دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

هزینه کاشت ابرو و بهترین مدل های آن

ترمیم یا کاشت ابرو به منظور پر کردن و بهبود شکل ظاهری ابرو یک گزینه دائمی برای افرادی است که به دلیل عوامل ارثی یا پیری ابروهای کم‌ پشت دارند. در این روش، موهای مورد نیاز از نواحی دیگر مانند پشت سر برداشته و در نواحی کم ‌پشت و خالی ابروها کاشته می ‌شوند.

کاشت ابرو یک فرآیند طبیعی است که از طریق انتقال فولیکول ‌های موی سر به نواحی خالی ابرو انجام می ‌شود. در این روش از تکنیک‌ های مشابه کاشت مو استفاده می ‌شود. در کاشت ابرو طبیعی، به دلیل استفاده از موهای طبیعی فرد، تارهای کاشته شده تا پایان عمر مانند ابروهای طبیعی افراد رشد می‌ کنند.

کاشت ابرو دو مزیت اصلی دارد که در سایر روش ‌ها یافت نمی ‌شود. این روش به شما امکان می ‌دهد حجم و شکل ابروهایتان را بهبود بخشیده و زیباتر شوید. همچنین راه حلی دائمی برای مقابله با مشکل ریزش ابرو می ‌باشد. در ادامه این مطلب به هزینه های کاشت ابرو و بهترین مدل کاشت ابرو می پردازیم.

هزینه کاشت ابرو چقدر است؟

کاشت ابرو یک فرآیند بسیار حساس است و برای اجرای صحیح آن، نیاز به تخصص بالا و تجربه فراوان دارد. این تکنیک‌ ها به توانایی و مهارت پزشک مرتبط با آن بستگی دارند. بنابراین، هزینه کاشت ابرو متغیر و به تخصص پزشک مرتبط است.

در سال های اخیر، تعداد زیادی کلینیک زیبایی تاسیس شده ‌اند و کاشت ابرو به عنوان یک فرآیند رایج در بسیاری از آنها انجام می ‌شود. به همین دلیل ممکن است قیمت‌ های متفاوتی در این زمینه مشاهده شود. در مراکز تازه تاسیس، ممکن است سعی شود با کاهش قیمت، مشتریان جدید جلب شوند.

همچنین باید به این نکته توجه داشته باشید که برخی کلینیک ‌ها از آخرین روش‌ های پیوند مو استفاده می ‌کنند و با ارائه خدمات تخصصی، هزینه و قیمت کاشت ابرو در این مراکز ممکن است بیشتر باشد. این نکته حائز اهمیت است که ابرو تاثیر زیادی در زیبایی و ظاهر افراد دارد؛ بنابراین، کیفیت کار باید در اولویت قرار گیرد. قیمت کاشت ابرو معمولا از 12 میلیون تومان آغاز می شود.

هزینه کاشت ابرو

عوامل موثر بر هزینه کاشت ابرو

عوامل تاثیرگذار بر هزینه کاشت ابرو، شامل مواردی همچون روش کاشت، تجربه و تخصص پزشک، تعداد گرافت‌ های مورد نیاز، موقعیت جغرافیایی مطب پزشک و شهرت پزشک می ‌شوند.

برای دقیق ‌تر شدن در موضوع، به بررسی برخی از این عوامل موثر می پردازیم:

روش کاشت ابرو

  1. کاشت ابرو با استفاده از روش FUT: در این روش، گرافت‌ های مویی از ناحیه ‌های دیگری از بدن، مانند پشت سر، استخراج شده و سپس در مناطق کم ‌موی ابروها پیوند داده می‌ شود.
  2. کاشت ابرو با استفاده از روش FIT: در این روش، گرافت ‌های مویی به صورت یک به یک از نواحی مثل پشت سر جدا شده و سپس در نواحی کم‌ موی ابروها قرار می ‌گیرند.
  3. کاشت ابرو با استفاده از روش SUT: فرآیند کاشت ابرو به کمک روش SUT یکی از اقداماتی است که به شدت تاثیرگذار بر هزینه کاشت ابرو می ‌باشد. در این روش، گرافت‌ های مویی به صورت تکی از مناطق مختلف برداشته می ‌شوند و سپس با دقت در بخش ‌های کم ‌موی ابروها کاشته می ‌شوند.
  4. کاشت مو به روش Micro FIT: روش کاشت موی Micro FIT یک روش مدرن و دقیق برای اجرای فرآیند کاشت مو می ‌باشد. در این روش، گرافت ‌های مویی به صورت تکی با استفاده از ابزارهای میکروسکوپیک برداشته می ‌شوند و سپس با دقت در نواحی کم‌ موی مورد نظر پیوند داده می ‌شوند.

انتخاب هر یک از این روش ها به‌طور مستقیم در تعیین هزینه نهایی کاشت ابرو تاثیرگذار هستند و از اهمیت بالایی برخوردارند.

تعداد گرافت های مورد نیاز

تعداد گرافت ‌های لازم برای اجرای عملیات کاشت ابرو و همچنین میزان تراکم ابروهای شما از جمله عوامل تعیین ‌کننده در هزینه کاشت ابرو هستند. در صورتی که تنها نیاز به افزایش تراکم ابروها دارید، هزینه کاشت کمتر خواهد بود. اما اگر ابروی شما به دلیل مواردی نظیر یک حادثه از دست رفته باشد، هزینه این عملیات بالاتر خواهد رفت. بنابراین، برای تعیین دقیق تعداد گرافت‌ های مورد نیاز با پزشک خود مشاورت نمایید تا برآورد دقیقی از تعداد گرافت‌ های لازم برای ابروی شما ارائه دهد.

بهترین مدل کاشت ابرو

بهترین مدل کاشت ابرو

یکی از مسائلی که اکثر افراد قبل از کاشت ابرو با آن مواجه می ‌شوند، این است که چگونه مدل کاشت ابروی طبیعی را انتخاب کنند؟ این امر به عنوان یک چالش مهم مطرح می‌ شود، زیرا مدل کاشت می ‌تواند تاثیر زیادی در انتخاب روش پیوند ابرو داشته باشد.

یکی از نکات حیاتی در انتخاب فرم طبیعی کاشت ابرو، تطابق آن با فرم صورت فرد است. تناسب این فرم با سایر اجزای چهره امری بسیار اساسی است و نباید تنها به مد روز بودن ابروها توجه کرد. اگر فرم ابرو با سایر بخش‌ های چهره همخوانی نداشته باشد، ممکن است به زیبایی چهره آسیب برساند و عدم هماهنگی در ظاهر ایجاد شود. به همین دلیل مشاورت با پزشک کاشت ابرو بسیار ضروری است.

با توجه به اختلاف سلیقه ‌ها و تفاوت فرم ‌های چهره، پزشک قبل از اقدام به کاشت ابرو، فرم مطلوب را بر روی ابروها طراحی می ‌کند. سپس، با تایید زیباجو و تطابق با سایر اجزای چهره، فرم نهایی انتخاب می ‌شود. اگر شما نمی ‌دانید کدام مدل ابرو برای شما مناسب است، ما در ادامه به معرفی انواع مدل‌ های ابرو خواهیم پرداخت.

انواع مختلف مدل‌ های ابرو

مدل ‌های ابرو باید با توجه به چهره و شکل صورت شخص، به‌طور مناسب انتخاب شوند تا زیبایی و جلب توجه چهره به شدت افزایش یابد. در زیر تعدادی از مدل ‌های ابرو برای کاشت آورده شده است:

  • مدل ابروی هشتی: این مدل ابرو بسیار مناسب برای صورت‌ های گرد است و باعث کشیده‌ تر شدن صورت می‌ شود.
  • مدل ابروی کمانی: این مدل برای افراد با پیشانی کوتاه مناسب است، زیرا باعث افزایش ارتفاع پیشانی می‌ شود.
  • مدل ابروی شمشیری: در این مدل، ابتدای ابرو پهن، تاج ابرو ها نازک و دنباله ابرو تغییری نمی کند.
  • مدل ابروی پهن: ابرو پهن یکی از جدیدترین مدل‌ های کاشت ابرو محسوب می شود. این مدل برای افرادی که فاصله چشم ‌هایشان زیاد است یا پلک هایشان افتاده است، بهترین گزینه است. اما برای افرادی با چهره گرد، این مدل توصیه نمی‌ شود.

جمع بندی

کاشت ابرو به عنوان یکی از روش‌ های زیبایی، نیازمند دقت بسیار بالا در اجرا است. همانطور که می ‌دانید، تارهای ابرو در هر ناحیه از ابرو جهت‌ گیری‌ های مختلفی دارند و در هنگام پیوند، لازم است متخصص با دقت به زوایای کاشت توجه کند. اگر پزشک مناسبی برای انجام این عمل انتخاب نشود، احتمالا پیوند ابرو با دقت کافی انجام نمی ‌شود و فولیکول‌ های پیوند ‌شده به نحو نادرست و با جهت ‌های اشتباه کاشته می ‌شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/DGm1fNlL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه