یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 5 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

هر یک از انواع ارورهای ماشین لباسشویی ال جی، نشان از وجود مشکلی در لباسشویی های تولیدی این برند دارند که در صورت بی توجهی به آن ها ممکن است عملکرد کل دستگاه مختل شود؛ پس از کنار هیچ ارور ماشین لباسشویی ال جی به سادگی عبور نکنید. بنابراین مهم است که معنا و مفهوم هر یک از کدهای خطای ال جی را بدانید.

بررسی ارور ماشین لباسشویی ال جی

بیشتر بخوانید» برخی از ارورهای لباسشویی به راحتی و بدون نیاز به دانش خاصی، برطرف می شوند اما برای رفع برخی از ارورها نیاز به باز کردن برخی از قطعات ماشین لباسشویی می باشد که نیاز به تخصص و تجربه نسبتا بالایی دارد. در این صورت جهت تعمیر ماشین لباسشویی در مشهد می توانید روی کمک آرین تعمیر حساب کنید. 

ما در ادامه این مقاله قصد داریم تمامی ارورهای لباسشویی ال جی LG را به همراه راهکارهای رفع آن معرفی کنیم. تا انتها با ما همراه باشید.

کدهای خطای لباسشویی ال جی (LG)

اگر معنای هر ارور ماشین لباسشویی ال جی را بدانید راحت تر می توانید مشکل به وجود آمده را پیدا و نسبت به رفع آن اقدامات لازم را انجام دهید.

اصلی ترین و رایج ترین کدهای خطای ماشین لباسشویی ال جی عبارتند از:

·         IE از ارورهای لباسشویی ال جی

زمانی که پس از روشن کردن ماشین لباسشویی ال جی خود با کد خطای IE مواجه شدید یعنی فرآیند آبگیری دستگاه با مشکلات جدی مواجه شده و در نتیجه آب مورد نیاز لباسشویی برای شست و شو فراهم نخواهد شد.

بیشتر بخوانید» در صورتی که در لباسشویی ال جی خود با اروری مواجه شدید که قادر به عیب یابی آن نبودید، جهت عیب یابی و تعمیر لباسشویی ال جی در مشهد روی کمک آرین تعمیر به عنوان نمایندگی لباسسشویی ال جی حساب کنید. 

از جمله اصلی ترین علل عدم آبگیری لباسشویی ال جی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • یخ زدگی و یا تاخوردگی لوله های ورودی آب لباسشویی
  • انسداد فیلترهای ورودی ماشین لباسشویی

بنابراین در صورت مواجهه با این ارور در ماشین لباسشویی ابتدا لوله های ورودی آب ماشین لباسشویی را مورد بررسی قرار داده و در صورت پارگی و یا تاخوردگی نسبت به باز کردن و یا تعویض آن اقدام کنید. در غیر این صورت فیلتر ورودی لباسشویی ال جی خود را بررسی کنید و در صورتی که دچار گرفتگی شده بود، آن را تعویض کنید.

·         ارور DE ماشین لباسشویی ال جی

ارور DE ماشین لباسشویی ال جی

زمانی که درب ماشین لباسشویی ال جی به طور کامل قفل و بسته نشود، ارور DE بر روی نمایشگر دیجیتالی دستگاه نمایش داده می شود.

بیشتر بخوانید» مشکل کامل بسته نشدن درب ماشین لباسشویی در لباسشویی های اسنوا با نمایش ارور LE بروز پیدا می کند. در صورت مواجهه با این ارور و جهت تعمیر لباسشویی اسنوا در مشهد پیشنهاد می کنیم به نمایندگی های معتبر تعمیر لباسشویی اسنوا نظیر آرین تعمیر مراجعه کنید. 

اصلی ترین راهکار رفع مشکل قفل نشدن درب انواع لباسشویی ها از جمله ال جی، ریست کردن آن است. بدین منظور ماشین لباسشویی را از برق کشیده و سپس دکمه START یا PAUSE دستگاه را به مدت 5 ثانیه نگه دارید و پس از آن برق دستگاه را متصل کنید.

در صورتی که پس از ریست کردن ماشین لباسشویی ال جی، باز هم ارور DE بر روی نمایشگر دستگاه نمایش داده شد، احتمال اینکه میکروسوئیچ لباسشویی تان خراب شده باشد، بسیار زیاد خواهد بود که در این حالت، پیشنهاد می کنیم حتما به تعمیرکار متخصص و کاربلد مراجعه کنید.

·         کد خطای CE در لباسشویی LG

از دیگر ارورهای ماشین لباسشویی ال جی می توان به ارور CE اشاره کرد. این ارور، نشان از خرابی تاخو دستگاه دارد. شایان ذکر است که تعمیر تاخو، تنها یک راهکار دارد و آن هم مراجعه به تکنسین متخصص و کاربلد می باشد.

·         ارور FE ماشین لباسشویی ال جی

ارور FE ماشین لباسشویی ال جی

مشکل آبگیری بیش از اندازه ماشین لباسشویی ال جی با نمایش ارور FE بروز پیدا می کند. از جمله اصلی ترین علل آبگیری بیش از اندازه لباسشویی ال جی می توان به خرابی هیدروستات اشاره کرد که تنها راهکار مقابله با آن مراجعه به تعمیرکاران متخصص و حرفه ای می باشد.

·         خطای TE ماشین لباسشویی الجی

ارور TE ماشین لباسشویی ال جی زمانی نمایش داده می شود که دمای آب دستگاه، زیاد شود. اصلی ترین عامل بروز کد خطای TE لباسشویی LG، خرابی ترموستات دستگاه می باشد.

لازم به ذکر است که در بسیاری از موارد، ارور TE لباسشویی ال جی با انتخاب یک برنامه شستشو با دمای آب کم، برطرف می شود.

·         کد خطای HE در لباسشویی ال جی

اغلب مشکلات مربوط به سیستم گرمایشی ماشین لباسشویی ال جی با نمایش ارور HE، نمایان می شوند.

سیستم گرمایشی ماشین لباسشویی متشکل از قطعات مختلفی همچون هیتر، سیم کشی هیتر، ترمیستور و ... است که در هنگام مواجهه با ارور HE لباسشویی ال جی باید تمامی این قطعات را به طور دقیق مورد بررسی قرار داد.

·         SE از رایج ترین ارورهای ماشین لباسشویی ال جی

ارور SE لباسشویی ال جی، نشان دهنده وجود مشکلی در بخش سنسور لباسشویی LG می باشد.

ساده ترین راهکار رفع کد خطای SE، ریست کردن لباسشویی می باشد؛ بنابراین اولین کاری که پس از مشاهده ارور SE لباسشویی ال جی باید انجام دهید این است که دستگاه را ریست کنید؛ اما در صورتی که پس از ریست کردن لباسشویی، ارور همچنان پابرجا بود برای رفع آن باید از تعمیرکاران مجرب و باتجربه کمک بگیرید.

·         کد خطای UE لباسشویی LG

یکی از اصلی ترین راهکارهای جلوگیری از خرابی و کاهش عمر لباسشویی ال جی، توجه به ظرفیت دستگاه هنگام انداختن لباس های کثیف داخل دیگ لباسشویی می باشد. در صورت بی توجهی به ظرفیت ماشین لباسشویی ال جی و پر کردن بیش از اندازه دستگاه، ارور UE نمایش داده می شود.

نتیجه گیری بررسی ارور ماشین لباسشویی ال جی + راهکارهای رفع آن!

طبق آنچه که در این مقاله آموختیم ماشین لباسشویی های جدید ال جی، مجهز به سیستم عیب یابی هوشمند بوده و در نتیجه در صورت بروز هر گونه مشکل کوچک و بزرگی در آن ها، کد خطای مخصوصی بر روی نمایشگر دیجیتالی ماشین لباسشویی نمایش داده می شود. در صورت اطلاع از معنا و مفهوم هر یک از ارورهای لباسشویی ال جی، عیب یابی به عنوان یکی از اصلی ترین و مهم ترین مراحل تعمیر لباسشویی راحت تر از قبل صورت می گیرد.

در آخر شما عزیزان می توانید سوالات و یا تجربیات خود از عیب یابی ماشین لباسشویی ال جی را در بخش نظرات با ما و سایر کاربران سایت به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/R5sd3vZe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه