شرکت دیزنی به عنوان مالک اصلی برند هولو در تازه ترین اقدامش شروع به رونمایی آزمایشی از سرویس تبلیغاتی این پلتفرم کرده است. هدف اصلی هولو در این گام جلب نظر کسب و کارهای کوچک و میان رده است. این امر به توسعه هرچه بهتر ابزار تبلیغاتی این پلتفرم و بهبود آن برای همکاری با دیگر برندهای بزرگ کمک خواهد کرد. براساس گزارش رسمی برند هولو استفاده از ابزار تبلیغاتی این پلتفرم با هزینه های اندک مانند 500 دلار نیز امکان پذیر خواهد بود. با این حساب هولو قصد رقابت با سایر پلتفرم های پخش زنده ویدئو را دارد.
ابزار مدیریت تبلیغات هولو امکان طراحی و بارگذاری ویدئوهای بین 15 تا 30 ثانیه را فراهم خواهد کرد. مدت زمان موردنظر در راستای احترام به مخاطبین هولو در نظر گرفته شده است. امروزه یکی از اعتراض های اصلی مخاطب های پلتفرم های پخش آنلاین ویدئو در سراسر دنیا نمایش فراوان محتوای تبلیغاتی است. این امر چند ماه پیش موجب بازنگری یوتیوب در قوانین پخش تبلیغاتش شد. با این حساب هولو قصد تکرار تجربه تلخ یوتیوب را ندارد.
کسب و کارهای کوچک و میان رده برای استفاده از ابزار تبلیغاتی هولو امکان هدف گذاری بر روی مخاطب های خاص براساس معیارهایی نظیر سن، جنسیت، محل سکونت و سلیقه شخصی را دارد. اطلاعات مربوط به محل سکونت کاربران براساس تحلیل اتصال اینترنت شان ارائه خواهد شد. این نکته دارای اهمیت بسیار زیادی است. برخی از برندهای معتبر در طول سال های اخیر به دلیل نقض حریم خصوصی کاربران با مشکلات بسیار زیادی مواجه شده اند. هولو از همین ابتدا در تلاش برای پیشگیری از بروز چنین بحران های ناگواری است، بنابراین اطلاعات مربوط به محل اتصال کاربران با رضایت کامل آنها ذخیره سازی خواهد شد.
مطلب مرتبط: روش های تبلیغات
برند هولو براساس آخرین رتبه بندی کسب و کارها در ایالات متحده در میان 200 برند برتر بازار ایالات متحده قرار گرفته است. این امر به معنای دامنه به نسبت وسیع مخاطب هدف برای این پلتفرم است. با این حساب سایر برندها برای همکاری تبلیغاتی با این برند انگیزه های قوی خواهند داشت. یکی از نقاط قوت هولو به عنوان یک پلتفرم پخش محتوای ویدئویی به صورت آنلاین مدیریت مرکزی دیزنی است. اعتبار شرکت دیزنی در عرصه کسب و کار کمک بسیار زیادی به توسعه هرچه سریع تر هولو در عرصه تبلیغات خواهد کرد.