چهارشنبه, ۶ مرداد(۵) ۱۴۰۰ / Wed, 28 Jul(7) 2021 /
           
فرصت امروز

بازاریابی تعاملی

5 سال پیش ( 1395/3/4 )
 

بازاریابی تعاملی یک نوع مستقل از بازاریابی نیست، بلکه یک «رویکرد» یا یک «تکنیک» است که در دل بازاریابی اینترنتی، الکترونیکی و دیجیتال قرار دارد: رویکردی که با استفاده از بسترهای فراهم دنیای دیجیتال و اینترنت، میان برند و مخاطب «تعامل» ایجاد می‌کند.

مثلا ایجاد یک کمپین برای جمع‌آوری ایمیل یا شماره تلفن از طریق شبکه‌های اجتماعی تا از آنها برای گسترش شبکه ارتباطی و توزیع استفاده کنید، البته در این فرآیند رابطه‌ای دوسویه با مخاطبان (کاربران شبکه‌های اجتماعی) داشته باشید.

یعنی هم آنها افکار، سلیقه‌ها و نیازهای خود را با شما به اشتراک بگذارند و هم شما با آنها. رویکرد بازاریابی تعاملی، بیشتر به این می‌ماند که با استفاده از ابزارهای ارتباطی و الکترونیکی یک «جامعه کوچک» گرد یک «برند» شکل بگیرد.

برای همین هم شبکه‌های مجازی نقش کلیدی در این رویکرد دارند. پس بازاریابی تعاملی با بازاریابی اینترنتی، الکترونیکی و دیجیتالی یکی و برابر نیست و در واقع رویکردی در بستر آن سه روش بازاریابی است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/08NqHG6d
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
با ما در ارتباط باشید

شبکه های اجتماعی
           
كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1399/2020
بازگشت به بالای صفحه