یکشنبه, ۹ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sun, 28 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

استارتاپ Inflection AI اعلام کرد که چت بات هوش مصنوعی Pi اکنون در قالب یک اپلیکیشن رایگان برای اندروید در دسترس قرار گرفته است. این استارتاپ توسط «مصطفی سلیمان»، هم بنیان گذار دیپ مایند و «رید هافمن»، هم بنیان گذار لینکدین تأسیس شده است. این هوش مصنوعی با رابط کاربری ساده و سریع خود و همچنین با قابلیت چت از طریق تماس صوتی هم زمان، رقیبی برای ChatGPT محسوب می شود.

اپلیکیشن رایگان اندروید هوش مصنوعی Pi رقیب ChatGPT

براساس اطلاعات بلاگ رسمی سایت Inflection AI، چت بات Pi اکنون به صورت یک اپلیکیشن برای کاربران اندرویدی قابل استفاده است. استارتاپ Inflection AI که یک سال از تأسیس آن می گذرد، قصد دارد هوش مصنوعی Pi را به رقیبی برای هوش مصنوعی محبوب ChatGPT و دیگر دستیاران هوش مصنوعی جدید مانند Grok شرکت xAI تبدیل کند. این هوش مصنوعی با محیطی صمیمی و ساده می تواند طیف زیادی از کاربران را به خود جذب کند.

انتشار نسخه اندروید اپلیکیشن چت بات هوش مصنوعی Pi

یکی از ویژگی های هوش مصنوعی Pi امکان مکالمه صوتی در کنار گفت وگوی متنی است. شما می توانید با فعال کردن میکروفن، با هوش مصنوعی مکالمه داشته باشید. در این چت بات درحال حاضر شش نوع صدا با جنسیت ، تُن  و لهجه های مختلف وجود دارد که شما با انتخاب یکی از آن ها می توانید جواب های این هوش مصنوعی را هم به صورت کتبی و هم صوتی دریافت کنید.

اپلیکیشن رایگان اندروید هوش مصنوعی Pi رقیب ChatGPT

اپلیکیشن اندروید Pi درحال حاضر برای 35 کشور ازجمله ایالات متحده در دسترس قرار گرفته است و می خواهد تجربه ای مشابه نسخه iOS خود را که قبلاً منتشر شده بود، ارائه کند. براساس ادعای استارتاپ Inflection AI، این هوش مصنوعی به مرور و با چت کردن بیشتر، با شخصیت شما آشنا می شود و مطابق سلیقه و اطلاعاتی که از شما کسب می کند، مکالمه را پیش می برد.

استارتاپ Inflection AI پیش تر از مدل هوش مصنوعی Inflection-1 رونمایی کرده بود و هم زمان با آن چت بات تحت وب Pi معرفی شد. اما گفته می شود که به روزرسانی بزرگی برای این مدل هوش مصنوعی در راه است که Inflection-2 نام خواهد داشت.

منبع : digiato
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/WjELoA4s
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه