سه شنبه, ۴ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Tue, 23 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

آیا می دانستید چه مدارک و زمانی برای اخراج مورد نیاز است؟ مطابق اصول فنی هیچ نوع کاغذبازی  برای اخراج یک فرد وجود ندارد. گرچه، زمانی که یک فرد برای عمل نکردن به وظایف شغلی اش اخراج می شود، مدرک جمع کردن برای عملکرد ضعیف او یک کلید محسوب می شود. برای اخراج یک کارمند لیستی از اخطارات تهیه کنید و با در دست داشتن دلیل کتبی برای عملکرد نامناسب یا علل دیگر همچون غیبت، سوءرفتار یا دیرکرد، شانس خود را در دفاع از عملکردتان بالا می برید.

رامپنتال، متخصص مدیریت می گوید: «با داشتن تشریفات اداری بیشتر، مدارک بیشتری خواهید داشت، مدارک بیشتر برای اینکه نشان دهید برای دلیل نابجایی آنها را اخراج نکرده اید. اگر مدارک خوبی جمع آوری نکنید، آن گاه کارمندان به شما خواهند گفت: «خب، واضح است که اخراج من به عملکردم مربوط نیست. آنها چون من بالای 40 سال سن دارم یا چون یک زن هستم، مرا اخراج کردند.» در مورد مکان و زمان اخراج کارمند خود نیز فکر کنید. هر کاری می کنید، کارمندتان را پشت تلفن اخراج نکنید. با اخراج رودررو به او احترام بگذارید.

اگر زمان اخراج پرسنل، نگران امنیت شخصی خود هستید، پیشنهاد می شود فرد دیگری را- ترجیحا یک مدیر- برای اخراج کارمند بفرستید. برای پاسخ به این پرسش که چه روزی برای اخراج فرد مناسب است، رامپنتال می گوید: «آخر هفته برای اخراج مناسب است نه اول هفته». برخی خلاف این نظر را دارند و معتقدند اول هفته زمان مناسب تری است. اغلب، ایام قبل از سال نو را زمان مناسبی برای این کار نمی دانند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/k0prM9V4
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه