یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز
تأثیر هوش مصنوعی در شرکت ها و سازمان ها

طی سه سال آینده، حدود ۴۰ درصد کارمندان مجبورند مهارت های جدیدی بیاموزند

8 ماه پیش ( 1402/5/31 )
 

شرکت IBM می گوید طی سه سال آینده، ۴۰ درصد نیروی کار به دلیل گسترش هوش مصنوعی مجبورند مهارت های جدیدی یاد بگیرند. این شرکت معتقد است هوش مصنوعی جایگزین افراد نمی شود، اما اگر کسی کار نکند و مهارت های جدیدی نیاموزد، با حضور گسترده تر هوش مصنوعی، کار خود را از دست می دهد.

براساس مطالعه انجام شده از سوی شرکت IBM، هوش مصنوعی مولد تأثیر زیادی بر بازار کار جهانی خواهد داشت و طی سه سال آینده، حدود ۴۰ درصد از پرسنل شرکت ها و سازمان ها مجبورند مهارت های جدیدی بیاموزند. در مطالعه انجام شده توسط این شرکت، ۸۷ درصد مدیران به این موضوع اشاره کرده بودند که انتظار دارند کارمندانشان خود را ارتقا دهند.

حدود ۴۰ درصد کارمندان مجبورند مهارت های جدیدی بیاموزند

در مطالعه انجام شده توسط IBM حدود ۳۰۰۰ مدیر از ۲۸ کشور و ۲۱ هزار کارمند از ۲۱ کشور شرکت کرده اند. نتایج نشان می دهد از هر ۱۰ نفر نیروی کار، ۴ نفر آن ها نیاز به یادگیری مهارت های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی و اتوماسیون دارند.

مطالعه انجام شده توسط IBM

۴۰ درصد کارمندان باید مهارت های جدید بیاموزند تا بیکار نشوند

با وجودی که انتظار می رود با گسترش هوش مصنوعی، کارمندان در همه سطوح تحت تأثیر قرار گیرند، برخی مشاغل بیشترین تأثیر را از این موضوع دریافت می کنند. برای مثال، پرسنلی که در سطح کارهای اجرایی و موقعیت های نسبتاً ضعیف تر شرکت ها فعالیت می کنند، لازم است خود را با فناوری جدید همگام کنند. این بررسی نشان می دهد ۷۷ درصد کارگران مجبورند با فناوری های مبتنی بر هوش مصنوعی و اتوماسیون در خطوط تولید همگام شوند. این درحالی است که حدود ۲۲ درصد رده های شغلی در سطح مدیریت ارشد سازمان تحت تأثیر گسترش هوش مصنوعی قرار می گیرند.

طبق یک مطالعه انجام شده در ماه مارس، هوش مصنوعی مولد می تواند بر ۳۰۰ میلیون شغل در سراسر جهان تأثیر بگذارد. حال تحقیقات IBM می گوید پرسنل باید همگام با فناوری های جدید خود را به روز کنند.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hzJlOLL3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه