جمعه, ۱۴ آذر(۹) ۱۳۹۹ / Fri, 4 Dec(12) 2020 /
           
فرصت امروز

مرسدس بنز به شکست خود اعتراف کرد

3 هفته پیش ( 1399/8/21 )
پدیدآورنده : امیر آل علی   پدیدآورنده : جیکوب اولیویا  

در تاریخ برند مطرح مرسدس بنز سابقه نداشته است که مدیری از این شرکت اعلام نماید که در یک پروژه با شکست مواجه شده ‎اند. درواقع اگر پیگیر اخبار این برند آلمانی باشید، متوجه این امر خواهید شد که آنها در حوزه ‎هایی نظیر فرمول یک، همواره یکی از مدعیان اصلی محسوب شده‎ اند. با این حال به نظر می رسد که تلاش های بنز برای تولید اتوموبیل های خودران به پایان رسیده است. دلیل این امر نیز به خاطر سیاست قدیمی این شرکت است که براساس آن هرگز وارد رقابتی نخواهد شد که از به نتیجه رسیدن در آن اطمینان داشته باشد. درواقع به نظر می ‎رسد که بودجه این بخش قرار است که صرف اقدامات دیگری شود.

مرسدس بنز اعتراف شکست

در این راستا ذکر این نکته ضروری است که شرکت دایملر به عنوان برند مادر بنز، از جمله سهامداران اصلی تسلا بوده و به نظر می ‎رسد که قرار است که نیاز آنها از طریق تسلا تامین شود. در این راستا فراموش نکنید که برندهای دیگری نیز سخت مشغول فعالیت در این زمینه بوده و آنها نیز می ‎توانند از جمله گزینه‎ های مدیران مرسدس بنز باشند. تحت این شرایط سوال مهمی که مطرح است این است که آیا این سیاست درست خواهد بود و یا طی چند سال آینده به عنوان یکی از تصمیمات اشتباه مدیریتی، از آن یاد می‏ شود؟

منبع : motor1
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/8CuGSnJk
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
استعلام قیمت های روز
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
بهترین کتاب های تاریخ در زمینه دورکاری
همکاری بازاریابی با اینفلوئنسرها در دوران کرونا
چگونه رابطه برندمان با مشتریان را بهبود بخشیم
بهترین کتاب های تاریخ برای ایجاد تعادل میان کار و زندگی شخصی
ترندهای بازاریابی محتوایی در سال 2021
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه