جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

لوله و پروفیل گالوانیزه امروزه مصارف گسترده ای در صنایع مختلف از جمله صنعت کشاورزی دارند. این دسته از لوله و پروفیل ها به سبب قرارگرفتن در فرآیند گالوانیزاسیون، از ویژگی های مثبت متعددی برخوردارند. به طور کلی دلیل محبوبیت و استفاده گسترده از این دسته محصولات را می توان ناشی از ویژگی ها و مزایای پروفیل و لوله گالوانیزه دانست. با توجه به کاربردهای این دو محصول گالوانیزه، افراد بسیاری در صنعت کشاورزی قصد دارند تا برای مواردی چون راه اندازی گلخانه و ساخت سازه آن، از پروفیل و لوله گالوانیزه استفاده نمایند. در این حالت، افراد علاقه مندند تا در رابطه با لوله گالوانیزه، پروفیل گالوانیزه و نکات مهم در مورد خرید این دو محصول اطلاعاتی را به دست بیاورند. در همین راستا قصد داریم تا در این مقاله، مهم ترین نکات در خرید لوله گلخانه ای (گالوانیزه) و پروفیل گلخانه ای را تشریح کنیم.

خرید لوله گلخانه ای

نکات مهم در خرید پروفیل و لوله گالوانیزه

به طور کلی قبل از اقدام به خرید پروفیل و لوله گالوانیزه، باید نسبت به ویژگی های این محصولات آگاهی داشت تا بتوان با شناخت این موارد، بهترین لوله یا پروفیل را انتخاب و سپس خریداری نمود. در ادامه موارد پراهمیتی که در رابطه با خرید این دو محصول باید به ان ها توجه داشت را بیان خواهیم کرد:

قیمت

در بحث قیمت پروفیل گالوانیزه یا به عبارت دیگر قیمت پروفیل گلخانه ای، باید به موارد متعددی توجه نمود. به صورت کلی نحوه محاسبه قیمت لوله و پروفیل بسته به نوع لوله و نحوه ارائه خدمات تولیدکنندگان، متفاوت است. برخی از شرکت ها و تولیدکنندگان لوله و پروفیل گالوانیزه، قیمت پروفیل گلخانه ای یا لوله گلخانه ای را بر اساس هر متر لوله محاسبه می کنند و نحوه محاسبه برخی دیگر بر اساس وزن است. در دیگر نکته مهم باید به این نکته توجه داشت که لوله و پروفیل گالوانیزه دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام از آن ها، از نظر قیمتی با یکدیگر متفاوت هستند. در نتیجه قبل از خرید پروفیل و لوله گلخانه ای باید به قیمت آن به صورت ویژه توجه نمود.

سبک یا سنگین بودن پروفیل و لوله

همانطور که گفته شد لوله و پروفیل گالوانیزه دارای انواع مختلفی هستند. انواع این لوله ها و پروفیل ها را اینگونه می توان عنوان نمود:

  • لوله و پروفیل گالوانیزه سنگین
  • لوله و پروفیل گالوانیزه سبک
  • لوله و پروفیل گالوانیزه ورق فابریک

قیمت پروفیل گالوانیزه

در رابطه با این سه نوع از لوله و پروفیل باید این نکته را عنوان نمود که به طور کلی و به صورت معمول، قیمت پروفیل گالوانیزه سنگین نسبت به نوع سبک آن و همچنین قیمت لوله گالوانیزه سنگین نسبت به نوع سب آن، مقداری گران تر است. اما باید این نکته را مد نظر داشت که قیمت بالاتر این لوله ها و پروفیل ها نسبت به یکدیگر بی دلیل نبوده و موارد متعددی در رابطه با این موضوع اثرگذار هستند.

تفاوت لوله و پروفیل گالوانیزه ورق فابریک با دو نوع دیگر

پروفیل و لوله ورق فابریک، در واقع ورق گالوانیزه هستند که تحت فرآیند نورد قرار می گیرند. این لوله ها و پروفیل ها از کیفیت و شکل بهتری نسبت به نوع سبک و سنگین آن برخوردارند. به نحوی که از نظر ظاهری لوله و پروفیل گالوانیزه ورق فابریک، بسیار شبیه لوله و پروفیل استیل هستند.

شرکت تولیدکننده

همواره این موضوع عنوان می شود که برای خرید لوله گلخانه ای و پروفیل گالوانیزه، بهترین راه، خرید از شرکت ها و تولیدکنندگان معتبر است. این موضوع از آن جهت عنوان می شود که تولیدکنندگان معتبر و باسابقه، همواره در صدد ارتقاء سطح کیفی تولیدات خود هستند. به بیان دیگر این شرکت ها معمولاً مشتری مداری را به خوبی رعایت می کنند و همواره در تلاش هستند تا از اقداماتی که به اعتبار آن ها خدشه وارد کند، جلوگیری نمایند. در نظرداشتن شرکت تولیدکننده نکته ای مهم در رابطه با خرید لوله و پروفیل گلخانه ای بوده و در کنار این موضوع، برای اطلاع از قیمت پروفیل گلخانه ای نیز، بهترین راه اخذ اطلاعات مربوط به قیمت از شرکت های معتبر است.

خرید پروفیل و لوله گالوانیزه

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم تا راهنمایی مناسب برای خرید و تهیه لوله و پروفیل گالوانیزه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. همانطور که گفتیم، در خرید لوله گلخانه ای و پروفیل گلخانه ای، باید به مواردی چون قیمت، نوع (سبک یا سنگین بودن)، شرکت تولیدکننده لوله و پروفیل و ... توجه نمود. در هر کدام از این موارد، نکات پراهمیتی نهفته اند که عدم توجه به آن ها می تواند موجب خرید محصولی جدای از نیاز شما باشد.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZytTquvd
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه