پنجشنبه, ۳۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 18 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

این گجت پوشیدنی که آن را با نام اسمارت واچ Smart Watch نیز می شناسیم، محصولی است که علاوه بر نشان دادن زمان، کاربردهای بسیار زیاد دیگری نیز دارد. این روزها بسیاری از افراد از این گجت به جای ساعت مچی استفاده می کنند تا از قابلیت های فوق العاده آن بهره مند شوند. برندهای مطرح و محبوبی این محصول را تولید و عرضه می کنند. ساعت هوشمند سامسونگ، اپل، شیائومی، گارمین و هوآوی از جمله بهترین های بازار هستند. نکته مهم این است که قبل از خرید این محصول مطمئن شوید که با گوشی تلفن همراه شما سازگاری دارد. فروشگاه اینترنتی بروزکالا در ادامه شما را با برخی از مهم ترین کاربردهای ساعت هوشمند آشنا خواهد کرد تا هنگام خرید، انتخاب مناسبی داشته باشید.

کاربردهای ساعت هوشمند

بهترین انتخاب برای مسیر

معمولاً انواع مدل های ساعت هوشمند دارای GPS هستند که با استفاده از آن می توانید به وسیله ی این گجت، بهترین مسیر را پیدا کنید و با توجه به آن حرکت نمایید و به مقصد برسید. در بعضی از مدل ها امکان پیمایش از راه ویبره نیز وجود دارد. در این روش، لازم نیست که همیشه به صفحه نمایش اسمارت واچ خود نگاه کنید بلکه دستگاه هنگام تغییر مسیر، از طریق ویبره شما را متوجه این موضوع خواهد کرد.

سلامت بدن و ورزش

زیر نظر داشتن سلامت بدن یک کاربرد ساعت هوشمند است که برای تمامی افراد مهم است. این موضوع آنقدر از اهمیت بالایی برخوردار است که برخی از شرکت ها مچ بندهای هوشمند سلامت تولید می کنند که برای اندازه گیری، بررسی و نظارت بر عملکرد سلامت بدن ساخته می شود. برخی از انواع ساعت هوشمند، ورزشی هستند که فعالیت های ورزشی، تناسب اندام و سلامت بدن را کنترل می کنند. اما ساعت هوشمند نسبت به انواع مچ بند از مزایای بیشتری برخوردار است زیرا در زمینه سلامت اطلاعات بیشتری را در اختیار کاربر قرار می دهد. برنامه ها و اپلیکیشن های زیادی به منظور تندرستی روی این گجت ها وجود دارند.

اندازه گیری ضربان قلب، شناسایی ریتم غیر طبیعی قلب، کیفیت خواب، شمردن تعداد گام ها، شناسایی سقوط کاربر، اندازه گیری کالری سوزانده شده و اندازه گیری میزان فشار خون در بسیاری از انواع ساعت هوشمند وجود دارد. برخی از این گجت ها، ضد آب هستند که این برای شناگران خبر خوبی است. غالباً اسمارت واچ ها در برابر ضربه نیز مقاومت بالایی دارند که این مورد نیز برای کوهنوردان عالی می باشد.

ساعت هوشمند سامسونگ

تماس

امروزه برخی از انواع ساعت هوشمند را سیم کارت خور تولید می کنند؛ یعنی این مدل ها قابلیت نصب سیم کارت را دارند و شما به راحتی می توانید با اسمارت واچ خود و میکروفون آن، با مخاطب خود تماس برقرار کنید. در برخی دیگر از انواع این محصول، شما گجت خود را از طریق بلوتوث به تلفن همراه خود متصل می کنید و این گونه اقدام به برقراری تماس می کنید. برای انتخاب و خرید ساعت هوشمند از بروزکالا، به وب سایت این مجموعه مراجعه نمایید.

کنترل سایر وسایل هوشمند

می دانید که یکی از ویژگی های ساعت هوشمند، اتصال بی سیم با بلوتوث و یا Wi-Fi است. پس شما می توانید با این اتصال با بقیه وسایل هوشمند خود ارتباط برقرار کنید و آنها را از راه دور با اسمارت واچ خود کنترل کنید. مواردی نظیر درب ورودی، چراغ ها، ماشین لباسشویی هوشمند و... از راه دور با ساعت هوشمند قابل کنترل هستند.

گوش دادن به موسیقی و دیدن ویدئو

شما می توانید به راحتی ساعت هوشمند خود را به یک هدست متصل کنید و سپس به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید. این دستگاه قابلیت کنترل پخش موسیقی در گوشی تلفن هوشمند شما را نیز دارد؛ یعنی با استفاده از همین بلوتوث به تلفن وصل می شوید و موسیقی خود را پخش یا متوقف می کنید. به همین ترتیب می توانید با اتصال به اینترنت موسیقی را به صورت آنلاین گوش بدهید و یا در فضای مجازی از دیدن ویدئوها نیز لذت ببرید. در این مورد فقط ممکن است کوچک بودن صفحه نمایش دردسرساز شود ولی در حالت کلی این امر امکان پذیر است.

سرگرمی

درست است که ساعت هوشمند کاربردهای زیادی دارد، اما یکی از هیجان انگیزترین و جالب ترین قابلیت های آن، سرگرمی است. بله اسمارت واچ می تواند در هر شرایطی همراه شما باشد تا اوقات خوبی را با بازی کردن و سرگرم شدن سپری کنید. بازی هایی مانند 2048، Rubik's Cube، Math It، Galaxia، Sookie Says، Space War، Ball Escape و تعداد دیگری از بازی ها، در بین کاربران محبوبیت زیادی دارند. شما می توانید در سفر، در ترافیک سنگین و هر مکان و هر زمانی که نیاز به سرگرمی دارید، با ساعت هوشمند خود مشغول بازی کردن شوید.

خرید ساعت هوشمند از بروزکالا

زمان

باید گفت که ابتدایی ترین و معمول ترین انتظار هر کاربر از ساعتی که به مچ دست خود می بندد، نشان دادن زمان است. ساعت هوشمند نیز این کاربرد را دارد. کاربر با این گجت از زمان شهرها و کشورهای مختلف دنیا مطلع خواهد بود. بعضی از این اسمارت واچ ها قابلیت تنظیم آلارم را بدون اتصال تلفن همراه دارند. لازم به ذکر است که قابلیت کرنومتر نیز در این محصول وجود دارد که بیشتر در ورزش از این ویژگی استفاده می شود.

به فروشگاه اینترنتی بروزکالا مراجعه نمایید و از انواع ساعت هوشمند با برندهای مختلف، قیمت های متنوع و قابلیت های متفاوت دیدن نمایید. شما عزیزان می توانید انواع لوازم جانبی این محصول مانند بند با جنس ها متفاوت را نیز از این فروشگاه تهیه کنید. کارشناسان بروزکالا همواره پاسخگوی سوالات شما عزیزان هستند و شما را در انتخاب اسمارت واچ مورد نظرتان راهنمایی می کنند تا با توجه به نیازتان بهترین انتخاب و خرید را داشته باشید و البته از مزایای خرید از این مجموعه نیز برخوردار شوید. برای برقراری تماس با فروشگاه اینترنتی بروزکالا به آدرس www.berozkala.com مراجعه کنید و یا با شماره تلفن 87700781 تماس حاصل فرمایید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OsAOFfii
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه