دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت سئو به چه عواملی بستگی دارد و چگونه تعیین میشود؟

 

قیمت سئو به چه عواملی بستگی دارد؟ قیمت سئو سایت یا تعرفه سئو به عوامل مختلفی وابسته است و با توجه به این عوامل مشخص میشود. امروزه اکثر افراد به علم سئو آشنا هستند و میدانند که سئو سایت یکی از بهترین روش های تبلیغاتی است که باعث افزایش درآمد میشود. ولی اولین سوالی که افراد میپرسند، این است که هزینه سئو چقدر است؟ در جواب به تمام این افراد باید بگوییم که بستگی دارد.

بله هزینه سئو سایت به عوامل مختلفی مانند: نوع سئو، درخواست و اهداف کارفرمایان، میزان رقابت در حوزه کسب و کار، میزان سختی کلمات کلیدی، تعداد محتوای تولید شده، حجم و وضعیت سایت، نوع cms سایت و غیره بستگی دارد که در ادامه این مقاله به صورت مفصل خواهیم گفت که قیمت سئو چگونه تعیین میشود.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سئو

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سئو

سئو یک راه ارزشمند برای تبلیغات اینترنتی است و باعث رشد تجارت و درآمد کسب کار شما میشود، اما قیمت سئو یک عامل حیاتی است که قبل از سفارش آن باید از نحوه تعیین هزینه سئو و عوامل تاثیر گذار بر قیمت سئو آگاه باشید تا با توجه به بودجه ای که دارید، نوع خدمات سئو سایت خود را انتخاب کنید. توجه کنید که قیمت سئو سایت برای هر نوع کسب و کاری با توجه به تعداد رقبای آن حوزه و سختی کلمات کلیدی متفاوت است. بنابراین در ابتدای کار بدون تحلیل و آنالیز رقبا، قیمت دادن کار بسیار دشواری و غیر حرفه ای است.

در ادامه با ما همراه باشید تا با عوامل تاثیر گذار بر تعرفه سئو سایت آشنا شوید.

1- نوع سئو

شرکت های بزرگ مثل سئو موشک و نیوسئو که خدمات سئو سایت ارائه میدهند، معمولا پکیج های برنزی، نقره ای و طلایی را در پلن های خود دارند که قیمت هر کدام با توجه به میزان کار انجام شده و زمانی که به پروژه اختصاص داده میشود، متفاوت است. شما با توجه به نیاز و بودجه خودتان میتوانید یکی از این پلن ها و نوع سئو را انتخاب کنید. اگر میخواهید درباره قیمت پلن ها اطلاعات کاملی داشته باشید، بر روی قیمت سئو سایت کلیک کنید تا به صورت کامل با تمام جزئیات پکیج های سئو و کارهایی که انجام میشود آشنا شوید.

2- میزان رقابت در حوزه کسب و کار

یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در قیمت سئو سایت، میزان رقابت در حوزه کسب و کار است. مثلا اگر حوزه کاری شما خرید فروش گوشی باشد و بخواهید خدمات سئو سفارش دهید، قطعا باید هزینه های بیشتری را مد نظر بگیرید، چرا که این حوزه بسیار سخت و دشوار است و رقابت در آن بسیار شدید است، چرا که باید با وب سایت هایی مانند دی جی کالا رقابت کنید. یا به عبارتی اگر در یک حوزه کم رقابت مانند کارهای خدماتی فعالیت میکنید، هزینه سئو سایت شما به نسبت کمتر خواهد بود.

3- تعداد کلمات کلیدی

تعداد کلمات کلیدی

تعداد کلمات کلیدی که کارفرمایان برای رتبه گرفتن در نظر میگیرند، از عواملی است که در قیمت سئو تاثیر گذار است. هر چه قدر تعداد کلمات بیشتر باشد، حجم کار و زمان انجام سئو برای کلمات بیشتر میشود و قیمت سئو را افزایش میدهد.

4- میزان سختی کلمه کلیدی

سختی کلمه کلیدی از دیگر عوامل تاثیر گذار در تعرفه سئو سایت است. هر چه قدر کلمه کلیدی شما سخت و رقابت در آن بیشتر باشد، قیمت سئو سایت نیز افزایش می یابد. مثلا رقابت در حوزه کلمات کلیدی گردشگری بسیار سخت و نفسگیر است. بنابراین خدمات سئو این وب سایت ها علاوه بر این که به تجربه و تخصص بسیار زیادی نیاز دارد، هزینه های زیادی هم میطلبد. کلماتی که دشوار و سخت هستند زمان بیشتری نیاز دارند و باید کارهای زیادی انجام شود تا به نتایج برتر گوگل برسد. در اینگونه حوزه ها علاوه بر سئو داخلی، سئو خارجی و سئو تکنیکال، باید بودجه جداگانه ای برای منتشر کردن رپورتاژآگهی در سایت های قدرتمند در نظر بگیرید.

توجه کنید؛ هر چه قدر طول کلمه کوتاه باشد، سختی آن کلمه نیز بیشتر است. مثلا سختی عبارت «خرید کفش» بسیار شدیدتر از عبارت «خرید کفش ورزشی مردانه نایک» است. در نتیجه هر چقدر طول کلمه بیشتر باشد، رقابت کمتر است و هزینه سئو آن نیز نسبت به کلمات کوتاه بسیار پایین است.

5- تعداد محتوا

تولید محتوا پایه و اساس یک وب سایت است و باید به صورت اصولی و با کیفیت تولید شود. اگر شما محتوای ارزشمند و کاربرپسند نداشته باشید، قطعا به نتیجه ای نخواهید رسید. تعداد محتوای تولید شده یکی از مهمترین عواملی است که در تعیین قیمت سئو سایت نقش اساسی دارد.

مثلا اگر شما قرار باشد ماهانه 10 مقاله منتشر کنید، قیمت سئو آن با 20 مقاله بسیار متفاوت است. هرچه قدر محتوای تولیدی شما بیشتر باشد، حجم کاری سئوکار افزایش می یابد و باید زمان بیشتری برای سئوی محتوای تولید شده صرف کند.

6- نوع سیستم مدیریت محتوا (cms)

سیستم مدیریت محتوای وب سایت با هر نوع سیستمی که باشد، برای یک سئوکار حرفه ای، بهینه کردن آن فرقی نمیکند، ولی در هزینه سئو تاثیر گذار است. اگر سیستم مدیریت سایت با زبان های برنامه نویسی و کدهای اختصاصی نوشته شود و یا اینکه سایت شما با php، لاراول، جوملا و غیره راه اندازی شده باشد، قطعا سئو کردن آن به زمان زیادی نیاز دارد. در این گونه cms ها در صورت بروز مشکل برای برطرف کردن آن باید برنامه نویس اقدامات مورد نیاز را انجام دهد که بسیار پر هزینه است. یا به عباراتی اگر بخواهید امکانات جدیدی به سایت اظافه کنید باید بخش برنامه نویسی آن را انجام دهد که هزینه بر خواهد بود.

ولی اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده کنید، هزینه سئو آن نسبت به سایر cms ها کمتر است. چرا که با نصب کردن افزونه های گوناگون میتوانید امکانات بی نظیری به سایت اظافه کنید و نیازی به برنامه نویسی نخواهید داشت. توجه کنید که امروزه 90٪ سایت های فعال در ایران از سیستم وردپرسی استفاده میکنند.

7- مدت زمان سئو

مدت زمان سئو

مدت زمان سئو یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت سئو سایت است. سئو یک علم پیچیده و فرایندی زمان بر است. برای به نتیجه رسیدن در سئو باید صبور باشید و به عبارتی باید بکارید تا بعد از مدتی برداشت کنید. زمان به نتیجه رسیدن در سئو به عوامل مختلفی از جمله رقبا و سختی کلمه کلیدی بستگی دارد. به طور کلی حداقل 5 الی 12 ماه با توجه به حوزه رقابت کسب و کارها، زمان لازم است تا یک سایت به صورت اصولی به نتایج برتر گوگل برسد.

برخی از کارفرمایان ممکن است که بخواهند در مدت زمان کمی به نتایج برتر برسند که در این صورت قیمت سئو سایت آنها بیشتر خواهد شد. چرا که یک سئوکار باید زمان زیادی برای انجام کارها صرف کند و همچنین باید تعداد رپورتاژ های زیادی در این مدت منتشر کند که این خود هزینه زیادی را می طلبد.

8- وضعیت فعلی سایت

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذار در قیمت سئو، وضعیت فعلی سایت است. اینکه وضعیت کنونی سایت شما چگونه است و چه اقداماتی بر روی سئو سایت پیاده سازی شده است. سایت هایی که بزرگ و تعداد صفحات زیادی دارند، ممکن است قبلا اشتباهات زیادی بر روی آن انجام شده باشد و دچار خطاهای بسیاری باشد. در نتیجه برای برطرف کردن اشتباهات و خطاهای موجود باید زمان زیای صرف شود که این خود باعث افزایش قیمت سئو سایت میشود.

قیمت سئو سایت در سئو موشک

همان طور که در بالا گفتیم قیمت سئو سایت به پارامترها، خواسته ها و اهدافی که شما دارید بستگی دارد، بنابراین نمیتوان به صورت دقیق برای هر حوزه ای بدون آنالیز و بررسی کردن، قیمت دقیق بیان کرد. شما با توجه به اهداف و مسیر کسب و کار خود میتوانید، یکی از این پارامترها را انتخاب کنید. سپس با مشاوره گرفتن از شرکت های بزرگ خدمات سئو مانند سئو موشک از هزینه تقریبی سئو سایت خود آگاه شوید.

در شرکت سئو موشک خدمات سئو در سه پلن برنزی، نقره ای و طلایی و یک پکیچ سئو تضمینی برای کسب و کارها ارائه شده است. شما با توجه به نیاز کسب و کار و بودجه خودتان میتوانید یکی از این پلن ها را انتخاب کنید. به این نکته توجه کنید که در مجموعه سئو موشک خدمات سئو به صورت حرفه ای و تضمینی با مناسب ترین قیمت انجام میشود. اگر به سئو نیاز دارید بر روی لینک خدمات سئو سایت کلیک کنید تا با پلن های ارائه شده توسط مجموعه سئو موشک آگاه شوید و با توجه به نیاز خودتان یکی از آنها را انتخاب کنید.

برای آگاهی بیشتر درباره هزینه سئو سایت خود نیز میتوانید به سایت seomoshak.com مراجعه کنید و با کارشناسان سئو موشک ارتباط بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

منبع: seomoshak.com

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/q90GDBpQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
محمد حسین :
2 هفته پیش
سلام وقت بخیر من در حوزه خدماتی تعمیر گیربکس اتوماتیک فعالیت میکنم چند سالی هم است سایت تک گیربکس را راه اندازی کرده ام الان اگر بخوام خدمات سئو برای تعمیرگاه تک گیربکس انجام بدم جواب گو هست؟ به هزینه کردنش می ارزه؟
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهنهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوست
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه