یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 19 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

به نقل از سایت فضاسیستم بهترین میز کارشناسی برای حسابداری که جادار و ایمن باشد از دسته میز اداری، میز کارشناسی میباشد که دارای مدل ها و انواع مختلفی است که در ادامه میز را بررسی میکنیم و بیان میکنیم که چرا برای حسابداران مناسب است.

بهترین میز کارشناسی برای حسابداری که جادار و ایمن باشد

میز کارشناسی چیست

میز کارشناسی دارای طولی از 140 تا 180 را دارا میباشد که برای حسابداران و معاونان طراحی میشود به خاطر اینکه از نظر ابعادی شخص معاون باید از مدیر میز کوچکتری داشته باشد که به خاطر همین میز کارشناسی تهیه میگردد و معمولا هم بدون ال است و با کشو عرضه میگردد. میز کارشناسی از طرف دیگر برای حسابداران عرضه میگردد چون فضای زیادی را میز دارد که ادامه به بررسی کامل آن میپردازیم.

میز کارشناسی مناسب برای حسابداری

میز کارشناسی مناسب برای حسابداری

میز های کارشناسی به خاطر وجود الی که دارند فضای بیشتری را دارا میباشند شاید سوال پیش بیاید که میز های مدیریت هم ال دارد ولی چرا مناسب برای حسابدار نیست؟ به خاطر اینکه میز های مدیریت ابعاد زیادی دارند و ابعاد زیاد هم باعث اشغال فضا و زیادی فضا برای خود حسابدار میشود پس یک میز کارشناسی با ابعاد استاندارد هم مناسبترین میز برای حسابداران میباشد. خود ال این میز ها هم بگونه ای طراحی میشود که با میز در یک ارتفاع باشد جای بیشتری را به شما بدهد.

فضای مناسب میز کارشناسی

میز های کارشناسی همانطور که گفته شد دارای ال است که درون ال فایل 3 کشو و جای کیس زده میشود که میتوان به جای فضای کیس، کمد تولید گردد، علاوه بر خود فایل و کمد هم شما میتوانید بر روی ال وسایلی مانند پرینتر و کازیو قرار دهید که واقعا هم هر حسابداری به آن نیازمند است. پس شما میتوانید بر روی خود میز هم فقط وسایلی را قرار دهید که هر روز با آنها کار میکنید و وسایلی که مداوم با آنها کار ندارید را روی ال قرار دهید.

ایمنی میز های کارشناسی

میز کارشناسی در قسمت ال دارای فایل 3 کشو میباشد که دارای قفل مرکزی است و میتوانید وسایل و اسناد مهم را در آن قرار دهید البته توجه داشته باشید که درست است کشو دارای قفل مجزا است ولی چند ضربه چکش میشود میز را شکاند پس اگر اسناد خیلی مهم و پول دارید به فکر خرید یک گاو صندوق باشید. اگر هم میخواهید گاو صندوق شما در ال قرار گیرد باید ابعاد آن را قبل از تولید به بچه های فروش مجموعه فضاسیستم بدهید تا ساخت آن انجام گردد.

جنس و متریال میز کارشناسی

تمامی میز های کارشناسی فضاسیستم از جنس مغزی ملامینه شرکتی است که در تمامی میز اداری های مجموعه هم از همین مغزی استفاده میگردد که اگر بخواهید میز را با مغزی mdf سفارش دهید باید تفاوت هزینه را پرداخت نمایید. روکش میز کارشناسی از ملامینه ضد خش و ضد آب است که در دور میز هم از pvc کار میگردد تا میزان رطوبت وارد شده به میز به کمترین حالت برسد تا ماندگاری میز بالا رود.

بهترین مارک میز کارشناسی

بهترین میز کارشناسی گروه تولیدی فضا سیستم

از بهترین مارک در دسته میز کارشناسی میتوان به گروه تولیدی فضا سیستم اشاره کرد که با 36 ماه ضمانت پس از فروش تمامی محصولات خود را عرضه میکند همچنین تا 10 سال خدمات هم میدهد که اگر بخواهید تغییری در میز خود اجرا کنید به راحتی میتوانید روی این شرکت حساب کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UXAHnOv0
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبول
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه