سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اسپیس ایکس هفته گذشته اعلام کرد که با یک گوشی معمولی توانسته از طریق اینترنت ماهواره ای در شبکه اجتماعی ایکس پستی منتشر کند. حالا ایلان ماسک مدعی شده است که سرعت دانلود این سرویس بر روی یک گوشی معمولی سامسونگ آزمایش شده و به 17 مگابیت برثانیه می رسد.

ایلان ماسک، مالک شرکت اسپیس ایکس در پستی در صفحه شخصی خود اعلام کرد که اسپیس ایکس با سرویس اینترنت ماهواره ای در یک گوشی معمولی اندرویدی سامسونگ به حداکثر سرعت دانلود 17 مگابیت برثانیه دست پیدا کرده است. او همچنین تصویری از این آزمایش را منتشر کرد که آن را در ادامه مشاهده می کنید.

17 مگابیت برثانیه سرعت اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس روی یک گوشی

حداکثر سرعت اینترنت ماهواره ای اسپیس ایکس روی یک گوشی عادی

هفته گذشته صفحه رسمی اسپیس ایکس در پستی گفت برای اولین بار از یک گوشی عادی در شبکه اجتماعی ایکس پست منتشر کرده است. در ادامه ایلان ماسک در واکنش به پست اسپیس ایکس گفته بود که این آزمایش روی یک گوشی معمولی از طریق ارتباط مستقیم با ماهواره اسپیس ایکس انجام شده و هیچ تجهیزات ویژه ای بین آن ها وجود نداشته است.

بااین حال، ماسک اکنون در زیر پست جدید خود در پاسخ به یکی از کاربران اعلام کرده است که سرویس اینترنت ماهواره ای آن ها با همکاری اپراتورهای بی سیم انجام می شود، همانند شراکتی که پیش تر بین اسپیس ایکس و تی موبایل اعلام شده بود.

مالک اسپیس ایکس همچنین توضیح داد که این سرعت 17 مگابیتی در واقع حداکثر سرعت به ازای هر پرتو است و چون پرتوها بسیار بزرگ هستند، استفاده از این سرویس تنها در صورتی معقولانه خواهد بود که دسترسی به اینترنت معمولی ممکن نباشد.

اسپیس ایکس قرار است در ادامه سال 2024 سرویس ارسال پیام متنی از طریق ارتباط مستقیم با ماهواره را به گوشی های عادی بیاورد. در سال 2025 نیز این شرکت اینترنت ماهواره ای مستقیم را در اختیار موبایل های معمولی قرار خواهد داد تا امکان ارسال صوت و داده داشته باشند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zSJi53Uo
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه