پنجشنبه, ۹ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Thu, 28 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز

فرصت امروز: بر اساس اطلاعات مندرج در سامانه شرکت مدیریت فناوری بورس تهران، شاخص کل در بازار بورس امروز ۱۱ هزار و ۹۲۷ واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم  ۴۵۹ هزار و ۷۹ واحد رسید.

براساس معاملات امروز بیش از ۶ میلیارد و ۹۹۴ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۷ هزار و ۸۳۹ میلیارد ریال داد و ستد شد.

شاخص کل بازار بورس به دنبال فتح کانال 460 هزار واحد

همچنین شاخص کل (هم وزن) با سه هزار و ۶۰۳ واحد افزایش به ۱۴۸ هزار و ۹۳۰ واحد و شاخص قیمت (هم وزن) با ۲ هزار و ۴۰۳ واحد رشد به ۹۹ هزار و ۳۲۶ واحد رسیدند.

شاخص آزاد شناور نیز با ۱۴ هزار و ۵۹۸ واحد افزایش به رقم ۵۵۵ هزار و ۷۳۴ واحد رسید، شاخص بازار اول هشت هزار و ۸۰۵ واحد و شاخص بازار دوم ۲۳ هزار و ۶۴۵ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد معدنی و صنعتی گل گهر (کگل) با ۵۱۰ واحد، مخابرات ایران (اخابر) با ۴۹۸ واحد، پتروشیمی پارس (پارس) با ۴۵۰ واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با ۴۳۲ واحد، معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با ۴۰۷ واحد و بانک ملت (وبملت) با ۳۹۰ واحد بیشترین تأثیر مثبت را بر شاخص کل داشتند.

در مقابل نماد ایران خودرو (خودرو) با ۱۰۲ واحد، بانک تجارت (وتجارت) با ۶۷ ، ایران ترانسفو (بترانس) با ۲۸ واحد، قند اصفهان (قصفها) با ۱۱ واحد، سرمایه گذاری توسعه صنعت و تجارت (وصنعت) با ۱۱ واحد بیشترین تاثیر منفی را بر معاملات امروز بورس داشتند.

برپایه این گزارش، در بین نمادهای امروز نماد بانک ملت، بانک تجارت، سایپا، ایران خودرو، بانک صادرات ایران، پالایش نفت اصفهان و پالایش نفت تهران در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه خودرو در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۷۶۹ میلیون و ۹۷۲ هزار برگه سهم به ارزش بیش از چهار هزار و هفت میلیارد ریال داد و ستد شد.

شاخص فرابورس نیز ۱۵۵ واحد افزایش داشت و بر روی کانال پنج هزار ۸۱۵ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار دو میلیارد و ۳۸۶ هزار برگه سهم به ارزش بیش از ۱۸ هزار و ۱۴۰ میلیارد ریال داد و ستد شد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Hc59NjCD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه