شنبه, ۲۵ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Sat, 13 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

برندسازی مجدد از جمله اقداماتی است که همواره با تردیدهایی همراه بوده و برخی از مدیران آن را اشتباهی بزرگ می دانند. درواقع تصور آنها این است که چنین اقدامی به معنای از دست دادن تلاش هایی است که برای آنها چندین سال زحمت کشیده شده است. در نقطه مقابل طرفداران این استراتژی بر این باور هستند که در جهان متغیر، عدم انجام این اقدام می تواند یک کسب و کار را بیش از حد قدیمی نشان دهد. با این حال به صورت کلی هر دو عقیده نادرست بوده و همه چیز به شرایط بستگی دارد. درواقع ممکن است این اقدام برای یک برند کاملا نتیجه بخش باشد و برای برندی دیگر نتایج فاجعه بار ایجاد نماید. به همین خاطر در ادامه شرایطی را بررسی خواهیم کرد که به معنای مناسب بودن برندینگ مجدد است. 

همه آن چیزی که درباره برندینگ مجدد باید بدانید

1-ظاهری ساده تر و جذاب تر را می خواهید 

این امر بسیار طبیعی است که در شروع کسب و کار خود، بودجه و زمان کافی برای تمرکز بر روی لوگو را نداشته باشید. به همین خاطر پس از مدتی ممکن است به فکر طرحی حرفه ای تر باشید. در این رابطه مهمترین اصل این است که نام برند شما هیچ گاه نباید تغییر کند. این امر درست به مانند آن است که برندی را تخریب نمایید و همه چیز را از دست خواهید داد. همچنین سطح تغییرات نباید به قدری باشد که ارتباط لازم با طرح قدیمی حفظ نشود. در این راستا آمارها حاکی از آن است که طرح های ساده تر، در ذهن ماندگاری بالاتری را هم دارند. به همین خاطر توصیه می شود که از نمونه های پیچیده خودداری کنید. به صورت کلی اگر به دنبال افزایش سادگی و جذابیت برند خود هستید، برندینگ مجدد بدون شک انتخابی درست خواهد بود. 

مطلب مرتبط: ری برندینگ مناسب: الزامات حیاتی

2-به دنبال فراموش کردن گذشته هستید 

ممکن است برند شما تا به امروز موفقیت های لازم را به دست نیاورده است و یا یک بحران را سپری کرده اید. تحت این شرایط تغییر برند می تواند این تصور را در ذهن مخاطب ایجاد نماید که شما در حال بهترشدن هستید. درواقع برند آیینه هویت سازمانی شما است و می توانید از آن برای فراموش کردن گذشته نیز استفاده کنید. 

3-رقبای شما چنین اقدامی را در دستور کار قرار داده اند 

ممکن است تغییر برند به ترندی در حوزه کاری شما تبدیل شده باشد. تحت این شرایط ضروری است که شما هم این اقدام را انجام دهید. همچنین توصیه می شود که همواره خود را به جای مشتری قرار دهید. چه حسی نسبت به برند دارید؟ این مسئله کمک خواهد کرد تا نسبت به این موضوع تصمیم گیری نمایید که آیا زمان تغییر فرا رسیده است و یا همین شرایط را می توانید ادامه دهید. 

در نهایت توصیه می شود که تجربه کسب و کارهای مختلف در رابطه با برندینگ مجدد را مطالعه نمایید تا این اقدام را بتوانید به بهترین شکل انجام دهید. 

منبع : epiclaunch
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qqny8s7x
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه