته بندی ها را باز می کنید و دور هم می نشینید، نشاط، خنده، خلاقیت و سرگرمی هم مهمان محفل تان می شوند.

بهترین بازی های فکری مناسب دورهمی دوستانه و خانوادگی

بهترین بازی فکری خانوادگی حال وهوای اهالی خانه، جمع های دوستانه و مهمانی ها را به کلی عوض می کند. در این مطلب می خواهیم 7 تا از بهترین بازی و سرگرمی های شب نشینی، دسته جمعی را معرفی کنیم. تا معرفی آخرین بازی همراه ما باشید.


مارپله و منچ؛ بهترین بازی فکری خانوادگی از قدیم تا به حال

به اعماق ذهنتان مراجعه کنید و خاطره های قدیمی را بیرون بکشید. در مهمانی ها، روزهای سیزده به در و لابه لای بازی های مختلف بچه های فامیل، مارپله و منچ جای خاص خودشان را داشتند. این بازی بردگیم برای جشن و مهمانی، دوستانه مناسب است و مهارت های مختلفی مثل توانایی شمردن و مسئله احتمال را به بچه ها یاد می دهد.

اگر می خواهید مارپله و منچ بادوام تر و بزرگ تری داشته باشید و همه جا همراه خودتان ببرید، جنس پارچه ای آن را تهیه کنید.

 

کاپوچین، تند و سریع لیوان ها را بچین

این بازی پر از هیجان است و همه افراد بالای 5 سال را به شدت سرگرم می کند. در بازی کاپوچین شما 54 کارت تصویر، 20 عدد لیوان رنگی و یک عدد زنگ پلاستیکی در اختیار دارید. در گروه 2 تا 4 نفره دور هم می نشینید و اولین کارت را رو می کنید. به کمک لیوان ها باید تصویر روی کارت را بچینید. هر کسی که زودتر لیوان ها را در جای درستش قرار دهد، زنگ می زند و برنده آن کارت می شود. تمرکز، قدرت حافظه و سرعت عمل در این بازی جذاب حرف اول را می زند.

 

کهربا؛ به یک تاجر حرفه ای الماس تبدیل شوید

اگر در یک جمع خانوادگی یا دوستانه 2 تا 4 نفره هستید و می خواهید حدود یک ساعتی سرگرم شوید، حتما بهترین بازی فکری خانوادگی یعنی کهربا را انتخاب کنید.

کهربا جزو بازی های استراتژیک پرطرفدار در سطح دنیا است و مهارت های تصمیم گیری و ریسک پذیری را در شما تقویت می کند. شما باید در طول بازی با انتخاب های هوشمندانه، سکه و جواهر جمع کنید و کارت بخرید. خرید هر کارت مقدمه ای برای پیشرفت و خرید کارت های بیشتر است. کسی که زودتر 15 امتیاز جمع کند برنده بازی است.

بازی کاستل بهترین بردگیم برای جشن و مهمانی دوستانه

 کاستل؛ بهترین بازی بردگیم برای جشن و مهمانی، دوستانه

دیده اید در برخی جمع ها دوز کری خوانی بالا است؟ اصلا انگار همه جمع می خواهند با شوخی و خنده هم که شده روی همدیگر را کم کنند و خوش بگذرانند. در همچین جمعی شوید بازی کاستل حسابی گل خواهد کرد. همه افراد بالای 8 سال می توانند در گروه های 2 تا 6 نفره بنشینند و کهربا بازی کنند.

در بازی کهربا قرار است با 90 کارت در 3 دسته سی تایی حسابی سرگرم شوید. کارت ها از نظر تصویر به سه دسته آقای کلّه کدو، استاد گوربه گور و جناب کُهنه پیچ تقسیم می شوند. در این بازی می توانیم دو استراتژی انتخاب کنیم:

  • دنبال جمع کردن امتیاز برای خودمان باشیم.
  • گاهی وقتها قید امتیاز گرفتن خودمان را بزنیم و در عوض با شیطنت جلوی امتیازگیری رقیبان را بگیریم.

در هر حال چالش های این بازی تمام نشدنی هستند و حسابی سرگرم تان می کنند.

بازی اولون بهترین بازی فکری خانوادگی با حال و هوای بازی مافیا

اولون؛ جذاب ترین و بهترین بازی فکری خانوادگی با حال وهوای بازی مافیا

اولون جزو بازی های مافیایی است. تفاوت این بازی با بازی شب های مافیا در دو مورد است:

  • در اولون نقشی با عنوان راوی وجود ندارد.
  • خبری از رایگیری نیست و هیچ بازیکنی حذف نمی شود.

بازیکنان در بازی اولون در دو دسته خیر و شر مقابل همدیگر قرار می گیرند و به بهترین شکل مقابله می کنند. روند این بازی فارغ از نتیجه بسیار جذاب و جالب است. شما می توانید با اولون در جمع های 5 تا 10 نفره به مدت 30 تا 60 دقیقه حسابی سرگرم شوید.

 

رمزشکن؛ با کشف رمز حریف او را مغلوب کن!

برای انجام این بازی باید 2 گروه تشکیل دهید و مقابل هم قرار بگیرید. در طول بازی رمزشکن قرار است از روی سرنخ ها، رمز تیم حریف را تشخیص دهیم و برنده توکن شویم.

قطعات و حال وهوای این بازی با خیلی از بازی های بردگیم دیگر متفاوت است و برای بازیکنان به شدت تازگی دارد. این بازی شامل صفحه نمایش، ساعت شنی و انواع کارت و توکن است و می تواند به عنوان بازی بردگیم برای جشن و مهمانی، دوستانه انتخاب شود. رمزشکن 3 تا 8 نفر بالای 12 سال را برای مدت حداقل 30 دقیقه سرگرم می کند.

بازی حقه یک بازی مافیایی فردی اما جذاب و جالب

 حقه؛ یک بازی مافیایی فردی اما جذاب و جالب

برای بازی شب های مافیا باید 2 گروه تشکیل دهید. اما حقه یک بازی فردی است و هر کس باید منافع شخصی خودش را دنبال کند. هر بازیکن مهارت های مختلف مثل قانع کردن همبازی ها و نقش بازی کردن را به کار می گیرد تا بقیه بازیکنان را قانع کند. اگر شما بتوانید رای همبازی ها را بگیرید برنده می شوید در غیراین صورت شما را از بازی حذف می کنند.

اگر علاقمند به بازی های مافیایی هستید ولی تعدادتان زیاد نیست، حقه را امتحان کنید. این بازی را می توانید در گروه های 3 تا 6 نفره انجام دهید و نیم ساعت سرگرم شوید.

 

پی شوم؛ با بهترین بازی فکری خانوادگی بی وقفه بخند

این بازی یک مجری دارد. مجری یک کارت برمی دارد و جمله ای را می خواند. جمله یک جای خالی دارد که هر کدام از بازیکنان باید از بین کارت هایشان، یک کلمه برای آن جای خالی پیشنهاد بدهند.

سپس مجری جمله های خنده دار ساخته شده را می خواند و آن وقت است که همهمه، خنده و شور و حال جمع را پر می کند. اگر دنبال یک بازی سرگرم کننده و در عین حال خنده دار هستید، پی شوم را امتحان کنید. پی شوم را در گروه های 3 تا 12 نفره بازی کنید و 15 تا 30 دقیقه بی وقفه ریسه بروید.

 

گیم افزار عرضه کننده انواع بهترین بازی فکری خانوادگی

گوشی ها را در جمع های دوستانه و خانوادگی کنار بگذارید و کمی تفریح، خنده و سرگرمی را امتحان کنید. یک بازی فکری مناسب برای خوش گذرانی جمعی بهترین انتخاب است. در این مطلب 7 تا از بهترین بازی فکری خانوادگی را معرفی کردیم.

برای آشنایی بیشتر با بازی های فکری و سفارش آن ها با قیمت مناسب سری به سایت گیم افزار به نشانی gameafzar.com بزنید. در این سایت اطلاعات کامل همه بازی ها وجود دارد و شما می توانید بهترین بازی را با توجه به حال و هوای جمع هایتان انتخاب کنید. موقع بازی در اوج سرگرمی و خوشی ما را هم به یاد بیاورید!

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hTA4iHz2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
مهدیه عباسی :
1 سال پیش
وای من عاشق بازی فکری ام مخصوصا تو دورهمی و شب نشینی عالیه. با یک جمع پایه بشینی و حقه بازی کنی خیلی حال میده.😍😍
بهنام نادری :
1 سال پیش
چقدر جذاب بود. بازی فکری برای دورهمی ها خیلی جذابه و کلی کیف میده.
شایان اقدسی :
1 سال پیش
کهربا بازی مورد علاقه ما در جمع های خانوادگیمونه، اولون هم خیلی باحاااله. بازی کردن خوبه چون همه گروههای سنی خانواده میشینن دور هم با هم زمان سپری میکنند.
نسترن احمدی :
1 سال پیش
بازی کاپوچین خیلی باحاله 😍
حسین اسدی :
1 سال پیش
من از گیم افزار بازی فکری خریدم خیلی هیجان انگیزن بازی های فکری توسایت هم قیمت مناسب بود هم ارسال به موقع بود
حسین اسدی :
1 سال پیش
من از گیم افزار بازی فکری خریدم خیلی هیجان انگیزن بازی های فکری توسایت هم قیمت مناسب بود هم ارسال به موقع بود
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه