پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز

اکثر کمپانی ها فکر می کنند ارزان ترین بودن دلیل (مسیر) پیشرفت است، اما هنوز تعداد بسیار اندکی از مردم همواره ارزان ترین گزینه را می خرند. اگر ما هم ارزان می خریدیم، محبوب ترین خودروها در بریتانیا یا خودرو های ارزان وارداتی از اروپای شرقی بودند یا سیتروئن 2 CV ها. در واقع، محبوب ترین خودرو ها بیشتر خودروهایی با قیمت متوسط مانند فورد فوکِس یا تویوتا یاریس هستند.

به همان اندازه، فضای زیادی در سقف بازار (افراد ثروتمند بسیار یا حتی افرادی که به دنبال خوشبختی هستند) برای پر کردن با اجناس لوکس وجود دارد. برای بازاریابان چیزی به نام اقلام لوکس وجود ندارد (هرچیزی نشان دهنده ارزشی برای پول است و یک نیاز خاصی را رفع می کند).

با این حال ثروتمندان با دور ریختن پول ثروتمند نشده اند و آنها هم به اندازه بقیه مردم قدردان چانه زدن هستند، اینجاست که تخصصی کردن وارد می شود. یک کمپانی یا برند که مختص ثروتمندان است نیاز دارد که خریداران دسته پایین بازار را با هم حذف کند، در غیر این صورت یک مشکل به وجود خواهد آمد.

استثنای این قانون به طور سنتی خطوط هوایی هستند. به طور معمول در ترنس آتلنتیک ۷۴۷ مسافران اقتصادی در عقب قرار دارند، مسافران معمولی در جلو و مسافران دسته اول در طبقه بالا قرار دارند. جدا از کیفیت بالاتر وعده های غذایی درون هواپیما و صندلی های راحت تر، درک آن سخت است که چرا شخصی پول اضافه برای بلیت دسته اول می دهد.

ایده

شرکت هواپیمایی L’Avion که فقط دارای بخش معمولی است بین پاریس یا آمستردام و نیویورک پرواز دارد. این شرکت فقط بخش های استقرار مسافران معمولی را دارد، اما به همین نسبت مانند یک شرکت حمل و نقل ارزان عمل می کند: رزرو مسافران آنلاین، آنها می توانند به صورت آنلاین بلیت رزرو کنند و بلیت ها به صورت الکترونیکی صادر می شوند.

قیمت پرواز ها به سمت بالای ۱۰۰۰ یورو سوق دارند، اما در مقایسه با پرواز هایی که دارای چند بخش هستند ارزان محسوب می شوند و مسلما هزینه های جانبی کمتر هستند، زیرا شرکت نیاز ندارد انواع مختلف غذا را حمل کند، کابین را برای بخش های مختلف تغییر دهد و غیره.

احتمالا مهم تر اینکه هیچ کس به بخش های دیگر راه پیدا نمی کند. برای مثال مسافران L’Avion هیچ وقت برایشان پیش نمی آید که کنار کسی بنشینند که کمتر از یک سوم پول بلیت معمولی را پرداخت کرده و خوش شانس بوده که به بخش معمولی آمده است.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- اطمینان حاصل کنید که واقعا یک سرویس مجلل ارائه می کنید (قیمت های تان هرچه هستند، شما هنوز نیاز دارید که ارزش خوبی به ازای پول بدهید).

- مطمئن باشید که یک برند قوی دارید و وسوسه نشوید که با پیشنهاد دادن گزینه های ارزان تر، آن را ضعیف کنید.

- به یاد داشته باشید که قیمت غالبا جانشین میزان کیفیت اندازه گیری می شود (مردم بر این باورند که اگر بیشتر پرداخت کنند، بیشتر هم دریافت می کنند).

برچسب ها : بازاریابی و فروش
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/lNP29eTX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه