بانک سامان با هدف ایجاد ارزش افزوده برای مشتریان و خدمات رسانی مناسب تر، از نسل جدید کسب و کار باشگاه مشتریان با نام تجاری «سامانیوم» رونمایی کرد.
به گزارش «فرصت امروز»، باشگاه مشتریان بانک سامان در راستای تأمین نیازها و ایجاد منافع بیشتر برای مشتریان ایجاد شده است تا با گردآمدن مشتریان در کنار یکدیگر، امکان ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای آنها فراهم شود، بنابراین مشتریان بانک سامان با عضویت در «سامانیوم» و ثبت مشخصات و سلایق خود در زمینه های ورزشی، هنری و تفریحی، از خدمات مرتبط آن بهره مند می شوند.
براساس این گزارش، عرضه خدمات متنوع بانکی و بیمه ای با شرایط آسان و شرایط مناسب تر، ارائه کدهای تخفیف روی کالاها و خدمات متنوع و امکان بازگشت نقدی و قرعه کشی مداوم و اهدای جوایز متنوع از جمله ویژگی های باشگاه مشتریان بانک سامان است.
در نخستین قرعه کشی بزرگ «سامانیوم» تمام اعضای باشگاه می توانند از روز یکشنبه 11 آذرماه تا 11 دی به مدت یک ماه با عضویت، فعالیت و دعوت سایرین به باشگاه «سامانیوم» در قرعه کشی یک دستگاه گوشی تلفن همراه آیفون Xmax و ده ها هدیه ارزنده دیگر شرکت کنند.
همچنین سید احمد طاهری بهبهانی، مدیرعامل بانک سامان در پایان مراسمی که دیروز به همین مناسبت برگزار شد، از درخواست یک بانک بزرگ اروپایی برای ادامه همکاری با این بانک خبر داد.
او با اشاره به ۲۰ سال فعالیت بانک سامان در حوزه بانکداری گفت: در این ۲۰ سال موفق شده ایم که آبروی بین المللی برای این بانک کسب کنیم. بانک سامان امروز در سراسر دنیا شناخته شده و با وجود تنگناهای سیاسی که به کشور تحمیل شده، موقعیت آن قابل قبول است.
طاهری بهبهانی با تاکید بر اینکه بانک سامان به فعالیت و ارائه سرویس به مشتریان خود ادامه خواهد داد، ادامه داد: در دوره تحریم های جدید همچون دوره قبلی تحریم ها روی تامین نیازهای حوزه دارو و غذا تمرکز می کنیم.
وی در پایان با اشاره به ارتباطات بین المللی این بانک، گفت: یک بانک اروپایی بزرگ برای ادامه همکاری با بانک سامان درخواست داده که افتخار بزرگی برای ما و ایران محسوب می شود.