دوشنبه, ۲۴ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Mon, 15 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

اینکه محصولات و خدمات یک شرکت تا چقدر فوق العاده هستند بی اهمیت است، اگر این محصولات را تبلیغ نکنند چرا که هیچ کس در مورد این محصولات چیزی نخواهد دانست. هدف از هر کمپین تبلیغاتی دستیابی به بیشترین مخاطب ممکن و جذب حداکثری مشتریان جدید با هزینه ای متناسب است. اگر به درستی انجام گیرد این کمپین تبلیغاتی به سرمایه گذاری بی بدیلی برای شرکت تبدیل می شود و در غیر این صورت کمپین تبلیغات انجام شده حکم دور ریختن سرمایه آن شرکت را دارد.

به گزارش هورموند، ۱۰ نکته کلیدی که توجه به آنها در مسیر اجرای یک کمپین تبلیغاتی بسیار حائز اهمیت است به شرح زیر است:

1- مخاطبان هدف خود را دقیقا تعیین کنید

یک کمپین تبلیغاتی باید معطوف به بخش خاصی از بازار باشد.

یک اشتباه رایج این است که تبلیغات به صورت ژنریک انجام گیرد که به زبان مشتریان هدف صحبت نکند و توجه آنها را جلب نسازد.

برای یک کمپین تبلیغاتی موفق باید مشتریان هدف تعیین شوند و اطمینان حاصل شود که کمپین تبلیغاتی در حال اجرا به صورت متمرکز با آنها صحبت می کند.

2- مزیت رقابتی تان را پررنگ تر جلوه دهید

یکی از کلید های موفقیت در یک کمپین تبلیغاتی تأکید بیشتر بر موفقیت های شرکت است- آن دسته از عواملی که موجب مزیت رقابتی شرکت شده است. - بسیاری از کمپین های تبلیغاتی هوشمندانه اجرا می شوند، اما در معرفی صحیح مزایا و ویژگی های برتر محصول یا خدمت شکست می خورند.

تنها در صورتی یک کمپین تبلیغاتی برای مشتریان بالقوه ارزش ایجاد می  کند که با دقت بر مزایای محصول تأکید کرده باشد.

3- تصویر برندتان را در ذهن ها ثبت کنید

کمان لوگوی مک دونالد را حتی در شرایطی که یک فرد با سرعت بالا در حال عبور از یک بزرگراه باشد تشخیص می دهد. محصولات بسیار زیادی هستند که از طریق لوگو یا بسته بندی شان به سرعت در ذهن افراد شناخته می شود. متأسفانه بسته بندی مقوله ای است که اکثر شرکت های ایرانی در آن ضعیف عمل کرده اند. تصویر برند بسیار حائز اهمیت می شود وقتی که در کمپین تبلیغاتی و اقدامات ترویجی یک محصول استفاده می شود. بسیاری از شرکت های تبلیغاتی اقدام به ساختن یک تصویر مستمر که در ذهن مخاطب ثبت شود نمی  کنند و با این کار شانس تأثیر گذاری عمیق بر چشم انداز محصول در ذهن مشتریان را از دست می دهند.

4- باید هزینه کنید تا درآمد کسب کنید

راه های فراوانی برای پس انداز پول های شرکت وجود دارد، اما کمپین تبلیغاتی جای مناسبی برای صرفه جویی در هزینه ها نیست، چراکه این امر مستقیما بر فروش و سودآوری شرکت تأثیر می گذارد. کمپین تبلیغاتی موفق هزینه بر است، چراکه نتیجه بخش خواهد بود.

5- در مکان مناسب تبلیغ کنید

افراد طراح کمپین تبلبغاتی باید این موضوع را مدنظر داشته باشند که مجله مورد علاقه یا برنامه رادیو و تلویزیون مورد علاقه آنها شاید رسانه مورد علاقه مخاطبان هدف کمپین تبلیغاتی آنها نباشد.

قبل از انتخاب رسانه تبلیغاتی باید مخاطبان هدف دقیقا شناسایی شوند تا مشخص شود بیشتر چه چیزهایی را می بینند، گوش می کنند و مطالعه می کنند تا بدین وسیله بتوان رسانه صحیح کمپین تبلیغاتی را انتخاب کرد.

پس از آن با تبلیغات در رسانه های انتخاب شده می توان اطمینان خاطر داشت که مخاطبان هدف بیشتری در معرض کمپین تبلیغاتی قرار گرفته اند.

6- اجازه ندهید بودجه شما کمپین تبلیغاتی شما را هدایت کند

اگر بودجه تبلیغات مثلا ماهانه ۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شود، این صرفا از منظر حسابداری است. مدیر تبلیغات هوشمند نباید با دید حسابداری به این بودجه بنگرد و دقیقا براساس دوره های مالی حسابداری از این بودجه استفاده کند.

7- تنوع ایجاد کنید

بسیار رایج است که شرکت های بزرگ براساس قیمت و نرخ بازگشت سرمایه بهترین مکان برای تبلیغات را انتخاب و توقف می کنند، درحالی که مانند هر سرمایه گذاری دیگر منطقی نیست که همه تخم مرغ ها در یک سبد گذاشته شود. بهتر است بودجه کمپین تبلیغاتی به نحوی گسترده مصرف شود که گستره ای از رسانه های متفاوت که مناسب با بودجه و مخاطبان هستند، انتخاب شوند.

8- تلاش نکنید همه چیز برای همه کس باشید!

هیچ محصول و خدمتی مناسب همه افراد نیست. برخی کسب و کارها به اشتباه تلاش می کنند تا به همه بازار دست یابند. معمولا این شیوه مثمرثمر واقع نمی شود. برای موفقیت در یک کمپین تبلیغاتی باید مخاطبان آن کمپین تعیین شوند و تلاش شود برای آن بازار خاص همه چیز را فراهم کرد.

9- قبل از هر چیز تبلیغات تان را آزمایش کنید

اگر زمان یا سرمایه کافی وجود داشته باشد یکی از بهترین شیوه های آزمون اثربخشی تبلیغات استفاده از گروه های تمرکز است(Focus Group)   آیا آنها مفهوم و پیام آن کمپین تبلیغاتی را از دریافت کرده اند؟ آیا تبلیغاتی که قصد اجرای آن وجود دارد مفهوم مدنظر را انتقال می دهد؟ اگر این طور نیست؛ نظر آنها در خصوص انتقال بهتر مفهوم و شیوه اجرای اثربخش پرسیده شود. راه های ارزان قیمت تر دیگری نیز وجود دارد. مانند: توزیع پرسشنامه.

10- کمپین تبلیغاتی تان را ارزیابی کنید

بسیار آسان است که از مشتریان جدید پرسیده شود اسم برند را از کجا شنیده اند و با آن آشنا شده اند. این ارزیابی کمک می کند تا مشخص شود کدام بخش از کمپین تبلیغاتی اثربخشی بیشتری داشته است و کدام رسانه سودآورترین فرصت برای شرکت محسوب می شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/3h67kjK2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2844 روزنامه فرصت امروز  «پُلی ای آی» ۸۶ میلیون دلار جذب کرد؛ جنگ جدید بر سر مرکز تماس و تجربه مشتری تسلا وارد مرحله تازه آزمایش روبوتاکسی شد؛ بدون ناظر انسانی، وسط خیابان های آستین IPO در هند: عرضه اولیه ۱.۲ میلیارد دلاری «ICICI Prudential AMC» با استقبال کامل روبه رو شد بورس های جهان محتاط شدند؛ بازارها منتظر تصمیم بانک های مرکزی و داده های کلیدی قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ بانک های اروپا و موج تازه صعود؛ وقتی «اقتصاد قدیمی» با فناوریِ جدید جان می گیرد دعوای ۲۳۰ میلیارد دلاری روسیه با «یوروکلیر» در بلژیک؛ پرونده ای که بازارها را حساس می کند چین از پنج مقصد اصلی صادرات آلمان خارج می شود؛ نشانه ای از تغییر نقشه تجارت اروپا قیمت خودرو های داخلی و مونتاژی در بازار / ۲۴ آذر ۱۴۰۴ ژاپن: شاخص اعتماد تولیدکنندگان به اوج ۴ ساله رسید؛ بازارها چشم به راه تصمیم بانک مرکزی قیمت دلار امروز بازار آزاد دوشنبه ۲۴ آذر در کانال ۱۳۱ هزار تومان فیلیپس به دنبال خرید «SpectraWAVE»؛ رقابت در پزشکیِ تصویرمحور تیزتر می شود چه زمانی بیمه موبایل شامل تعویض دستگاه می‌شود؟ شرایط پوشش کامل چیست؟ قیمت طلا و سکه امروز دوشنبه ۲۴ آذر ۱۴۰۴
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیکد تخفیف فیلیموبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d