سه شنبه, ۲۷ خرداد(۳) ۱۴۰۴ / Tue, 17 Jun(6) 2025 /
           
فرصت امروز

تصمیمات بازار هدف

9 سال پیش ( 1394/11/19 )
 

آیا می‌دانستید تصمیمات بازار هدف بسیار نزدیک و مرتبط با تصمیمات درباره ماهیت رقابت است؟تصمیم‌گیری برای هدف قرار دادن یک نوع معین از مصرف کنندگان می‌تواند ماهیت رقابت را تعیین کند، زیرا شرکت‌هایی در گذشته تصمیم گرفته‌اند تا آن بخش را مورد هدف قرار دهند  (یا برنامه‌ریزی کرده‌اند که این کار را در آینده انجام دهند)، یا به دلیل آنکه ممکن است مصرف‌کنندگان آن بخش پیشتر در تصمیمات خرید خود به محصولات معین یا برندها نگاهی انداخته باشند.

برای تعیین چارچوب رقابتی مناسب، بازاریابان نیازمند آن هستند که رفتار مصرف‌کننده و مجموعه برندهای دلخواه که از سوی مصرف‌کنندگان در انتخاب برند استفاده می‌شوند را درک کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/0Ii6t2jl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
لوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلاکستریم VXخرید از چینچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغریقیمت امروز لوله گلخانهخرید بلیط هواپیماخرید جم فری فایرخرید سی پی
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه