پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 9 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

با بهترین بازی های ژانر مافیا آشنا شوید.

با بهترین بازی های ژانر مافیا آشنا شوید.

«من پشت دست آقای ایکس بازی می کنم.» این جمله ای است که این روزها اگر در یک جمع جوانانه باشید، می شنوید. انواع بازی فکری شبیه به مافیا خیلی زود توانستند جای خودشان را در بازار پیدا کنند. بازی هایی که در آن هر فرد یک شرلوک هلمز بود و باید می توانست با سلاحش که البته چیزی جز قدرت استدلالش نبود، شهروندها را پیدا کند و یا اگر مافیا بود مثل یک پدرخوانده سیسیلی اصیل به حساب سایر رقبا برسد.

اما انواع بازی مشابه مافیا واقعا تاثیر مثبتی هم دارند یا صرفا یک بازی گروهی ساده هستند؟ به نظرتان بهترین بازی فکری ژانر مافیا کدام بازی ها هستند؟

خب! شب می شود! چشم ها را ببندید که وقت تقسیم نقش و پیدا کردن پاسخ هاست.

چرا باید به انواع بازی فکری شبیه به مافیا روی خوش نشان دهیم؟

سرگرمی:

 این ساده ترین پاسخی است که می توان به این سوال داد. درواقع سرگرمی های سالم، سرگرمی هایی که مکم کنند تمام اعضای خانواده و دوستان با خیال راحت دورهم بنشینند و ساعتی را به گفتگو بپردازند بدون اینکه نصف ساعت سرشان در تلفن همراه باشد، بسیار کم هستند. این وسط به نظر می رسد بهترین بازی های ژانر مافیا همان حلقه گمشده ای هستند که می توانند این خلا را پر کنند و آتش دورهمی را گرم تر کنند.

انواع بازی فکری شبیه به مافیا

افزایش روحیه کار تیمی:

 انجام بازی فکری شبیه به مافیا در محیط کار کمک می کنند تا کارمندان در محیطی بی تکلف، هیجانشان را تخلیه کنند. با یکدیگر گپ بزنند و روحیات هم را بهتر بشناسند و از آن مهم تر فرصتی برای تنفس و استراحت و دور شدن از استرس های کاری داشته باشند.

از طرف دیگر هیچ کدام از ما از اینکه مثل یک ربات صرفاً کارکنیم، خوشمان نمی آید. کمک گرفتن از انواع بازی کارتی گروهی مثل مافیا یا بازی مشابه مافیا ازیک طرف به افزایش خلاقیت کارمندها کمک می کند و از طرف دیگر آن ها را برای دقایقی از پشت میز بلند می کند. و کیست که نداند همین جابه جا شدن ساده چطور می تواند موتور خلاقیت و مهارت حل مسئله افراد را روشن کند؟

بهبود ویژگی های فردی و گروهی:

کار گروهی از آن ویژگی هایی است که برای تقویتش هیچ کپسول و دارویی وجود ندارد. اما برای بهتر شدنش تا دلتان بخواهد تمرین وجود دارد. یکی از بهترین تمرین ها استفاده از بازی های گروهی است. باور نمی کنید؟ همین امروز بازی مافیا را در محیط کار اجرا کنید تا ببینید چطور شهروندها باهم متحد می شوند و چنان کار گروهی شسته ورفته ای تحویلتان می دهند که هیچ مافیایی جرئت نفس کشیدن نداشته باشد.

از طرف دیگر بازی گروهی باعث می شود که قدرت استدلال و توانایی سخنوری افراد بهتر شود. بچه ها و دوستان کم کم می توانند با اعتمادبه نفس بیشتری صحبت کنند و حتی نظرات مخالفشان را بیان کنند. و درنهایت آن مدار دروغ سنجشان خیلی زود و بهتر فعالیتش را شروع کند.

معرفی بهترین بازی های ژانر مافیا

ژانر مافیا در دنیای بازی های فکری یکی از ژانرهای پرطرفدار و هیجان انگیز است که طرفداران بسیار زیادی در سراسر جهان دارد. این بازی ها به شما فرصت می دهند تا به دنیای پر از توطئه ها، جنگ های بین باندها و امپراتوری های مافیایی بپیوندید. در این بازی ها، شما نقش یک کاراگاه حرفه ای، یک خلافکار ماهر یا حتی یک رهبر باند مافیایی را ایفا خواهید کرد.

بازی های فکری ژانر مافیا دارای داستان های پیچیده و شخصیت های جذاب هستند. شما باید رازها را پیدا کرده، تحقیقاتی را انجام داده و استراتژی های خاص خود را برای بقا و پیشرفت در دنیای پرخطر مافیایی ایجاد کنید. در این بازی ها، تصمیم گیری های شما تأثیر مستقیمی بر جریان داستان و نتیجه آنها دارد، بنابراین شما باید با دقت و احساس هوشیاری تصمیمات خود را بگیرید.

کودتا یک بازی مشابه با مافیا

کودتا یک بازی مشابه با مافیا

یک دنیای آخرالزمانی را تصور کنید که در آن یک اقلیت اندک با تکیه بر پول و ثروت به جایگاه خوبی رسیدند. در این دنیا طبیعتاً یک عده ای هم پیدا می شوند که دست به شورش می زنند و حکومت مجبور می شود آن ها را تبعید کند.

بله! این خلاصه آخرین فیلم اسپیلبرگ نیست، بلکه خلاصه بازی کودتا است که به عنوان یک بازی شبیه مافیا شناخته می شود.

در این بازی هر بازیکن دو کارت دارد که نقش هایش را مشخص می کند. دو سکه هم دارد که به عنوان خزانه و در دید سایر بازیکن هاست. حالا ر بازیکن باید بتواند با توجه به نقشش و البته قوانین بازی جایگاه بهتری به دست بیاورد.

بازی به صورت نوبتی انجام می شود. هر بازیکن در زمان خودش می تواند یک واکنش داشته باشد و درنهایت تا حذف کامل رقبا پیش برود.

به نظرتان کدام گروه برنده می شود؟

کدنیمز و راز اسم ها

دو گروه جاسوسی داریم که طبیعتاً دوست ندارند اسم افرادشان به دست رقیب بیفتد. مشکل این است که اعضای دو گروه هم از حال یکدیگر خبر ندارند. بنابراین اعضای گروه باید سعی کنند با کمک کدهای مختلف، دوستانشان را پیدا کنند و مانع از رسیدن دست تیم مقابل به ان ها بشوند.

کدنیمز را می توانید در گروه های دو تا هشت نفره بازی کنید. و از کمی دو صفر هفت بازی لذت ببرید.

اولون یک بازی گروهی به سبک دوران شاه آرتور

شاه آرتور و آن شوالیه های میز گردش را که خاطرتان هست؟ همان شوالیه دلیری که رفت و اکس کالیبر را از وسط سنگ بیرون کشید؟ خب در بازی اولون ظاهرا شاه آرتور تا حدی موفق شده است ولی جادوگر داستان چندان به این ماجرا راضی نیست. حالا بازیکن ها که احتمالاً شما و رفقایتان هستید، باید با استفاده از کارت های شخصیت کمک کنید، جناب آرتور پیروز بشود.

این بازی شخصیت محور است. و شخصیت ها از طریق کارت های اول بازی بین بازیکنان تقسیم می شوند. بازی 27 کارت شخصیت دارد که شامل یاران جادوگر، یاران آرتور، دوک ها و... است. بازیکن ها باید بتوانند در سه مأموریت به اضافه مأموریت نهایی به حساب نیروهای شرور برسند.

نکته مهم اینکه این بازی برای چهار تا ده بازیکن طراحی شده است و از نوجوان ها تا بزرگ سالان می توانند از سفر و ماجراجویی در آن حسابی لذت ببرند.

رکب یک بازی معمایی و سبک نقش مخفی

یک بازی ایرانی جالب که در آن قرار است با کمک کارت های مختلف حکومت های خودمختار را نجات بدهید. در این بازی 110 کارت بازی، سی نشان بازیکن و یک کارت جنگ، کارت صلح وجود دارد. و بازیکن ها باید بدون اینکه کارت و نقششان لو برود، با کمک کارت ها ضمن برقراری صلح یا شروع آتش جنگ در جبهه مقابل با کمک دفترچه راهنما بازی را پیش ببرند.

حقه بازی شبیه به مافیا برای ذهن های آماده

حقه بازی شبیه به مافیا برای ذهن های آماده

اگر از آن آدم هایی هستید که به محض اینکه دروغ می گویند، اطرافیان از چشم هایشان پی به اصل ماجرا می برند، بازی حقه نمی تواند بازی موردعلاقه شما باشد. در این بازی هرکسی که بتواند بهتر دروغ بگوید برنده است. مثل دیگر انواع بازی شبیه به مافیا .

قصه ما راجع به یک تاجر فریبکار است که عرش با یک حادثه به پایان می رسد. حالا تعدادی بازیکن اصلی داریم که می خواهند وصیت نامه اش را پیدا کنند و ثروت آن مرحوم را در راه خیر! مصرف کنند.

برای آنکه سایر رقبا را از میدان به درکنید، تعدادی توکن دارید. و یک دفترچه راهنما.

بازی حدود پانزده تا سی دقیقه است و برای بازیکن های بالای چهارده سال مناسب است.

بازی فکری شبیه به مافیا در گیم افزار

اگر دلتان لک زده است که در نقش یک جاسوس فروبروید، در چشم دوستانتان نگاه کنید و بگویید که اصلاً روحتان هم از نقشه مافیا خبر ندارد و در دل لبخند بزنید، خب کجا از گیم افزار بهتر؟

گیم افزار یک فروشگاه مجازی است که در آن می توانید انواع بازی فکری شبیه به مافیا را پیدا کنید و از خرید و بازی با بهترین بازی های ژانر مافیا لذت ببرید.

خلاصه که هم فال است و هم تماشا.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/977H8jhz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه