جمعه, ۳۱ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی (50)

جذب سریع افراد مشهور

8 سال پیش ( 1394/11/14 )
پدیدآورنده : امیر آل علی  

افزایش شهرت همواره به افزایش حوزه فعالیت‌های مدیریت روابط عمومی می‌انجامد که این امر برای شرکت‌ها و کارخانه‌های مشتاق برای همکاری با آنان بسیار پرهزینه خواهد بود. همکاری با افراد سرشناس و مشهور علاوه بر هزینه‌های زیاد خطر‌هایی را نیز به همراه دارد. انجام کارهای بد و غیراخلاقی همچون خیانت، استفاده از مواد مخدر، فعالیت‌های سیاسی و ضد حکومت جامعه و موارد اینچنینی نه تنها وجهه خودشان بلکه وجهه شرکت را نیز لکه‌دار خواهد ساخت.

ایده

Cole&mason نام شرکتی است که به تولید محصولات مختلف آشپزخانه می‌پردازد و شهرت عمده‌اش به علت تولید نوع خاصی از جای نمک و فلفل است که امکان آسیاب کردن همزمان آن را به ارمغان می‌آورد.محصولات این شرکت بسیار مجلل، با ظرافت و آمیخته به هنر هستند و مسئولان شرکت با علم بر این موضوع در تلاش برای حضوری اقتصادی در عرصه تبلیغات برای محصولات خود بودند. تبلیغات مواد‌غذایی در تلویزیون جزو پر‌طرفدارترین شیوه‌های تبلیغاتی محسوب می‌شود، به علت آنکه در این شیوه تهیه تبلیغ مورد نظر آسان و کم‌هزینه‌تر، دارای بینندگان بیشتر و تاثیر به مراتب عمیق‌تری است.

در همین راستا شرکتcole&mason  اقدام به استخدام سرآشپزی سرشناس جهت ترویج محصولات خود کرد و در این زمینه دست به اقدامی هوشمندانه زد و به جای فردی که شهرتش رو به خاموشی باشد سرآشپزی را استخدام کرد که هنوز هم در مسیر پیشرفت و شهرت قرار داشت. آنان حتی در بند قرارداد وی ذکر کردند تا زمانی با وی همکاری خواهند کرد که همچنان سرشناس باشد.

وظیفه سرآشپز جدید استفاده از محصولات شرکت در حین آشپزی، در اختیار قرار دادن حق پخش تصاویر وی به شرکت، حضور در کلیپ‌های تبلیغاتی، شرکت در مسابقات آشپزی و پذیرایی از مهمان‌های شرکت بود.سرآشپز شرکت در حال حاضر جزو سرآمد‌ترین سرآشپز‌های جهان است و تاخیر در استخدام وی بدون شک بسیار پرهزینه می‌شد. در واقع مسیری که وی برای پیشرفتش در کنار شرکت طی کرد به مراتب نتایج بهتر و اعتبار بیشتری برای شرکت به وجود آورد که بدون شک یک ستاره تمام عیار که دیگر جایی برای پیشرفت ندارد نمی‌توانست این تاثیر را بگذارد.

آنچه در عمل باید انجام دهید

- جویای استعداد‌ها باشید؛ فردی را که استخدام می‌کنید بهتر است در مسیر پیشرفت و کسب شهرت باشد.

- تمدید قرارداد مانند جلیقه ضدگلوله از شرکت در برابر رقبا محافظت خواهد کرد؛ افرادی که شهرت بیشتری کسب می‌کنند پیشنهاد‌های بیشتر و بهتری را نیز دریافت خواهند کرد به همین خاطر تمدید قرارداد در زمان مناسب بسیار مهم خواهد بود.

- فقط در مراسم‌هایی شرکت کنید که از قبل برایش برنامه‌ریزی دقیقی داشته‌اید.

- فردی را که با وی مشغول همکاری هستید راضی نگه دارید، حق پخش تصاویر، چاپ کتاب‌ها، تهیه کلیپ‌های تبلیغاتی و به طور کل هرچه را از وی در اختیار دارید کاملا پرداخت کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/xyKmPBZC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه