دوشنبه, 14 دی 1394 - 04:55

آیا می‌دانستید نظرسنجی اتوبوسی نظرسنجی است که از طرف چندین سازمان انجام می‌شود که هر کدام می‌توانند شامل تعداد محدودی از سوالات باشند؟ سازمان‌ها می‌توانند از یک نظرسنجی نمونه حتی زمانی که نیاز آنها برای اطلاعات محدود است، استفاده کنند. علاوه بر این، این نوع از نظرسنجی امکان پخش هزینه‌ها بین چندین سازمان را براساس تعداد و پیچیدگی سوالات پرسیده شده فراهم می‌کند.

این جنبه مهم است، زیرا امکان دسترسی به این نوع از نظرسنجی را برای سازمان‌های کوچک‌تر یا کسانی که بودجه محدودتری دارند، فراهم می‌کند. نظرسنجی اتوبوسی غالبا توسط شرکت‌های محقق در زمینه بازار که قصد خود را از انجام مطالعه اعلام می‌کنند و به سازمان‌ها این فرصت را می‌دهند که سوالات خود را در نظرسنجی بگنجانند، انجام می‌شود.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید