جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

جمعی از مدیران عالی‌رتبه صنعت قهوه از شرکت قهوه ایلی از ایتالیا با هدف گسترش همکاری‌های دوجانبه با فعالان صنعت قهوه در ایران روز شنبه هشتم اسفند ماه به تهران آمدند.  ادیت دی سانتی مدیر بخش خاورمیانه، جوزپه تاکاری مدیر بازاریابی بین‌المللی و جیاکوم بیویانو  قائم‌مقام مدیرعامل شرکت قهوه ایلی در سفر خود به تهران با فعالان صنعت قهوه در ایران به گفت‌وگو نشستند. ادیت دی سانتی در حاشیه نشست مدیران ایلی و فعالان صنعت قهوه در ایران گفت:  «قهوه ایلی در حال حاضر به 149 کشور در دنیا صادر می‌شود و ایران یکی از بازارهای روبه‌رشد در صنعت قهوه است.

هدف از این سفر بررسی و شناسایی پتانسیل‌های موجود جهت سرمایه‌گذاری در صنعت قهوه ایران است.ایلی هم‌اکنون روزانه بیش از 90 تن قهوه تولید می‌کند که در تمام کشورها و از جمله در ایران به‌عنوان یک قهوه باکیفیت و با استانداردی بالا شناخته می‌شود. همچنین در سراسر جهان بیش از 100 هزار رستوران و کافه برتر دنیا از قهوه ایلی استفاده می‌کنند. ما توجه ویژه‌ای به تمامی بخش‌های مرتبط به کسب‌وکار ایلی در صنعت قهوه داریم.

بر این اساس، استراتژی ایلی مبتنی بر سه اصل؛ همکاری مستقیم با تولید‌کنندگان قهوه، تشویق آنها در راستای تولید با کیفیت و نیز انتقال دانش به تولیدکنندگان است. از جمله فعالیت‌های ایلی در زمینه انتقال دانش به تولیدکنندگان قهوه می‌توان به تأسیس تنها دانشگاه قهوه در دنیا در شهر تریست  (Trieste) ایتالیا اشاره کرد.»بهاءالدین سادات طهرانی، مدیرعامل سازیبا نیز درباره سفر مدیران شرکت قهوه ایلی به ایران گفت:  «صنعت قهوه در ایران یک بازار روبه رشد است و از سوی دیگر، گرایش به نوشیدن قهوه در میان نسل جوان روزبه‌روز افزایش می‌یابد.

میزان تعرفه‌های گمرکی قهوه بسیار بالاست و این کار را برای فعالیت نمایندگی‌های انحصاری و واردکننده‌های قهوه دشوار کرده است. همچنین تعرفه‌های بالای گمرکی برای قهوه به‌عنوان یک کالای لوکس باعث شده است که فضا برای واردات غیرقانونی قهوه فراهم شود. در تلاش هستیم تا نگاه موجود نسبت به لوکس بودن قهوه را تغییر دهیم تا علاوه بر اینکه تعرفه‌های گمرگی آن تعدیل شود، قهوه نیز به قیمت مناسبی به‌دست مصرف‌کننده برسد.»

برچسب ها : اصول کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/i8HX7PGx
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه