جمعه, ۱۰ فروردین(۱) ۱۴۰۳ / Fri, 29 Mar(3) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار (379)

فروشنده به‌عنوان سفیر برند

8 سال پیش ( 1394/10/28 )
 

پرسش: مدیر کسب‌وکاری در حوزه پوشاک هستم و فروشندگان زیادی برای کسب‌وکارم فعالیت می‌کنند، فروشندگانی که تمام تلاشم این است که به‌عنوان نماینده‌ای از کسب‌وکارم نمود پیدا کنند. لطفا راهنمای بفرمایید، چگونه می‌توانم فروشندگانم را براین اساس آموزش دهم؟

پاسخ کارشناس: فروشندگان یک کسب‌وکار مانند نمایندگان آن کسب‌وکار هستند. نمایندگانی که صرف نظر از وظایفی که انجام می‌دهند، باید هویت برند کسب‌وکار مورد نظرشان را به مشتریان منتقل کنند. بر این اساس هر حرکت فروشندگان و کارمندان یک کسب‌وکار در فضای مجازی و غیرمجازی مهم است و مشتریان با دیدن آن فورا به یاد کسب‌وکار مورد نظر می‌افتند.

البته در این باره نمی‌توان، شهرت و اصالت برند را جعل کرد و باید راهکارهایی به فروشندگان ارائه داد تا به کسب‌وکار مورد نظر متعهد شوند و با اطمینان و علاقه کسب‌وکار را به مشتریان معرفی کنند.راهکارهایی مانند: یک: کسب‌وکارها در این باره بهتر است، دوره‌های آموزش ارتباط و مدیریت تخصصی و حرفه‌ای را برای کارکنان خود برگزار کنند تا آنها با شناخت کامل برند، در اجتماع حضور داشته باشند و به‌نوعی نماینده کاملی برای کسب‌وکار باشند. دو: مدیران کسب‌وکارها دراین باره باید بسته‌های تشویقی برای کارمندان خود در نظر بگیرند، تخصیص پاداش به کارمندان می‌تواند آنها را به انجام عملکرد بهتر ترغیب کند.

سه: مدیران کسب‌وکارها باید کارمندانی را که حضور فعال‌تری در فضای مجازی دارند شناسایی و به آنها وظایفی را محول کنند یعنی به آنها آموزش صحیحی دهند تا بتوانند، رفتاری معقولانه و متناسب با هویت برند داشته باشند. در این باره کسب‌وکارها بهتر است، لیستی را آماده کرده و در اختیار کارمندان قرار دهند و آنها را در جلسات مختلف شرکت دهند و از آنها ایده‌های خلاقانه بخواهند. ایده‌هایی که بتواند باعث انتشار اهداف برند در فضای واقعی شود. حضور یک مشاور دیجیتال مارکتینگ نیز می‌تواند به کسب‌وکارها کمک کند و آنها را به اهداف‌شان برساند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ExWRNGsO
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کاروکیلقطعات لیفتراکدستگاه برش لیزرابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورلیفتراکپرس لاین ساخت پرسشنامهرمان پرطرفدارسررسید 1403طراحی سایت فروشگاهشیر برقی گازتیزهوشان پایه ششمخرید نرم افزار حسابداریخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلتقویم رومیزیقیمت ورق گالوانیزهخرید قسطیتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه