چهارشنبه, ۲۶ آذر(۹) ۱۴۰۴ / Wed, 17 Dec(12) 2025 /
           
فرصت امروز

اینفلوئنسر مارکتینگ در طول سال‎ های اخیر توسعه بسیار زیادی پیدا کرده است. اغلب برندها در تلاش برای توسعه کسب و کارشان اقدام به همکاری با دست‎ کم یک اینفلوئنسر مشهور در سطح شبکه ‎های اجتماعی نموده‎ اند. این امر رقابت بسیار زیادی را به همراه داشته است بنابراین اینفلوئنسرها در شبکه‎ های اجتماعی شرایط بسیار خوبی را تجربه می‎ کنند. این امر از یکسو همراه با توجه مخاطب هدف به آنها و از سوی دیگر پیشنهادهای مالی هنگفت از سوی کسب و کارهای مختلف است.

تاثیرگذاری اینفلوئنسرها بر روی مخاطب هدف برندها یکسان نیست. براساس گزارش موسسه Convince & Convert، نسل جوان بیشترین تاثیرپذیری از اینفلوئنسرها را دارد. این امر موجب همکاری هرچه بیشتر برندهایی با دامنه وسیع مشتریان جوان با اینفلوئنسرها شده است. یکی از نکات اساسی در این مورد مربوط به میانگین سنی جوان اینفلوئنسرهاست بنابراین تاثیرگذاری بالای آنها بر روی گروه همسالان امری طبیعی خواهد بود.

اینفلوئنسر مارکتینگ کسب و کارهای کوچک

اگرچه اینفلوئنسر مارکتینگ شیوه جذابی برای جلب نظر مخاطب هدف محسوب می ‎شود، اما برای تمام کسب و کارها مناسب نیست. این امر در مورد هرگونه الگوی بازاریابی صحت دارد. هدف اصلی در مقاله کنونی بررسی تناسب الگوی بازاریابی فوق با ماهیت کسب و کارهای کوچک است.

نیاز مشتریان چیست؟

مشتریان کسب و کارهای کوچک در پایان روز نیازهای ساده و روشنی دارند. آنها نیاز به زندگی بهتر و ساده‎ تر دارند بنابراین هرگونه محصولی که به آنها برای تحقق هدف فوق کمک نماید، مورد استقبال‎ شان قرار خواهد گرفت. برخی از برندها در فرآیند شناسایی نیازهای اساسی مشتریان درگیر روندهای پیچیده می‎ شوند. کارآفرینان در بازارهای محلی نیازی به همکاری با اینلوئنسرهای بین‎المللی ندارند. این امر علاوه بر بار مالی سنگین، نتیجه مناسبی نیز در پی نخواهد داشت.

شاید در نگاه نخست نیاز برندها به اینفلوئنسرها در سطح کسب و کارهای کوچک بسیار اندک باشد. نکته مهم در این میان همکاری با اینفلوئنسرهای مناسب برای کسب و کارهای کوچک است. کاربران در شبکه‎ های اجتماعی بسیار سخت به برندها اعتماد می ‎کنند. همین امر موجب همکاری میان اینفلوئنسرها و برندها می‎ شود. مهمترین مسئله در این میان همکاری میان برندهای کوچک با اینفلوئنسرهای محلی است. فقط در این صورت همکاری موردنظر سوده خواهد بود.

مطلب مرتبط: چالش همکاری با اینفلوئنسرها

چه زمانی از اینفلوئنسرها استفاده کنیم؟

اینفلوئنسرها در شبکه‎ های اجتماعی گونه‎ های مختلفی دارند. متاسفانه اغلب برندها فقط به دنبال همکاری با اینفلوئنسرهای مشهور و دارای فالوورهای چند میلیونی هستند. مهمترین مسئله در این میان انتخاب اینفلوئنسری با توانایی تاثیرگذاری بر روی مخاطب هدف است. این امر در مورد کسب و کارهای کوچک با حوزه فعالیت محلی شامل اینفلوئنسرهای محلی می ‎شود.

زمان مناسب برای همکاری با اینفلوئنسرها براساس شرایط هر کسب و کار متفاوت است. برخی از برندها از همان ابتدا شروع به همکاری با اینفلوئنسرها می ‎کنند، با این حال برخی دیگر به دلیل تجربه و اعتبار بالا در بازارهای محلی نیازی به همکاری موردنظر ندارند بنابراین ماهیت همکاری با اینفلوئنسرها براساس نیاز کسب و کار تعیین می‎ شود. اشتباه برخی از برندها تلاش برای همکاری با اینفلوئنسرها به هر قیمتی است. رقابت گسترده در این عرصه و مطالعه مطالبی پراکنده در مورد اهمیت این حوزه مهمترین دلیل بروز چنین رفتارهایی از سوی برندهاست. هرچه توانایی یک کسب و کار برای پرهیز از چنین رفتارهایی بیشتر باشد، موفقیت بیشتری در عرصه بازاریابی کسب خواهد کرد.

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/VyExWBhu
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
شماره 2845 روزنامه فرصت امروز قیمت طلا و سکه در آخرین معاملات بازار / ۲۵ آذر ۱۴۰۴ «خروج مدیرعامل» در Star Entertainment: وقتی بازسازی سخت تر از چیزی است که روی کاغذ دیده می شود پیشنهاد ۶ میلیارد دلاری «کیمریج» برای Ascent Resources: بازگشت اشتهای خرید در گاز شیل «رویای ۷.۴ میلیارد دلاری» در آمریکا: پالایشگاه مواد معدنی حیاتی با حمایت واشنگتن سیتی و بانک Banamex: فروش ۲۵٪ به یک میلیاردر مکزیکی و پیامش برای بازارهای نوظهور «نزدک ۲۴ ساعته» در راه است: انقلاب آرامی که مدل کسب وکار بورس ها را تغییر می دهد چه عواملی در تعیین قیمت ماشین دست دوم تاثیرگذار است؟ چرا دنیای سلامت به بازاریابی در شبکه های اجتماعی نیاز دارد؟ «بایرن» در صف IPO هنگ کنگ: داستان جنگ تراشه ها و فرصت های استارتاپی چین قیمت خودرو در چهارمین روز هفته سه شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۴ قیمت دلار امروز بازار آزاد سه شنبه ۲۵ آذر در کانال ۱۲۹ هزار تومان بانک مرکزی ژاپن به نرخ بهره ۳۰ ساله برگشت: اثرش روی کسب وکارها چیست؟ قیمت طلا و سکه امروز سه شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۴ شاخص کل بازار بورس سوار بر مدار صعودی
محبوب ترین ها
وبگردی
خرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکامیونت فورسخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرهارد باکسخرید تاج گل ارزانسرور مجازیبیمه شک دار نگیر!نرم افزار بهای تمام شده شُماران سیستمنرم افزار cmmsآزمون آنلاینپت شاپ آنلاینکمپرسور اسکروقرص لاغریاستند خیریهحرف تو: مرجع مقایسه برند و بررسی کسب کارهاکاپشن مردانه
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه

https://www.ceats.org/

https://blog.mocelin.ind.br/

https://nrims.uncst.go.ug/

toto togel

https://alcaldiasancristobal.gob.ve/

Situs toto

https://pkmmuka.cianjurkab.go.id/

slot pulsa

situs togel

situs toto

situs 5k

situs gacor

situs toto

situs toto

slot777

deposit 5000

slot 5k

toto togel

Kembangtoto

slot qris

situs toto

deposit 5000

slot gacor qris

slot deposit 5000

situs kembangtoto

toto togel

Link slot dana

slot qris

situs toto

toto togel

slot depo 5k

situs kembangtoto

kembangtoto

slot qris

situs togel

toto togel

situs togel

situs toto

slot qris

situs toto

situs toto

situs toto

toto 4d

situs togel

situs toto

slot777

deposit 5000

link slot gacor

situs toto

situs toto

slot 5000

Situs toto

slot777

situs toto

slot 5000

slot pulsa

situs toto

toto togel

Situs toto

kembangtoto

situs toto

situs toto

situs toto

situs 5000

situs toto

situs toto

situs togel

slot88

bandar togel

bandartoto

https://collegiogeometri.mb.it/

https://lavorain.seval.it/

https://personal.cofadena.gob.bo/

situs togel

toto 4d