پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

این تاثیرگذار است، کارآمد است، قابل اعتماد است، شرکت ها علاقه دارند که از آن استفاده کنند و این باعث برتری آنها نسبت به رقبای خود می شود. کمپین های تبلیغاتی به طور مخصوصی برای شرکت ها ساخته شده اند تا بیشترین سر و صدا و تاثیر را ایجاد کنند. این فرآیند یکی از بهینه ترین راه های تاثیرگذاری بر مخاطبان و تصاحب کردن ذهن و افکار آنهاست.

تبلیغات که یکی از موثرترین روش های بازاریابی به شمار می رود، راهی برای ترویج و ارسال پیامی به مخاطبان برای فروش یک محصول یا سرویس است. با توجه به اعداد و ارقام، در حال حاضر شرکت های سرتاسر دنیا سالانه بیش از 450 میلیارد دلار به تنهایی صرف تبلیغات می کنند.

کمپین تبلیغاتی موثر

می توان قاطعانه گفت که این رقم در سال های پیش رو افزایش خواهد یافت، چرا که سازمان ها همواره به دنبال پیدا کردن روش هایی جدید برای نفوذ در ذهن و آگاهی مردم هستند. اجرای یک برنامه، یا چندین کمپین تبلیغاتی مناسب به صورت همزمان، نظر مشتریان احتمالی شرکت ها را جلب خواهد کرد.

1- استفاده از رسانه های چاپی برای رساندن پیام خود به مردم

بسیاری از افراد از خواندن روزنامه ها و مجلات لذت می برند و رسانه های چاپی درباره این دو روش ارتباط است. اگر می خواهید میلیون ها نفر تبلیغات شما را بخوانند و از برند شما آگاه شوند، استفاده از این جریان به خصوص یکی از بهترین راه ها برای بر سر زبان ها انداختن کمپین تان است.

با مجموع هزینه تبلیغات 34 میلیارد دلار تنها در ایالات متحده، روزنامه ها و مجلات دو مورد از موثرترین ابزارهای تبلیغاتی برای ترویج برنامه های بازاریابی شرکت ها هستند. تبلیغات چاپی ایجاد مزاحمت نمی کنند، زیرا برخلاف سایر رسانه ها که مشتریان حق انتخابی ندارند، افراد می توانند به آنها توجه نکنند. همچنین برخلاف باور عموم که رسانه های چاپی حوصله سربر هستند، تبلیغات در این رسانه ها می توانند بسیار خلاقانه باشند.

کمپین تبلیغاتی موثر

اگر شما و تیم تان به دنبال راهی برای گسترش خود هستید، پس اجرای یک کمپین تبلیغاتی در رسانه های چاپی می تواند بهترین کاری باشد که قادر به انجام دادن آن هستید.

مزایا: دسترسی وسیع، نمایش، تاثیرگذاری و تقاضای بیشتر

مطلب مرتبط: نگاهی به کمپین های تبلیغاتی برتر دنیا

2- استفاده از بیلبوردها برای جلب توجه مردم

بیلبوردهای کنار جاده که در اوایل دهه 1800 میلادی به عنوان یک گزینه تبلیغاتی به کار گرفته شدند، رسانه استانداردی برای استفاده در کمپین تبلیغاتی هستند. هر شرکتی، کوچک یا بزرگ، محلی یا چند ملیتی، از این پلتفرم برای تبلیغ برند، سرویس یا محصول خود استفاده می کند.

در گذشته سازمان های مختلف با موفقیت از کمپین های تبلیغاتی بیلبوردی استفاده کرده اند، چرا که بیلبوردها در 24 ساعت هفت روز هفته نشان داده می شوند، خلاقانه اند، چشم گیرند، تاثیرگذارند و هزینه ای برای بیننده ندارند (نیاز به خرید رادیو یا روزنامه نیست) و در کل بسیار شگفت انگیزند. در اینجا ببینید که کوکاکولا چگونه در طول سالیان از بیلبوردها و سایر کمپین های شهری برای تبلیغ برند خود استفاده کرده است.

کمپین تبلیغاتی موثر

مزایا: تاثیرگذارند، مخاطبان تضمینی را فراهم می کنند، گسترش سریع تر، اجازه تکرار پیام را می دهند، شرکت های زیادی از آن استفاده می کنند و تبلیغ کننده به طور کامل بر فضای تبلیغات کنترل دارد.

3- تکیه بر تابلوهای جاده ای و تبلیغات گذری

رسانه های گذری و تابلوهای جاده ای به طور همیشگی توسط شرکت ها برای ترویج برند خود به کار گرفته می شوند. در واقع، اگر سری به مرکز شهر بزنید، خواهید دید که در هر ناحیه شهری، جاده ها، پل ها و روگذرها چندین تابلوی تبلیغاتی در خود دارند.

حتی رسانه های گذری نیز برای شرکت ها بسیار مفیدند، زیرا به دلیل حمل و نقل دسترسی جغرافیایی بیشتری فراهم می کنند. تبلیغات روی رسانه های حمل و نقل مانند تاکسی ها، قطارها، اتوبوس ها یا حتی ایستگاه های قطار و اتوبوس، می تواند برای شما پهناوری در طول شهر ایجاد کنند.

مزایا: مسافران روزمره تبلیغ شما را خواهند دید، مخاطب عظیم، قابلیت دید در زمان طولانی، فرصت های متعدد.

4- برگزاری رویداد های کمپینی

اگر می خواهید ارقام فروش را بالا ببرید و جهشی فوق العاده برای برندتان ایجاد کنید، آنگاه سازماندهی چندین رویداد همگی در یک منطقه باید یکی از گزینه های شما باشد. مردم همواره به دنبال دلایل مسخره ای برای خرید هستند و برنامه رویداد شما می تواند دلیلی به آنها بدهد. به عنوان مثال رویداد روز شکرگزاری Macy’s را مشاهده کنید که خرید و رسم و رسومات در کنار همدیگر قرار داده شده اند.

مزایا: لذت بخش برای مشتریان، چیزی متفاوت برای ارائه دادن و جذب هزاران نفر.

5- کمپین های تبلیغاتی رادیویی برای صمیمیت

رادیو یکی از مقاوم ترین کانال ها برای تبلیغ محصول تان است. استفاده از امواج رادیو می تواند برای شرکت شما مفید باشد، چراکه به سرعت به صدها نفر دسترسی خواهد داشت. بسیاری تبلیغ های رادیو را صمیمی می پندارند زیرا راهی برای ارتباط مستقیم با مشتری هستند.

مزایا: صمیمیت برند را ترویج می دهد، برای شرکت ها ارزان تر از سایر رسانه هاست و شما می توانید مسابقاتی برگزار کرده و مردم را به ارتباط مستقیم با خودتان مجبور کنید.

6- بهره وری از کیوسک های ستونی (میله ای)

استفاده از تبلیغات کیوسک های ستونی روشی منحصربه فرد برای ترویج محصولات و خدمات شماست. اگر شما چندین بورد کوچک و فشرده، در یک مسیر و به صورت طولانی در هر شهری روی ستون های الکتریک یا اعلام ترافیک قرار دهید، به طور قطع پیام معتبری ارسال خواهید کرد. کمپین های ستونی می توانند با جلب توجه مشتریان شما تاثیر مثبتی بر ذهن آنها بگذارند.

مزایا: جلب توجه بی قید و شرط مردم باعث ایجاد آگاهی با هزینه کمی می شود و ایجاد اعتبار می کند.

7- کمپین تبلیغاتی مراکز خرید

قرار دادن تبلیغ محصول تان در یک مرکز خرید می تواند یک شاهکار بازاریابی برای ترویج برندتان باشد. در این کمپین تبلیغاتی که معمولا به چشم آخرین تلاش برای تبلیغ دیده می شود، شرکت ها به طور مداوم تبلیغاتی در مرکز خرید قرار می دهند به این امید که مشتری به هنگام خرید محصول آنها را برگزیند. شما می توانید تبلیغات تان را در پوسترها، بیلبوردها، تابلوها، پس زمینه ها قرار دهید و از طریق سیستم صوتی عمومی، اعلامیه های تبلیغاتی صادر کنید. از آنجایی که کمپین های تبلیغاتی مراکز خرید می توانند از نوع متفاوتی باشند، قیمت ها نیز متفاوت است.

مزایا: شما دقیقا قبل از خرید، آخرین حرف ها را وارد ذهن مشتری خواهید کرد.

مطلب مرتبط: کمپین تبلیغاتی چیست؟/ چطور کمپین تبلیغاتی موفق طراحی کنیم؟

8- اجرای کمپین تبلیغاتی در سینما

فرض کنید که تبلیغ تان را دقیقا پیش از شروع یک فیلم در سینما نشان دهید. در نظر داشته باشید که مخاطب شما نمی تواند کانال را عوض کند یا از آنجا خارج شود یا به تبلیغ شما بی محلی کند. کمپین تبلیغاتی سینما روشی بسیار موثر برای ترویج برندتان است، زیرا اتاقی پر از افراد را در اختیار دارید که تبلیغ شما را – تصویر، موشن یا حتی پیامی صوتی – بر روی صفحه بزرگ نمایش می بینند.

کمپین تبلیغاتی موثر

این روش تبلیغ بسیار تاثیرگذار است و می تواند با سرمایه گذاری اندکی، نتایجی مثبت ایجاد کند. همچنین می توانید ژانر سینمایی که می خواهید برند و تبلیغات شما در آن نشان داده شود را انتخاب کنید. برای مثال، اگر فیلمی درباره بیوگرافی یک ستاره ورزشی در حال پخش است، پس برند نوشیدنی انرژی زای شما می تواند حداکثر تاثیر را با تبلیغ خود ایجاد کند.

مزایا: همزمان به صدها نفر نشان داده می شود، توجه بی قید و شرط بینندگان را در اختیار دارد، به مخاطبین هدف شما ارائه می شود.

خب، الان بهترین موارد از کمپین تبلیغاتی را می شناسید و می توانید میان آنها انتخاب کنید. امیدواریم که بهترین ها را انتخاب کنید و تبلیغ برندتان را شروع کنید تا به توجهی که مدنظرتان است دست پیدا کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/MacJBG1T
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه