پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Thu, 1 May(5) 2025 /
           
فرصت امروز

کمپین بازاریابی ارتباط از نوع قهوه نسکافه - یکی از سخت ترین کارها برای عابرین پیاده انتظار کشیدن پشت چراغ قرمز است. این موضوعی است که برند نسکافه هم به آن رسیده است و برای آن دست به اجرای یک کمپین بازاریابی خلاقانه زده است.

نسکافه که در راستای کمپین های اجتماعی خود همچنان از ایده های تعاملی و ارتباطی برای ایده های بازاریابی خود استفاده می کند این بار به سراغ چراغ های انتظار عابرین پیاده رفته و کمپین ارتباط از نوع نسکافه Instant Connections را اجرایی کرده است. 

عابرین پیاده که پشت خط عابر می ایستند و باید با کلیک چراغ در انتظار سبز شدن آن باشند به جای آن با دستگاه قهوه ساز نسکافه روبه رو می شوند که به یک مانیتور کوچک مجهز است. در تصویر فردی که آن سوی خیابان ایستاده است نشان داده می شود و اگر هر دو با هم کلید دستگاه را فشار بدهند یک فنجان قهوه رایگان دریافت خواهند کرد.

نتیجه این کمپین بازاریابی خلاقانه بسیار جالب توجه است: در یک روز ۳۱۸ ارتباط از نوع قهوه نسکافه اتفاق افتاد و ۳۳ های فایو و ۲۵۸ دست تکان دادن و ۸۳۹ لبخند نقش بست و البته تعداد بی شماری مکالمه بین افراد صورت گرفت.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/AEforxU2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیما
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه