پنجشنبه, ۶ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۳ / Thu, 25 Apr(4) 2024 /
           
فرصت امروز
توصیه‌هایی کاربردی برای مدیران روابط عمومی (54)

مراقب پشت سر خود نیز باشید

8 سال پیش ( 1394/11/26 )
پدیدآورنده : امیر آل علی  

مدیریت روابط عمومی هم می‌تواند به نفع شما و هم به ضرر شما باشد. در این بین دشمنان شما نیز به مسائل مختلفی جهت ضربه زدن به شما دامن می‌زنند و همواره در فکر رویارویی با شما هستند. البته امروزه در عصر ارتباطات دیگر چندان رویارویی فیزیکی مطرح نیست به همین خاطر باید در زمینه علوم کامپیوتر و فضای اینترنتی آگاهی لازمه را کسب کرده باشیم تا بتوانیم فعالیت‌های خود را در دنیای مجازی و وب سایت‌ها سامان داده و فعالیت‌های دشمنان خود را نیز به طور مداوم جهت اتخاذ تدابیر مناسب بررسی کنیم.

اگرچه حتی خبره‌ترین افراد نیز نمی‌توانند مانع همه حملات دشمنان خود شوند اما می‌توان با برنامه‌ریزی و تدبیر هوشمندانه حتی از حملات آنان نیز به طور مستقیم سود برد و به طور غیرمستقیم با نشان دادن خود به‌عنوان طرف مورد ظلم قرار گرفته احساسات را در جهت انزجار از دشمن خود برانگیخت. البته این امر به سادگی به دست نمی‌آید و شرکتی که خواهان رسیدن به چنین سطح بالایی است باید ابتدا آگاهی کافی نسبت به شرکت خود و وقایع آن داشته باشد.

مقابله با حملات دشمن اقدامی کاملا منطقی و هوشمندانه محسوب می‌شود اما امروزه یک مرحله بالاتر نیز وجود دارد که از آن به‌عنوان پیش‌بینی حملات یاد می‌شود که امری بسیار پیچیده و نیازمند تجربه و دانش کافی است. فرض کنید که یک شرکت اقدام به خرید وب‌سایتی کوچک جهت کارهای خود همچون معرفی محصولات و... می‌کند.

حال اگر هیچ محدودیتی برای فرد اداره کننده سایت مشخص نکرده باشد وی به راحتی می‌تواند اطلاعات شرکت را به رقبای آن بفروشد یا حتی امکان دسترسی به حساب‌های شرکت نیز برای وی میسر خواهد بود به همین دلیل در دنیای کامپیوتر و اینترنت بسیار هوشیار باید عمل کرد.

آنچه در عمل باید انجام دهید

-‌ این‌گونه اقدامات معمولا برای شرکت‌های بزرگ صورت می‌گیرد اما هیچگونه مانعی جهت اجرای آن در شرکت‌های کوچک‌تر وجود ندارد.

-‌ ایجاد محدودیت‌های زیاد و محصور‌کننده برای اداره‌کننده وب‌سایت باعث می‌شود تا وی آزادی عمل نداشته باشد و از خلاقیت در این زمینه که امری بسیار مفید است باز بماند به همین دلیل محدودیت‌ها باید منطقی و درست باشند.

-‌ نظرات و بازخورد‌ها نسبت به نحوه عملکرد شرکت و سایت بسیار با اهمیت هستند و نباید از آنان غافل شد، همواره سعی کنید فردی انتقاد‌پذیر باشید و از اعتراف به اشتباهات خود هراسی نداشته باشید. در هر صورت به خاطر داشته باشید که انسان جایز ‌الخطاست.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RC2W5kcK
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
مشاوره کسب و کارابزارآزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهتعمیر کاتالیزورخرید گوشی آیفون 13نهال گردومریم شفیعی مدیرعامل کانون ایران نوین و برگزارکننده نمایشگاه تهرانتخت خواب دو نفرهلایک اینستاگرام ارزانخرید از چینتور استانبولخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختآژانس تبلیغاتیچک صیادیتور اماراتدوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکخرید نهال گردوماشین ظرفشویی بوشدوره رایگان Network+سریال جنگل آسفالتکفش مردانهتلویزیون شهریMEXCتبلیغات در گوگللپ تاپ قسطیآی نودانلود رمانآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلگیفت کارت استیم اوکرایناسکرو کانوایرخرید لایک اینستاگرامپنجره دوجدارهخدمات سئولوازم یدکی تویوتاکولر گازی جنرال شکارنرم‌افزار حسابداریاجاره خودرو در دبیست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطی
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه