پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 2 May(5) 2024 /
           
فرصت امروز

افزایش مشتریان کسب وکار با نصب شارژر موبایل اماکن عمومی

با افزایش کاربردهای تلفن های همراه، حتی شارژ گوشی های دارای باتری با ظرفیت بالا نیز در زمان نسبتا کوتاهی خالی می شود و خاموش شدن تلفن همراه در محیط های بیرونی مشکلات فراوانی را برای افراد ایجاد می کند. این نیاز باعث ایجاد دستگاه هایی با نام شارژر موبایل اماکن عمومی شده است که در کنار رفع نیاز مشتریان در محیط کسب وکار، دارای کاربردهای تبلیغاتی نیز می باشد. یکی از برندهای برتر فعال در تولید دستگاه شارژ موبایل، شرکت نوین شارژ است. در این مطلب با مزایای خرید دستگاه های شارژر موبایل اماکن عمومی و نیز ویژگی های مدل های برند نوین شارژ آشنا می شویم.

افزایش مشتریان کسب وکار با نصب شارژر موبایل اماکن عمومی

پاور باکس شارژ موبایل نوین شارژ چیست؟

برخی از افراد برای حل مشکل کاهش میزان شارژ گوشی و پیشگیری از خاموش شدن آن در خارج از منزل از پاوربانک ها استفاده می کنند. با این حال معمولا تعداد افرادی که یک پاوربانک را در جیب خود گذاشته و با خود به همراه می آورند بسیار اندک است و امکان گم شدن آن نیز در بیرون از منزل وجود دارد. شارژر موبایل اماکن عمومی نوین شارژ دستگاهی است که با هدف استفاده چندین کاربر برای شارژ انواع گوشی های موبایل ساخته شده است. این دستگاه ها دارای چندین خروجی با کابل ها و سوکت های شارژ مختلف هستند. بنابراین مشتریان و مراجعان کسب وکارها می توانند در زمان حضور خود در محیط مورد نظر، گوشی خود را به این دستگاه ها متصل کنند.

خرید شارژر موبایل اماکن عمومی نوین شارژ چه مزایایی برای کسب وکارها دارد؟

هر محیط کسب وکار که دارای مشتریان زیاد باشد می تواند با خرید یکی از انواع این دستگاه ها از نوین شارژ از مزایای متنوع آن ها برخوردار شود. در حال حاضر نیز مجموعه های فراوانی این دستگاه ها را با هدف برندینگ، تمایز از رقبا و جذب مشتریان بیشتر خریداری و در محیط کار خود نصب کرده اند. از جمله این کسب وکارها می توان به بیمارستان ها، درمانگاه ها، کلینیک های زیبایی، مراکز ماساژ، موسسات مالی از جمله بانک ها، انواع شرکت های خدماتی، ادارات دولتی، سوپرمارکت های بزرگ و هایپرمارکت ها اشاره کرد. در ادامه با برخی از مزایای خرید دستگاه شارژ موبایل نوین شارژ آشنا می شویم.

افزایش زمان حضور مشتری در محیط کسب وکار

در دستگاه های شارژ موبایل نوین شارژ از فناوری شارژ سریع استفاده شده است؛ با این حال استفاده مشتری از این دستگاه، معمولا زمان حضور مشتری در محیط را افزایش می دهد. حضور بیشتر مشتری در فضای کسب وکار نیز امکان تعامل بیشتر با مشتری و شانس خرید بیشتر توسط مشتری یا سفارش خدمات بیشتر را افزایش می دهد.

پاور باکس شارژ موبایل نوین شارژ

افزایش مشتریان کسب وکار و افزایش فروش

با خرید یک پاور باکس شارژ موبایل از نوین شارژ و نصب آن در محیط کار، نام فروشگاه یا شرکت شما در ذهن مشتریان باقی می ماند و آن ها در زمان هایی که با مشکل کمبود شارژ گوشی مواجه شوند ممکن است بار دیگر به محیط کسب وکار شما بیایند. معمولا مشتریان در رفت وآمد به محیط های کسب وکار دست خالی برنمی گردند و فروش شما افزایش می یابد. از طرف دیگر هنوز بسیاری از محیط های کسب وکار دارای دستگاه شارژ موبایل نیستند و وجود این دستگاه عامل مهمی در جذب مشتریان جدید می باشد.

تبلیغ کسب وکار و برندسازی

در تمامی انواع دستگاه های شارژر موبایل اماکن عمومی نوین شارژ، امکان نصب نام برند، لوگو برند، شعار برند و حتی نصب تصاویر برخی از محصولات وجود دارد. بنابراین خرید پاور باکس شارژ رایگان موبایل راهکاری با کمترین هزینه و تاثیر بالا برای برندسازی است و شما می توانید از این طریق پیام برند خود را به مشتریان انتقال دهید. از سوی دیگر مدل هایی مانند ایستگاه شارژ موبایل تبلیغاتی جدید مدل NC-300 پلاس نوین شارژ، دارای یک بنر تبلیغاتی لایت باکس دار و فریم لس برای بهتر دیده شدن تبلیغات کسب وکار شما هستند. شما حتی می توانید سفارش تبلیغات فروشگاه ها و برندهای دیگر را در ازای دریافت هزینه مشخص قبول کنید.

شارژر موبایل اماکن عمومی نوین شارژ چه انواعی دارد؟

برند نوین شارژ متناسب با نیازهای مختلف در کسب وکارهای گوناگون چندین نوع مخلتف از پاور باکس شارژ موبایل را تولید کرده است. این دستگاه ها از نظر فضای قابل استفاده برای تبلیغات، ویژگی های طرحی و قیمت با هم تفاوت هایی دارند. بنابراین در ادامه با انواع این دستگاه ها آشنا می شویم.

پاور باکس شارژ موبایل نوین شارژ

ایستگاه شارژ موبایل دیواری مدل NC-100

اگر به دنبال یک دستگاه شارژ با ابعاد کوچک و هستید و نمی خواهید از مدل های پایه دار استفاده کنید، پاور باکس دیواری مدل NC-100 نوین شارژ گزینه ای مناسب برای شما است. این دستگاه را می توان در دفاتر اداری و خدماتی، مغازه ها و حتی راهروهای ادارات و بیمارستان ها روی دیوار نصب کرد. مزیت این دستگاه در این است که با وجود ابعاد کوچک دارای شش کابل شارژ و یک پنل برای درج تبلیغات است.

از ویژگی های این دستگاه می توان به این موارد اشاره کرد:

  • برخورداری از کابل های کنفی با مقاومت بالا در برابر قطع شدن
  • امکان شارژ گوشی تا 60 درصد در کمتر از چند دقیقه
  • دارای بنر تبلیغاتی در ابعاد 50 در 36 سانتی متر

ایستگاه شارژ موبایل ایستاده مدل NC-200

بسیاری از کسب وکارها دستگاه شارژر موبایل اماکن عمومی پایه دار را به دلیل ظاهر شیک و رسمی آن می پسندند. این دستگاه ها را می توان در فضاهای داخلی انواع کسب وکارهای خدماتی، موسسات مالی و کسب وکار حوزه بهداشت و درمان نصب کرد.

برخی از ویژگی های این دستگاه عبارتند از:

  • دارای سیستم ضدسرقت کابل
  • امکان ارتقا و تغییر تعداد و نوع خروجی ها بر اساس نیاز کسب وکار
  • ابعاد استند 50 در 150 سانتی متری
  • برخورداری از کابل های برزنتی مقاوم در برابر قطع شدن

ایستگاه شارژ موبایل تبلیغاتی مدل NC-300 پلاس

اگر به دنبال یک دستگاه شارژ موبایل همه چیزتمام برای محیط کسب وکار خود هستید، ایستگاه شارژ موبایل تبلیغاتی مدل NC-300 پلاس گزینه ای ایده آل برای شما است. این دستگاه با یک بنر تبلیغاتی لایت باکس دار و فریم لس در ابعاد بزرگ، امکان نصب هرگونه تبلیغ را برای کسب وکار شما یا کسب وکارهای دیگر ایجاد می کند.

شارژر موبایل اماکن عمومی نوین شارژ

برخی از ویژگی های مهم این دستگاه جدید نوین شارژ را با هم مرور می کنیم:

  • استفاده از آخرین تکنولوژی شارژ سریع (Fast Charge) از نوع QualComm 3.0
  • دارای نوارهای ال ای دی در داخل دستگاه برای نورپردازی بنر تبلیغاتی
  • دارای 6 کابل شارژ برای انواع تلفن های همراه
  • طراحی حرفه ای و زیبا و ابعاد 32 * 50 * 150 سانتی متر

شارژر موبایل اماکن عمومی نوین شارژ؛ عامل تمایز شما از رقبا

پاور باکس های شارژ موبایل نوین شارژ دستگاه هایی کاربردی هستند که نصب آن ها در محیط کسب وکار باعث جذب مشتریان جدید و وفادارسازی مشتریان فعلی کسب وکار شما می شود. از سوی دیگر، نصب این دستگاه ها یک مزیت رقابتی است و حتی می تواند مشتریان برندهای رقیب را به محیط کسب وکار شما هدایت کند. از سوی دیگر امکان نصب انواع بنر با اهداف برندسازی و تبلیغات بر روی آن ها وجود دارد. برای خرید انواع این دستگاه ها با بهترین قیمت می توانید سفارش خود را در سایت نوین شارژ ثبت کنید تا این دستگاه ها در کمترین زمان برای شما ارسال شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/4wQ1A0p4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
محسن :
3 ماه پیش
جالب بود،ممنون
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهمریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه