شنبه, ۸ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 27 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

چاپ یووی یکی از جدیدترین و پرکاربردترین انواع خدمات چاپ مستقیم اجسام است که نیازی به محافظت سطحی ندارد و طرح های متنوع به راحتی بر روی سطح محصولات چاپ می شود. این نوع چاپ مستقیم این امکان را برای مصرف کنندگان فراهم می کند که بر روی طیف نامحدودی از مواد و متریال مانند چوب، کاشی، سرامیک، سنگ، آینه، شیشه، فلز، پلکسی، تخته شاسی چوبی، پلی کربنات، تابلو بوم نقاشی، قاب گوشی، مولتی استایل، پاور بانک، فلش مموری و هارد اکسترنال چاپ کنید. هر کدام از محصولات چاپ شده با دستگاه چاپ یووی، مشتریان خاص خود را دارند که در صنایع مختلف تولیدی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

این نوع چاپ بخش روبه رشد چاپ جوهر افشان دیجیتالی بوده که از دوام و ماندگاری بیشتری نسبت به چاپ های قدیمی برخوردار است. بنابراین اگر می خواهید محصولات خود را با طرح ها و رنگ های مختلف جذاب تر کنید، چاپ یووی بهترین انتخاب برای شماست. ما در این مطلب قصد داریم شما را با انواع محصولات چاپ یووی آشنا کنیم. پس پیشنهاد می کنیم ادامه مقاله را از دست ندهید.

چاپ یووی

✔ چاپ روی چوب و MDF

یکی از پرکاربردترین روش های چاپ دیجیتال که در صنعت تبلیغات محیطی، تزئینات و دکورسازی با استقبال زیادی مواجه شده، چاپ روی چوب و MDF است. با استفاده از این روش چاپ می توانید نقوش متنوعی را بر روی سطح چوب طبیعی، نئوپان، فیبر و MDF با بهترین کیفیت چاپ UV و هم چنین جذابیت رنگ عالی چاپ کنید. در فرآیند چاپ روی چوب و ام دی اف، طرح یا تصویر ارسالی مستقیماً بر روی سطح صاف و مسطح چوب چاپ می شود. فقط در صورتی که رنگ قطعات چوبی تیره باشد، بهتر است قبل از چاپ طرح اصلی یک لایه رنگ سفید روی سطح کار چاپ شده و سپس طرح اصلی را چاپ کنید. این کار دوام و ماندگاری چاپ روی چوب را در برابر تابش نور خورشید، خراشیدگی و آسیب سطحی افزایش می دهد.

کاربردهای چاپ یووی روی چوب و MDF:

✓ کاربرد چاپ روی چوب و MDF در دکوراسیون داخلی و خارجی منازل مسکونی

✓ استفاده از چاپ روی چوب در محیط های اداری، فضاهای نمایشگاهی و هنری

✓ چاپ بر روی دیوارپوش ها، سقف پوش ها و پارتیشن های چوبی

✓ به کارگیری چاپ مستقیم روی MDF در ماکت سازی و آموزشگاه ها جهت ساخت تابلوهای آموزشی

✓ چاپ روی انواع لوح تقدیر و تندیس چوبی

✔ چاپ روی قاب گوشی

قاب گوشی یکی دیگر از محصولاتی است که با استفاده از چاپگر یووی قابل چاپ است. فرآیند چاپ بر روی قاب موبایل با استفاده از دستگاه های مدرن و پیشرفته و به صورت مستقیم بر روی قاب های شفاف، رنگی و مات انجام می شود. چاپ روی قاب گوشی به هیچ وجه به محصول آسیبی نمی رساند و فقط به زیبایی ظاهر آن کمک می کند یا به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع چاپ کاملاً ضدخش و ضد سایش بوده و ماندگاری بالایی در برابر رنگ پریدگی طرح دارد.

کاربردهای چاپ یووی روی قاب گوشی:

✓ چاپ روی قاب موبایل جهت تبلیغات

✓ چاپ روی قاب گوشی به عنوان هدیه

✓ چاپ روی قاب موبایل جهت استفاده در مناسبت ها

✓ چاپ تصاویر دلخواه بر روی انواع قاب های موبایل

✓ جنبه مناسبتی و کادویی چاپ عکس روی قاب گوشی

✔ چاپ روی کاشی

چاپ یووی نوعی چاپ دیجیتال است که به شما امکان می دهد هر نوع طرح، تصویر و متنی را بر روی طیف گسترده ای از انواع کاشی و سرامیک های مات و براق با ضخامت های مختلف و بدون محدودیت چاپ کنید. چاپ روی کاشی و سرامیک در برابر نور خورشید، رطوبت، حرارت، خراشیدگی و مواد شوینده بسیار مقاوم است، بنابراین نگران شکستگی یا خط و خش بر روی سطح کاشی و سرامیک نباشید. در چاپگر یووی ابتدا جوهر بادوامی از جنس مونومرهای آکریلیک روی سطح کاشی و سرامیک خام پخش می شود و سپس در معرض اشعه ماوراء بنفش قوی قرار گرفته و پلیمریزه می شود، اما فقط در صورت لزوم پیش از چاپ طرح اصلی، یک لایه رنگ سفید روی سطح کاشی به چاپ می رسد.

کاربردهای چاپ یووی روی کاشی و سرامیک:

✓ چاپ روی کاشی و سرامیک جهت زیباسازی دکوراسیون داخلی و خارجی منازل مسکونی و ادارات

✓ دکوراسیون فضاهای نمایشگاهی

✓ چاپ عکس و چهره افراد بر روی کاشی در ابعاد بزرگ به صورت پازل های سرامیکی

✓ استفاده از چاپ روی کاشی در صنعت ساختمان سازی از جمله آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، استخر، سونا و جکوزی

✓ چاپ روی کاشی های بین کابینت و دیوارها

چاپ یووی روی کاشی و سرامیک

✔ چاپ روی پلکسی

پلکسی یکی از پرطرفدارترین محصولاتی است که به واسطه چاپ یووی به چاپ می رسد. این نوع ابزار تبلیغاتی در انواع شفاف، مات، آیینه ای و رنگی موجود است که به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت و خراشیدگی، وضوح، درخشندگی و شفافیت به عنوان جایگزین جدید برای شیشه معرفی شد. چاپ روی پلکسی دارای کیفیت چاپ بالا و ماندگاری رنگ بسیار طولانی است، به همین دلیل طرح ها در کوتاه ترین زمان ممکن بر روی سطح شفاف یا مات پلکسی چاپ می شود.

کاربردهای چاپ یووی روی پلکسی:

✓ بهترین جایگزین برای شیشه های دکوراتیو ساختمان ها، آسانسورها و حفاظ های شفاف لابی

✓ به کارگیری چاپ پلکسی در آسمان مجازی، سقف کاذب (ابروباد)، پارتیشن بندی و تایل سقفی

✓ ساخت انواع سازه های نمایشگاهی

✓ استفاده از چاپ پلکسی در باجه های دستگاه خودپرداز

✓ چاپ انواع طرح و نقش مختلف بر روی کارت دعوت پلکسی

✔ چاپ روی چرم مصنوعی

یکی از زیباترین تولیدات چاپ یووی که در صنعت تولید کیف و کفش، مد و پوشاک، مبلمان و هم چنین هدایای تبلیغاتی طرفداران زیادی پیدا کرده، چاپ روی چرم مصنوعی و طبیعی است. کیفیت و ماندگاری بالا محصولات تولید شده توسط این نوع چاپ، در اثر گذر زمان و تماس با مواد شوینده دچار افت کیفیت، کم رنگ شدن یا کدری نمی شود.

کاربردهای چاپ یووی روی چرم مصنوعی:

✓ چاپ روی انواع سالنامه، سررسید و دفترچه های چرم

✓ قابلیت چاپ بر روی قاب گوشی و تبلت چرمی

✓ استفاده از چاپ روی چرم مصنوعی در صنعت مبلمان جهت ساخت مبل و کوسن های چرمی

✓ ساخت انواع تابلوهای نفیس چرمی

✓ چاپ روی جعبه کادوهای چرمی

✔ چاپ روی شیشه

یکی از جذاب ترین محصولات دکوراتیو چاپ یووی، چاپ روی شیشه است که پشت آن به صورت چسب دار بوده و مانند شیشه از هر دو طرف قابل رؤیت است. در این نوع چاپ، طرح با استفاده از اشعه ماوراء بنفش مستقیماً بر روی سطح صاف شیشه چاپ می شود. چاپ روی شیشه، از مقاومت و ماندگاری بالایی در برابر حرارت، نور خورشید، رطوبت، شستشو، شوینده های الکلی و خراشیدگی برخوردار است به همین دلیل می تواند بین 4 الی 5 سال بدون ترک خوردگی و شکستگی دوام بیاورد!

کاربردهای چاپ یووی روی شیشه:

✓ چاپ روی شیشه غرفه های نمایشگاهی

✓ کاربرد تزئینی در دکوراسیون فضاهای ساختمانی و اداری

✓ تزئینات درهای شیشه ای اتاق های نشیمن، آشپزخانه و اتاق خواب

✓ چاپ تصاویر روی شیشه در صنعت لوازم خانگی مانند شیشه هود آشپزخانه، شیشه مایکروفر، فر و…

✓ نمایش و تبلیغ محصولات بر روی سطوح شیشه ای ویترین مغازه ها، سوپر مارکت ها، فروشگاه ها، بوتیک ها، نمایشگاه ها، پاساژها و مراکز تجاری

✔ چاپ روی آینه

یکی از شیک ترین تولیدات چاپ یووی، چاپ روی آینه است. معمولاً از این نوع محصولات چاپ شده می توانید به عنوان هدایای تبلیغاتی و آینه هم استفاده کنید. جوهرهای دستگاه یووی، از جنس مونومرهای آکریلیک است که نتیجه آن کیفیت چاپ بالا و رنگ های شاد و جذاب است. چاپ روی آینه از دوام و مقاومت بالایی نسبت به رطوبت و خراشیدگی برخوردار است و می تواند حداقل 5 سال عمر مفید داشته باشد، مگر اینکه بشکند!

کاربردهای چاپ یووی روی آینه:

✓ استفاده از چاپ روی آینه در صنعت دکوراسیون داخلی، چیدمان منازل و فضاهای اداری

✓ چاپ روی آینه آرایشی با طرح و تصاویر دلخواه

✓ قابلیت چاپ بر روی کف و سقف های آینه ای

✓ استفاده از آینه های قدی چاپ شده با قاب چوبی در اتاق خواب ها، فروشگاه های لباس و مزون ها

✓ چاپ بر روی آینه های دکوراتیو و آینه های جیبی

معرفی بهترین مرکز چاپ یووی در تهران

معرفی بهترین مرکز چاپ یووی در تهران

با مطالعه این مطلب متوجه شدیم که تمام محصولات چاپ شده توسط چاپگر یووی را می توان بر روی کلیه سطوح مختلف چاپ کرد. بنابراین اگر به دنبال بهترین مرکز چاپ یووی در تهران هستید، مرکز تخصصی چاپ سبحان در خدمت شماست. این مجموعه با تجربه غنی در زمینه چاپ دیجیتال و جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های چاپ یووی، تمامی محصولات چاپی خود از جمله چاپ روی شیشه، چاپ روی چوب، چاپ روی کاشی، فلش مموری، پاور بانک، هارد اکسترنال، پلکسی و شاسی چوبی را با بهترین قیمت، کیفیت و ضمانت در اختیار مشتریان قرار می دهد.

دیگر نگران کیفیت چاپ، متریال، ابعاد طرح، جوهر مصرفی و هزینه چاپ نباشید، زیرا این مرکز تمامی محصولات خود را از نظر کیفیت و قیمت تضمین کرده است. اگر قصد سفارش محصول یا برقراری ارتباط با کارشناسان فروش چاپ سبحان را دارید، تنها کافی است به نشانی https://sobhanprint.com/ مراجعه کرده و انواع محصولات چاپ یووی را در سایت مشاهده کنید و سپس به صورت آنلاین یا تلفنی در سایت ثبت کرده و در اسرع وقت سفارشات خود را درب منزل تحویل بگیرید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0Q1jgeWa
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه