شنبه, ۱ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
فعالیت‌های خیریه آنلاین در سراسر جهان رایج است

خیریه برای زندگی روزمره

8 سال پیش ( 1394/2/28 )
پدیدآورنده : مینا عینی فر  

اعتماد شاید نخستین چالشی است که آنها دارند. خیریه‌هایی که تلاش دارند از شیوه آنلاین حمایت‌های مردمی را جلب کنند همه جای دنیا با چالش اعتماد روبه‌رو هستند و باید از پس آن بر بیایند. در نقاط مختلف دنیا مؤسسه‌های خیریه با ایجاد سایت و امکانات مجازی تلاش کرده‌اند جلب کمک‌ها را به دنیای کامپیوتر وارد و ساده‌تر از قبل به آنها دست پیدا کنند. بسیاری از سایت‌های خیریه هم واسطه‌ای میان مردم و موسسات خیریه شده‌اند تا همه را سریع‌تر به مقصدی که به آن می‌اندیشند برسانند. اغلب این سایت‌ها امکان اتصال به مؤسسه‌های خیریه را فراهم می‌کنند و امکاناتی هم برای افراد حقیقی که می‌خواهند فعالیت خیریه گسترده‌تر داشته باشند فراهم می‌سازند.

4576870780

جاست گیو (just give) یکی از سایت‌های معتبر خیریه است که به افراد امکان عضویت و کمک مداوم را می‌دهد. بعضی اشخاصی که بخواهند مرتب کمک کنند در این سایت حساب کاربری دارند. این سایت که پایگاهش در سانفرانسیسکوی آمریکاست ماموریت خودش را تبدیل فعالیت خیریه به بخشی از فعالیت زندگی روزمره می‌داند و برای همین امکان و خدمات لازم برای این کار را فراهم کرده است. این سایت مردم را به موسسات مختلف خیریه وصل می‌کند و رویدادهایی را که دنبال‌شان می‌گردند برایشان پیدا می‌کند تا بتوانند راحت‌تر در آنها شرکت کنند. مثلا در بخشی از سایت کسانی که بخواهند کارت‌های هدیه و یادگاری را به نفع خیریه بخرند به سایت Givenow برای خرید هدایت شده‌اند.

Mycharity سایت دیگری است که چند امکان مختلف را برای کاربران فراهم کرده است. در این سایت هم می‌شود اسپانسر حرکت‌های خاص شد، هم می‌شود به خیریه‌ها کمک مالی کرد و هم می‌شود یک صفحه برای جمع‌آوری کمک ایجاد کرد. این سایت هم با مؤسسه‌های خیریه دیگر در ارتباط است و افراد را به آنها وصل می‌کند. آنها درباره خودشان نوشته‌اند: «از طریق وب‌سایت‌مان به خیریه‌ها امکان معرفی آنلاین خود و توان جذب کمک‌های آنلاین را می‌دهیم. آنها می‌توانند صفحه‌های اختصاصی خود را اینجا ایجاد کنند و برای هر رویدادی به جذب کمک‌ها بپردازند. این کار از طریق سایت ما بسیار ساده و با امنیت بالا انجام می‌شود.‌»‌ برنامه‌های کوهنوردی و ورزشی بخشی از برنامه‌های این سایت برای فعالیت خیریه است. این سایت از کمدین‌ها هم برای برگزار کردن برنامه خیریه استفاده می‌کند و خنده را وسیله‌ای برای جلب کمک‌ها کرده است. 

Cafonline هم یکی از سایت‌هایی است که فعالیت‌هایش مرز نمی‌شناسد و در سطح جهانی عمل می‌کند. این سایت خودش را بانک خیریه جهانی می‌داند. یکی از برنامه‌های این سایت کمک به زلزله‌زدگان در نقاط مختلف جهان است. هر زمانی که رویدادی طبیعی باعث شود نقطه‌ای از جهان به هم بریزد این سایت برای جمع‌آوری کمک‌های مردم جهان وارد عمل می‌شود. حالا هم زلزله نپال در برنامه است. این سایت امکاناتی هم برای گروه‌هایی که می‌خواهند با هم فعالیت خیریه انجام دهند فراهم می‌کند و امکاناتی در اختیار آنها می‌گذارد.

5756709760760

در توضیحات سایت آمده که افراد می‌توانند از امنیت پول‌شان مطمئن باشند و خیال‌شان راحت باشد که حتما پول‌شان در امور خیریه صرف می‌شود. در این سایت هم مانند بسیاری دیگر از سایت‌های خیریه می‌شود به مؤسسه‌های مختلف وصل شد و مبلغ موردنظر را برای آنها واریز کرد. در واقع چنین سایت‌هایی نقش واسطه‌ میان مردم و موسسه‌های مختلف را ایفا می‌کنند تا افراد بتوانند به‌راحتی مؤسسه‌ای را که همگام با هدف آنها حرکت می‌کند پیدا کنند. البته یافتن مؤسسه‌ها تنها بخشی از مسیر است. بعد از آن می‌ماند راه‌های ساده برای واریز کمک‌های نقدی و عملی کردن خواسته‌ها. این کار هم با وجود این سایت‌ها چندان پیچیده نیست و با یک حساب ارزی که امکانات واریز اینترنتی هم داشته باشد به سادگی قابل انجام است. به این ترتیب خیران در نقاط مختلف جهان به انواع مؤسسه‌ها دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند پول‌هایشان را در همان زمینه‌هایی که دوست دارند خرج کنند، بدون آنکه زحمتی متقبل شوند و وقت زیادی برای جست‌وجو صرف کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zFeS2sxC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاردستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرام
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه