پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز
توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی (51)

برنامه‌ریزی برای آینده

8 سال پیش ( 1394/11/18 )
پدیدآورنده : امیر آل علی  

گاهی اوقات انتشار یک خبر از جانب شما به طور همگانی ممکن است به یک موفقیت واقعی و تکه گمشده پازل بازاریابی شما تبدیل شود. اگرچه این احتمال نیز وجود دارد که خبر شما توسط ویراستاران آن طور که باید و شاید ویرایش نشود، به طور صحیح انتقال نیابد یا حتی ممکن است به دست مخاطبان مورد نظر شما نرسد. این امر بسته به نوع کسب‌و‌کار شما می‌تواند دشوارتر هم باشد.تعداد خریداران شما و همچنین تعداد فروشگاه‌ها یا اشخاص عرضه‌کننده محصولات شما و از همه مهم‌تر زمان انتشار نشریات مرتبط با کسب‌و‌کار شما؛ همگی می‌تواند باعث ایجاد مشکل و چالش شود. بنابراین در هر کسب‌و‌کاری شرکت‌ها نیاز دارند تا حقه‌های آماده برای مواجهه با چنین چالش‌هایی را در آستین داشته باشند.

ایده

اغلب نشریات تخصصی در زمینه انواع کسب‌و‌کارها به خوبی از سرتیترهایی که باید در 6 یا 12 ماه آینده پوشش دهند مطلع هستند. آنها به خوبی نسبت به نیازهای شرکت‌ها اطلاعات جمع‌آوری کرده و آمادگی آن را دارند تا در صورت درخواست شرکت خبر مناسب را منتشر کنند. این امر فرصت مطلوبی را برای افراد مختلف مهیا می‌کند تا اخبار یا حتی آگهی‌های تبلیغاتی خود را به طور مستقیم به دست علاقه‌مندان حوزه کسب‌و‌کار خود برسانند. برای مثال یک مجله تخصصی در زمینه ساخت‌و‌ساز در مقایسه با دیگر مجلات توانایی بیشتری برای معرفی و تبلیغ شرکت‌های راهسازی به گروه‌های پیمانکار دارد.

متخصصان روابط عمومی با درک نیازها و انتظارات شما از یک مقاله و خبر و همچنین آشنایی با سلیقه و خصوصیات خوانندگان هر حوزه می‌توانند نقش موثری در جهت افزایش مشتریان و درآمد شما داشته باشند. به عبارت دیگر با استفاده از متخصصان حوزه روابط عمومی می‌توان بسیار آسان‌تر پیشرفت شرکت و موسسه خود را تضمین کرد.

آنچه در عمل باید انجام دهیم

-لیستی از مطالب مهمی را که می‌خواهید در آینده نزدیک از آنها خبر تهیه کنید جمع‌آوری کرده و آنها را با خبرنگار و متخصص روابط عمومی مورد نظر خود در میان بگذارید. توجه داشته باشید تصاویر مقالات تاثیرگذاری بسیار زیادی دارند، هرگز تصاویر را از مقاله خود حذف نکنید.

-به انتشار مقاله اکتفا نکنید. فعالیت‌های جانبی دیگری مانند ارسال ایمیل به مشتریان و مطلع کردن آنها از مقالات نیز می‌تواند سودمند باشد.

-مهم‌ترین نکته انتخاب زمان مناسب برای انتشار مقالات است. در صورت تداخل زمان چاپ مقاله یا خبر شما با اخبار مهم دیگر تعداد خوانندگان شما به طرز چشمگیری کاهش خواهد یافت.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0TbjDy2d
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه