جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

خطوط راهنما را ترسیم کنید

7 سال پیش ( 1395/6/3 )
 

آیا می دانستید هر جلسه ای نیازمند یک سری استانداردهاست و درصورت عدم وجود این استانداردها، جلسات به بیراهه خواهند رفت؟ اگر در شرکت شما، جلسات 30 دقیقه ای مرسوم است، طبق همان استاندارد عمل کنید و به یاد داشته باشید که اگر جلسه خود را در یک چارچوب زمانی مشخص محدود کنید، خواهید توانست کارهای بیشتری را در مدت زمان کوتاه تری انجام دهید.

من خودم دوست دارم در پایان هر جلسه، پنج دقیقه آخر را به مرور کلی و اخذ تصمیمات اختصاص دهم درحالی که در بسیاری از جلسات، دقایق پایانی به تعارفات بیهوده اختصاص می یابد.

هر مدیری بهتر از هرکسی، شرکت یا سازمان متبوعش را می شناسد و به همین دلیل باید نهایت تلاش خود را به کار ببندد تا در کوتاه ترین زمان ممکن، جلسات کاری را به نتیجه نهایی و مطلوب برساند. از 24ساعت قبل از برگزاری جلسه، ‏ همه شرکت کنندگان را در جریان اهداف جلسه قرار دهید.

در 90درصد جلسات کاری که من شخصاً در آنها حضور داشته ام، بسیاری از افراد بدون آمادگی ذهنی قبلی در جلسه حضور می یافتند و همین مسئله موجب می شد تا نه موضوع بحث مشخص باشد، ‏نه توضیح قانع کننده ای ارائه و نه هدفی تعیین شود. اگرچه همه افراد دوست دارند خلاقیت داشته باشند اما این تمایل نباید به بهای به هم ریختن همه چیز و هرج و مرج در جلسه تمام شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Fr75DgdH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه