شنبه, ۲۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 18 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

استفاده از پنجره آلومینیومی، از نظر کاربرد و زیبایی، جلوه ویژه ای به فضا می بخشد. پنجره آلومینیومی از ورود گرد و غبار به داخل منزل جلوگیری می کند و عایق بسیار مناسبی برای حرارت و سر و صدا است. این محصول متناسب با رنگ محیط، رنگ پذیری فوق العاده ای دارد. پنجره آلومینیومی، به شکل و طرح متفاوتی در بازار عرضه می شود. در ادامه به تعدادی از پرکاربردترین پنجره های آلومینیومی اشاره می کنیم:

  • پنجره دوجداره
  • تاشو
  • کشویی
  • ترمال بریک
  • رنگی
  • پنجره گیوتینی
  • و ...

در این میان، پنجره گیوتینی، جدیدترین و بهترین مدل موجود در بازار است. این محصول مزایای فراوانی دارد که باعث شده است تمام مشتاقان و سخت پسندان هنر طراحی دکوراسیون، از آن استقبال کنند. در ادامه به بررسی ویژگی ها و خصوصیات برتر پنجره آلومینیومی به خصوص شیشه گیوتینی می پردازیم. این امر به همه کسانی که می خواهند به نوسازی منزل یا طراحی محیط اقدام کنند کمک شایانی می کند.

پنجره گیوتینی

استفاده از پنجره گیوتینی به طراحی ویژه و جلوه زیبای معماری منزل کمک بسیاری می کند.

کدام پنجره برای تراس خانه مناسب است؟

در هر دوره، با پیشرفت تکنولوژی، هر بار پنجره ای جدید با ویژگی های کاربردی برای عرضه در بازار مطابق با نیاز مشتری طراحی می شود. پنجره های ترمال بریک و دوجداره، به خوبی از انتقال حرارت به بیرون جلوگیری می کنند؛ از طرف دیگر، این پنجره ها، مانع ورود ذرات آلوده و گرد و غبار به داخل خانه می شوند. پنجره های تاشو و کشویی نیز فضای کمتری را اشغال می کنند و به کمک آن ها می توان از حداقل مساحت محیط بهترین استفاده ممکن را برد. در خیلی از منازل نیز با توجه به رنگ خاص دیوارها و کف، به پنجره آلومینیومی با رنگ ویژه ای نیاز است. پس پنجره رنگی نیز متقاضیان مخصوص به خود را دارد. به تازگی، مهندسان برتر در معماری اروپایی، محصولی نوین را استفاده می کنند که همه این مزایا و ویژگی ها را به طور همزمان برای هر فرد فراهم می کند. پنجره گیوتینی همان گزینه ای است که می تواند در تراس هر خانه استفاده شود و مخاطبان را شگفت زده کند.

پنجره گیوتینی، انتخاب برتر در معماری نوین

به پنجره ای که حالت کشویی دارد و به صورت عمودی، دقیقا مشابه یک گیوتین، باز و بسته می شود شیشه گیوتینی گفته می شود. از طرفی به دلیل ایجاد دید وسیع و فراهم سازی یک چشم انداز فوق العاده در خانه، محیط کار و ویلا، به پنجره پانوراما نیز معروف است. شیشه گیوتینی، به کمک انرژی برق و ریموت کنترل، به شما این امکان را می دهد که آن را باز یا بسته کنید. متناسب با مساحت محیط و متراژ مد نظر، تعداد بخش های شیشه بین 2 تا 4 عدد متغیر است. از بین همه این بخش ها همیشه یک قسمت به صورت ثابت باقی می ماند. این بخش ثابت می تواند در بالا، پایین یا وسط قاب قرار گیرد؛ بنابراین به 3 صورت این پنجره باز و بسته می شود. در پنجره گیوتینی به راحتی می توان از انواع شیشه های هوشمند و دوجداره استفاده کرد.

پنجره پانوراما

معرفی اجزاء مختلف محصول

پنجره گیوتینی دارای 4 قسمت اساسی است. این 4 بخش مهم عبارت اند از:

  • یراق آلات و اتصالات فلزی: اتصالات فلزی پنجره به خصوص در شیشه گیوتینی، باید به صورت کاملا استاندارد و استوار، متناسب با اندازه محصول ساخته شود. هر گونه ایراد در اندازه یا نصب این اتصالات، منجر به ایجاد مشکلات جدی در آب بندی پنجره می شود. عدم نفوذ هوا، جلوگیری از خروج گرما و عدم ورود ذرات گرد و غبار، همگی به کیفیت استاندارد یراق آلات شیشه بستگی دارد. به طور کلی دو نوع یراق زنجیری و تسمه ای برای پنجره گیوتینی استفاده می شود. یراق تسمه ای برای پروژه با ابعاد کوچک کاربرد دارد و در عین حال، صدای ناچیزی هنگام باز و بسته شدن شیشه ایجاد می کند. نوع زنجیری این یراق نیز برای ابعاد بزرگ پنجره گیوتینی بسیار مناسب است و می تواند به افزایش عمر مفید محصول کمک کند.
  • موتور: موتور، یکی از مهم ترین اجزای پنجره برقی است. در حقیقت بدون نیروی برق و استفاده از یک موتور مناسب، استفاده از پنجره گیوتینی ممکن نیست. بنابراین برای بهره مندی طولانی مدت از این محصول، باید از یک موتور قوی با برند برتر در بازار بین المللی استفاده کرد. از جمله موتورهای تیوبلار مناسب برای این محصول می توان به برند سامفی فرانسه و بکر آلمان اشاره کرد. هر چه توان موتور بیشتر باشد می توان از آن در پروژه های بزرگتر با ماندگاری بهتر استفاده کرد.

پنجره گیوتینی، شیشه ای مقاوم به ضربه و فشار دارد.

  • شیشه پنجره: آن چه در پنجره، چشم هر مخاطب را به خود جلب می کند شیشه است. این شیشه در پنجره گیوتینی، ضخامت و ابعاد مختلف دارد. ضخامت این شیشه از 8 میلی متر شروع و برای انواع دوجداره به 20 میلی متر می رسد. حداکثر ارتفاع و عرض محصول نیز به ترتیب 3 و 4 متر است. با استفاده از شیشه های رنگی در پنجره گیوتینی می توان به طراحی بهتر و جلوه زیباتر محیط کمک کرد. معمولا در انواع با کیفیت این پنجره از شیشه سکوریت استفاده می شود. سکوریت، مقاومت بالایی در برابر هر گونه ضربه و فشار دارد؛ بنابراین از نظر ایمنی، بهترین گزینه برای کاربرد در پنجره تراس خانه است.
  • پروفیل های آلومینیومی: قاب، محفظه موتور و ریل های پنجره پانوراما از جنس آلومینیوم است. اگر استانداردهای لازم برای طراحی و ساخت محفظه آلومینیومی رعایت نشود تمام ویژگی های اصلی پنجره مانند عایق حرارت و صدا بودن، تحت تاثیر قرار می گیرد و عملکرد قابل قبولی را ارائه نمی دهد. از طرفی اطمینان از ابعاد و شکل نهایی پروفیل های آلومینیومی پنجره، اهمیت بسیار دارد. علاوه بر شیشه، پروفیل آلومینیومی قاب نیز می تواند به رنگ های مختلف درآید. با این اوصاف، پنجره گیوتینی، یک ابزار کمک کننده به طراحان دکور و معماران ساختمان است که برای زیباتر کردن محیط منزل و تراس خانه استفاده می شود.

مزایای انواع پنجره آلومینیومی در تراس خانه

هر پنجره آلومینیومی که در تراس خانه استفاده می شود باید مزایای زیر را داشته باشد:

  • عایق صدا باشد و افراد داخل خانه را از آلودگی صوتی و سر و صدای بیرون از منزل، ایمن نگه دارد.
  • از خروج حرارت و گرما به خارج از محیط خانه ممانعت به عمل آورد. به این منظور می توان از پنجر ه های دوجداره و شیشه سکوریت استفاده کرد.
  • در هنگام وزش باد و طوفان های شدید، مقاوم باشد و از ورود هر گونه گرد و غبار به داخل خانه جلوگیری کند.
  • قابلیت رنگ آمیزی بالایی داشته باشد. بدین گونه می توان در فضاهای مختلف با رنگ بندی متفاوت از آن بهره مند شد.
  • در تراس خانه یک چشم انداز و ویو عالی ایجاد کند. قابلیت ایجاد دید وسیع برای لذت بردن از مناظر مختلف یک خصوصیت ایده آل برای هر پنجره در تراس خانه است.
  • قابلیت هوشمندسازی و اتصال به سنسورهای مختلف آب و هوایی داشته باشد. به کمک این قابلیت، در هنگام باد، باران و سرمای شدید می توان به راحتی از فضای تراس خانه استفاده کرد.

پنجره آلومینیومی

  • شیشه پنجره می تواند به حفظ وسایل موجود در تراس کمک کند. این شیشه هنگام شرایط مختلف آب و هوایی یا هنگام تابش اشعه مضر خورشید می تواند محیط امنی را برای هر گونه وسیله در پشت پنجره فراهم کند.

پنجره های مختلف آلومینیومی با داشتن یک یا چند ویژگی محدود از بین مواردی که برشمردیم در بازار موجود هستند؛ اما محصولی که می تواند همه مزایای مهم را یک جا با خود به ارمغان آورد پنجره گیوتینی یا پانامورا است. با یک خرید هدفمند می توانید تا سالیان طولانی از مزایای مختلف به طور هم زمان بهره مند شوید.

قیمت انواع پنجره آلومینیومی

قیمت هر پنجره آلومینیومی با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. از جمله این عوامل می توان به ابعاد پروژه، جنس شیشه، مدل محصول، یراق آلات با کیفیت، رنگ و ... اشاره کرد. در شیشه گیوتینی، جنس موتور تیوبلار و ابعاد پروفیل های پنجره نیز در تعیین قیمت نهایی تاثیرگذار هستند. از آن جا که در پروژه های استاندارد با کیفیت برتر، اتصالات و یراق آلات مصرفی از کشورهای خارجی نظیر ترکیه وارد می شوند از تاثیر میزان نرخ دلار و نوسانات اقتصادی بازار جهانی بر قیمت نیز نمی توان چشم پوشی کرد. با همه این اوصاف، بهترین راه حل برای خرید شیشه گیوتینی و پنجره برقی، اعتماد به مجموعه ای معتبر است که برترین کیفیت روز دنیا را به همراه مناسب ترین هزینه به مشتریان ارائه دهد.

چرا پنجره گیوتینی ساینا را به شما پیشنهاد می کنیم؟

زرگترین تولید کننده سقف هوشمند برقی

شرکت ساینا از سال 1397 فعالیت های خود در جهت تولید پوشش های چادری و شیشه ای اتوماتیک با قابلیت هوشمند سازی را آغاز کرد. در طول این 5 سال دهها پروژه در سراسر کشور توسط تیم مجرب مجموعه مونتاژ و نصب شده است.

قیمت اقتصادی و رقابتی محصول

شرکت ساینا با تولید انبوه و افزایش سبد کالا خود همواره تلاش کرده با کاهش هزینه های پروژه محصولاتی با کیفیت مطلوب و قیمت رقابتی ارائه دهد. ساینا در 3 سال اخیر به عنوان فعال ترین مجموعه تولید کننده پوشش های هوشمند برقی بیش از ۱۰۰ پروژه در سراسر کشور اجرا کرده است.

تحویل محصول در سریعترین زمان

شرکت ساینا با بهره گیری از بزرگترین انبار متریال آلومینیوم و اتصالات وارداتی قادر است در سریعترین زمان ممکن محصولات سفارشی را مونتاژ کرده و در اختیار مصرف کننده قراردهد. 

استفاده از اتصالات وارداتی کنان متال ترکیه

شرکت ساینا با واردات مستقیم اتصالات و قالب الومینیوم از شرکت کنان متال ترکیه موفق شده است تا همزمان از کیفیت بالای اتصالات مصرفی اطمینان حاصل کرده و از یارانه های پرداختی دولت ایران به تولید کنندگان در بورس کالا بهره مند شود که نتیجه آن محصول با کیفیت و اقتصادی آن بوده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/yltiTrx3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه