یکشنبه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۴ / Sun, 20 Jul(7) 2025 /
           
فرصت امروز
43 دقیقه پیش
چگونه در ذهن مشتری حکمرانی کنیم؟
سفری به دنیای آگاهی از برند
تصور کنید در راهرو یک فروشگاه بزرگ قدم می زنید؛ روی یک کالا دست می گذارید. سوالی که پیش می آید این است که چرا دقیقا آن محصول را انتخاب کردید؟ آیا به خاطر بسته بندی جذابش بود؟ یا شاید دوستی آن را پیشنهاد داده بود؟ واقعیت این است که در بسیاری از مواقع انتخاب ما پیش از ورود به فروشگاه و تنها در کسری از ثانیه در ذهن مان شک...
4 روز پیش
چگونه رضایت مشتری را آجر به آجر بسازیم؟
وقتی به یک ساختمان باشکوه و زیبا نگاه می کنیم، اغلب محو تماشای نمای نهایی آن می شویم، اما آن بنای استوار یک شبه سبز نشده است. پشت آن زیبایی یک کارگاه پرهیاهو، نقشه هایی دقیق و ابزارهایی کارآزموده وجود داشته است. رضایت مشتری نیز دقیقا همین گونه است. این یک اتفاق جادویی نیست که ناگهان رخ دهد. این یک سازه است؛ سازه ای که...
1 هفته پیش
از محتوای آموزشی تا وفاداری مشتری
چگونه آموزش می تواند به فروش منجر شود؟
اگر بخواهیم جادویی ترین نوع محتوا را در دنیای بازاریابی نام ببریم، بدون شک محتوای آموزشی یکی از جدی ترین گزینه هاست. محتوایی که نه جار، نه التماس و نه فریب می دهد. فقط یک کار ساده می کند: کمک. همین کلمه ساده، همین نیت انسانی، می تواند دری را باز کند که بسیاری از کمپین های پرهزینه قادر به گشودنش نیستند. آموزش در دنیای ب...
1 هفته پیش
خدمات مشتری فراتر از انتظار: شگفت زده کردن با کارهای ساده
اگر بخواهیم برندها را به آدم ها تشبیه کنیم، برندهای محبوب همان هایی هستند که حال مان را خوب می کنند، حتی وقتی انتظارش را نداریم. گاهی فقط کافی است کسی در لحظه ای که فکرش را نمی کردیم، با یک حرکت ساده و دوستانه، روزمان را بسازد. در دنیای رقابت شدید بین برندها، همین لحظه های کوچک و غیرمنتظره هستند که تجربه مشتری را از مع...
1 هفته پیش
جادوی داستان سرایی در کسب و کار: چگونه با قصه قلب مشتریان را تسخیر کنیم؟
چشم های تان را ببندید و دو فروشنده را در یک بازار شلوغ تصور کنید. فروشنده اول پشت پیشخوان خود ایستاده و فریاد می زند: «کفش های چرمی درجه یک با ۱۰ درصد تخفیف. بیایید و بخرید!» صدای او در هیاهوی بازار گم می شود. صدایی شبیه به ده ها فروشنده دیگر که فقط از ویژگی ها و قیمت محصولات شان حرف می زنند. حالا فروشنده...
1 هفته پیش
نقش جلب اعتماد مشتری در برندینگ
در بازار پرهیاهوی امروز فروش شاید آغاز رابطه یک برند با مشتری باشد، اما آنچه باعث دوام این رابطه می شود اعتماد است. برندهایی که فقط برای فروش زندگی می کنند، شاید در کوتاه مدت سود ببرند، اما دیری نمی پاید که فراموش می شوند. در مقابل، برندهایی که اعتماد می سازند، در ذهن و دل مخاطب ماندگار می شوند و بدون فریاد زدن، همیشه...
1 هفته پیش
فراسوی تبلیغات: ماندگاری در دل و جان مشتریان
تصور کنید یک روز صبح بیدار می شوید و هیچ تبلیغی از برندهای محبوب تان نمی بینید. نه بیلبوردی در خیابان، نه پستی در شبکه های اجتماعی و نه حتی آگهی ساده ای در تلویزیون. احتمالا بسیاری از برندها، حتی آنهایی که روزی عاشق شان بودید، کم کم از ذهن تان محو می شوند. این واقعیت دنیای پرسرعت امروز است؛ جایی که توجه مشتریان مثل پرو...
2 هفته پیش
پشت پرده محبوبیت برندهای لوکس
چرا برندهای لوکس اینقدر مشتری دارند؟
در دنیای بازاریابی کمتر پدیده‎ای به اندازه برندهای لوکس جای بحث دارد. از یک سو قیمت های سرسام آور این محصولات هر خریدار معمولی ای را از همان ابتدا عقب می نشاند و از سوی دیگر فروشگاه های پرزرق و برق شان مملو از مشتری است. این یک پارادوکس اساسی است؛ مگر نه اینکه برندهای گران قیمت باید با کمترین مشتریان سر و کار داشته...
آخرین مطالب
پیشنهاد سردبیر
قیمت های روز
اینفوگرافی های پیشنهادی
محبوب ترین ها
وبگردی
بانک مشاغل شیراز پی جوتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیتور سوئیسفرم سازخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینماشین ظرفشویی بوشموزبلاگخرید جم فری فایرخرید سی پی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه