پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به گزارش فرصت امروز به نقل از خبرگزاری مهر، سید صدرالدین نجاتی گیلانی، کارشناس حوزه کسب و کار درباره راهکارهایی برای مدیریت کسب و کار و بهبود آن در برنامه ای تلویزیونی گفت: هنگامی که مدل کسب و کار را آماده کردیم، در گام بعدی باید خود را آماده سازیم. برای تحقق این امر لازم است که شخصیت و مهارت خود را به خوبی بشناسیم. در واقع ما باید قبول کنیم که شروع یک کسب و کار، فرهنگ زندگی ما را تغییر می دهد.

وی افزود: کسب و کار جدید تمرکز می طلبد. در کنار آن مثبت دیدن و پیگیری لازم است. هر کسب و کاری اثری دارد که نباید کارآفرینان مغلوب آنها شوند. این امور نیاز به مدیریت دارد. همچنین باید توقعات در سطح معقولی نگه داریم. مدیریت اشتباه این موضوع، موجب دلسردی می شود.

مهارت مذاکره و مدیریت استرس در فضای کسب و کار

نجاتی گیلانی ادامه داد: کارآفرین باید اعتماد به خود را افزایش داده و روابط را مدیریت کند. با شروع کسب و کار، روابط ما پیچیده تر می شود. باید این را در نظر داشته باشیم که مشتری های ما یک روز ناراحت و عصبانی هستند و نباید این احساسات را به فضای دیگر منتقل کرد.

این کارشناس حوزه کسب و کار گفت: برخی بر این باورند که خوب سخن گفتن به معنای مهارت در فروشندگی است. اما آنچه منجر به خرید مشتری و دریافت خدمات می شود، ایجاد یک فضای امن برای جلب اعتماد مشتری است. ما باید در عقیده های خود انعطاف داشته باشیم و نسبت به چیزهایی که بر خلاف تصورات ما است، واکنش دفاعی نداشته باشیم.

وی اظهار کرد: استرس در فضای کسب و کار، انگیزه ما را کم و نگرش را نسبت به بازار منفی می کند؛ بنابراین باید مدیریت تحول را به عنوان یک اصل در سبک زندگی جدید در نظر بگیریم.

به گفته این کارشناس حوزه کسب و کار حدود ۱۲ مهارت کلیدی از جمله مذاکره و مدیریت استرس در فضای کسب و کار وجود دارد که باید آن ها را تقویت کرد.

نجاتی گیلانی در پایان گفت: ارتباط گرفتن باید قوی باشد که بتوانیم بازاریابی کنیم. بعد از آن باید هزینه و بودجه خود را مدیریت کنیم و در کنار آن کارکنان و نیروی انسانی به خوبی هدایت شوند. بعضی می گویند نسل جدید در فضای کار بی تجربه و ناآگاه هستند، در صورتی که شاید این ما هستیم که هنوز زبان آنها را نیاموخته ایم و نتوانسته ایم ارتباطی سازنده برقرار کنیم.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/YDjBrwXT
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیون
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه